Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2004, 16:55
*gaapt*
*gaapt* is offline
Stel;

je stapt in de bus die bijna helemaal vol zit. je vindt nog net ergens een vrije stoel. vervolgens stappen er steeds meer mensen uit, maar je moet zelf pas bij 1 van de laatste haltes eruit. na een tijdje is de bus bijna helemaal leeg, maar jij zit nog steeds opgepropt in het kleine bankje met iemand.

wat doe je dan? ga je ergens anders zitten of blijf je gewoon zitten?

als je ergens anders gaat zitten komt dat best onbeleefd over, je wil blijkbaar niet naast diegene zitten. misschien denkt diegene wel dat hij stinkt ofzo en wordt hij helemaal onzeker. maar als je blijft zitten kan het weer zo zijn dat diegene naast je denk: gvd, hele bus vrij en jij blijft gewoon naast me zitten terwijl het hier al zo krap is, waarom ga je niet weg...

wat een dilemma...
Oud 14-01-2004, 16:58
zwoesj
zwoesj is offline
Aan de overkant gaan zitten. En eventueel zeggen dat het anders zo krap is.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 16:59
Wawl
Wawl is offline
Ik zou gewoon ergens anders gaan zitten, want dat is voor beiden prettiger.
Oud 14-01-2004, 17:00
Balance
Balance is offline
Ergens anders gaan zitten. Diegene zit zelf toch ook maar krap, dus die snapt heus wel waarom ik dan op een vrij bankje ga zitten.
Oud 14-01-2004, 17:02
Verwijderd
ergens anders zitten , gwn zeggen van tis anders te krap en al zou hij het erg vinden , fucked me niet hij kent me toch nie
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:02
Verwijderd
Ergens anders zitten, liefst heel arrogant en chiq opstaan en weglopen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:06
Dolores
Dolores is offline
Waarschijnlijk ergens anders gaan zitten.. das voor ons allebei het fijnste. (maar idd, het kan best onbeleefd over komen als je ergens anders gaat zitten, maar diegene zal dat heus wel snappen..)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:10
Tandpasta
Tandpasta is offline
Ik zou zeggen dat ie niet stonk en dan ergens anders gaan zitten.
Oud 14-01-2004, 17:11
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
wat een dilemma.

blijf gewoon zitten, ruimte zat, sjees.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:12
Quiana
Quiana is offline
Ergens anders zitten. Als het kan, waarom niet?
(bovendien heb ik er een hekel aan om dicht op elkaar
te zitten met een vreemde. )

Echt lullig vind ik het niet.
Oud 14-01-2004, 17:13
e r t a njunior
e r t a njunior is offline
Ik begrijp je dilemma.

Een keer stond ik bij de bushalte en naast me stond een jonge vrouw. Er kwam een junk aanlopen met een doordringende hasj-lucht, die naast de vrouw kwam staan. Deze vond dit nou niet echt plezierig en liep een stukje verder om daar te gaan staan. Vervolgens begon die junk helemaal te flippen en die vrouw te bedreigen. Toen ik zei dat ie normaal moest gaan doen, keerde zijn agressie naar mij toe. Ik heb toen ging moment geaarzeld en hem vol in zijn gezicht getrapt. Dus je ziet het: altijd op je hoede zijn als je van je plek afgaat, terwijl er iemand naast je staat/zit.

Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 17:15.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:17
Lionheart
wheheh, das wel n aardige

als t erg krap zou wezen zou ik ergens anders gaan zitten, logisch ook
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:20
Liss
Liss is offline
Als ik nog lang in de bus zou moeten blijven zou ik ergens anders gaan zitten. Hou er niet zo van dicht tegen iemand aan te zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:22
Go
Go is offline
In de bussen die ik gezien heb zitten geen smalle bankjes. Ik zou gewoon blijven zitten, op zo'n bank hoef je echt niet krap te zitten. Oké, in de uitzonderlijke situatie waarin er wél een klein bankje in de bus aanwezig is, zou ik zeggen dat het wat krap zit en vervolgens ergens anders gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:27
Verwijderd
who cares wat de ander denkt dus gewoon ergens anders gaan zitten
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:28
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ergens anders gaan zitten, lekker uitgebreid languit, zodat het persoon ook weet dat het je om de ruimte ging.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Tandpasta schreef op 14-01-2004 @ 18:10:
Ik zou zeggen dat ie niet stonk en dan ergens anders gaan zitten.
Hehehe.

*staat op, gaat ergens anders zitten, kijkt om* Maar u moet niet denken dat u stinkt, hoor.

..hehehe.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:40
wissie
wissie is offline
Als ik het vervelend zou vinden om naast die persoon te zitten, zou ik ergens anders gaan zitten. Misschien komt dat raar over op diegene, maar dat kan me niets schelen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:41
Machiavelli
Machiavelli is offline
Blijven zitten, het boeit me niet erg wie er naast me zit want ik heb toch muziek aanstaan en ben aan het lezen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:47
Zaina
Zaina is offline
Ligt eraan naast wie ik zit.

Maar normaal gesproken ergens gaan zitten waar wel ruimte is, lijkt me logisch.
Oud 14-01-2004, 17:52
Verwijderd
opstaan en ergens anders gaan zitten, in de regel heb ik geen boodschap aan een vreemde, dus zal het me worst zijn wat hij daarvan vindt.
Tenzij ik om de een of andere reden een onwijs goed gesprek heb, maar dat heb ik nog maar 2 keer meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:56
Verwijderd
ik zou niet eens wachten tot de bus zo goe dals leeg is.. zodra er meer plek is ergens anders gaan zitten.. (en dan wel ergens waar er ook duidelijk meer plek is)

@ Solero: zeker laatst Mickey Blue Eyes gezien?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:57
Verwijderd
Ik zou blijven zitten... Of ik pak sneaky een boek uit m'n tas, ga ongemakkelijk zitten bladeren.. sta op en ga ergens anders minder ongemakkelijk bladeren.. Dan begrijpt de persoon wel dat ik ergens anders ga zitten om te lezen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 14-01-2004 @ 18:56:
ik zou niet eens wachten tot de bus zo goe dals leeg is.. zodra er meer plek is ergens anders gaan zitten.. (en dan wel ergens waar er ook duidelijk meer plek is)

@ Solero: zeker laatst Mickey Blue Eyes gezien?
neeh
donnie brasco
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:59
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Solero schreef op 14-01-2004 @ 18:59:
neeh
donnie brasco
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2004, 18:00
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 14-01-2004 @ 18:34:
Hehehe.

*staat op, gaat ergens anders zitten, kijkt om* Maar u moet niet denken dat u stinkt, hoor.

..hehehe.
En ondertussen een hoestbui creëren, en je t-shirt voor je neus houden.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 14-01-2004 @ 18:59:
kben verslaafd aan maffiafilms
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 18:38
graag gedaan
graag gedaan is offline
Ik blijf altijd gewoon staan
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 18:40
fractuur
fractuur is offline
Blijven zitten dnek ik. Tenzij de man naast wie ik zit opdringerig, zwaarlijvig is of weet ik veel wat.. Dan loop ik heel arrogant naar de andere kant van de bus.
Oud 14-01-2004, 18:51
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
per piacere schreef op 14-01-2004 @ 18:27:
who cares wat de ander denkt dus gewoon ergens anders gaan zitten
Daar zou ik dus spontaan een minderwaardigheidscomplex van krijgen

Ontopic, ik zou zeggen dat ik ergens anders ga zitten omdat het zo krap is, en dan aan de andere kant van het gangpad gaan zitten
Oud 14-01-2004, 18:56
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 14-01-2004 @ 19:51:
Daar zou ik dus spontaan een minderwaardigheidscomplex van krijgen

Ontopic, ik zou zeggen dat ik ergens anders ga zitten omdat het zo krap is, en dan aan de andere kant van het gangpad gaan zitten
hahaha Sarah, voel je je dan niet iemand in de maatschappij ofzo? er zijn toch wel vaker mensen die je negeren?

maarre, jouw advies is helemaal niet orgineel, anderen zeiden precies hetzelfde..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 19:04
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
En wat zou je doen als het zo druk was en iemand komt naast jou zitten die wel ontzettend stinkt?
Dat had ik vandaag, ik heb de hele weg maar geprobeerd om zo min mogelijk door mijn neus te ademen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 20:31
jet
jet is offline
ik heb dit dillema wel is.. als het bankje dichtbij me vrij is ga ik daar dan zitten.. zit voor beide prettiger, en je ziet die ander toch nooit meer.. ik denk bij degene naast me ook altijd: rot op!
Oud 14-01-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef op 14-01-2004 @ 20:04:
En wat zou je doen als het zo druk was en iemand komt naast jou zitten die wel ontzettend stinkt?
Dat had ik vandaag, ik heb de hele weg maar geprobeerd om zo min mogelijk door mijn neus te ademen.
Ook een keer gehad, ben toen maar uitgestapt en de volgende bus gepakt (die kwam 7 minuten later, dus dat ging)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 20:50
Verwijderd
dat dit zinloos gedoe een heel topic kan vullen
het is ok wel een heel moeilijke situatie
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 20:51
jet
jet is offline
weetje dat ik het dillema (cooral in de winter) wel 5 keer per week heb?
Oud 14-01-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 14-01-2004 @ 21:51:
weetje dat ik het dillema (cooral in de winter) wel 5 keer per week heb?
is er ook een woordenboek aanschafbaar bij jouw typKunst?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 21:28
mar87
mar87 is offline
Gewoon ergens anders gaan zitten.
Meestal zit je gewoon maar wat naast mekaar te kijken, je zegt ook niets/weinig. Wat maakt het dan ook uit om weg te gaan, je kent diegene toch niet.
En het is gewoon voor beide prettiger.
Bussen zijn ruim genoeg maar toch zit ik liever alleen.......
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 21:37
*gaapt*
*gaapt* is offline
maar het is wel een beetje lullig om weg te gaan als er bijvoorbeeld een dikke vrouw naast je zit, of iemand met een gezicht vol wratten ofzo. als je dan weggaat heb je een grote kans dat die mensen denken dat het door hen komt. ik denk niet dat ik dan zo opstaan en ergens anders ga zitten.
Oud 14-01-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
*gaapt* schreef op 14-01-2004 @ 22:37:
maar het is wel een beetje lullig om weg te gaan als er bijvoorbeeld een dikke vrouw naast je zit, of iemand met een gezicht vol wratten ofzo. als je dan weggaat heb je een grote kans dat die mensen denken dat het door hen komt. ik denk niet dat ik dan zo opstaan en ergens anders ga zitten.
Ja, en???
Als iemand dik is, en naast me zit, zit je in de regel niet zo prettig, want dan word je tegen de zijwand of de leuning aangedrukt.
Ik heb niks tegen dikke mensen, maar als ik comfortabeler kan zitten zal ik het niet nalaten, want ze er ook van vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 21:53
Dreams
Dreams is offline
Ik doe het meestal uit beleefdheid, zodat de ander makkelijk uit kan stappen zo kun je het ook zien
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 21:55
Shock
Shock is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-01-2004 @ 18:00:
Ergens anders gaan zitten. Diegene zit zelf toch ook maar krap, dus die snapt heus wel waarom ik dan op een vrij bankje ga zitten.
Agree
Tenzij het de moeite niet meer is. Bij mij duurt het nooit langer dan een kwartiertje, dus dan blijf ik wel zitten..
Oud 14-01-2004, 22:18
PV
PV is offline
als je nog 1 minuut in die bus moet zitten blijf ik zitten.. als je dr nog een uur in moet zitten is t wat anders.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 22:25
marlies
marlies is offline
Ik vind het eigenlijk niet zo'n dillema. Als je ergensn anders gaat zitten dan hebben jullie allebei meer ruimte.

Als diegene het persoonlijk opvat dat je weggaat, dan is die persoon onzeker, dat is dan niet jouw fout.
Oud 15-01-2004, 01:00
WolterB
WolterB is offline
k blijf meestal gewoon zitten
Oud 15-01-2004, 10:34
deesmees
deesmees is offline
ik had dat gisteren,was alleen nog plaats naast best brede vrouw ik zat tussen haar en leuning van bankje gepropt,toen ze opstond moest ze wringen om er uit te komen,ze nam 3/4bankje in beslag maar ze viel ook bijna want de bus stopte en ze stond al (maar dat uitzicht op der kont was minder )
Oud 15-01-2004, 10:35
deesmees
deesmees is offline
en inderdaad als ik zo zit en er IS plaats dan zou ik ook opstaan en gewoon ergens anders gaan zitten,ben geen verantwoording schuldig aan een vreemde (tenzij onwijs lekker ding is hahaha)
Oud 15-01-2004, 11:06
Verwijderd
Als één van ons allerlei tassen en alles bij zich heeft, aan de overkant gaan zitten, eventueel een opmerking van 'zo, dan hebben we allebei wat meer ruimte'. Zonder tassen niet, want dan heb ik heus wel genoeg ruimte op zo'n stoel. Tenzij degene naast me extreem dik is, maar daar ga ik niet van uit.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 11:09
A*
A* is offline
Citaat:
wouszer schreef op 14-01-2004 @ 18:02:
Ergens anders zitten, liefst heel arrogant en chiq opstaan en weglopen.

Maar ik zou ook ergens anders zitten, en als het me een leuk persoon lijkt ga ik misschien wel iets tegen hem zeggen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 11:48
.Pure
.Pure is offline
als ik aan de kant van het raam zit, zou ik blijven zitten. Aan het voetpad zou ik denk ik wel ergens anders gaan zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten