Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic, ik zou zeggen dat ik ergens anders ga zitten omdat het zo krap is, en dan aan de andere kant van het gangpad gaan zitten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() maarre, jouw advies is helemaal niet orgineel, anderen zeiden precies hetzelfde.. ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb dit dillema wel is.. als het bankje dichtbij me vrij is ga ik daar dan zitten.. zit voor beide prettiger, en je ziet die ander toch nooit meer.. ik denk bij degene naast me ook altijd: rot op!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Gewoon ergens anders gaan zitten.
Meestal zit je gewoon maar wat naast mekaar te kijken, je zegt ook niets/weinig. Wat maakt het dan ook uit om weg te gaan, je kent diegene toch niet. En het is gewoon voor beide prettiger. Bussen zijn ruim genoeg maar toch zit ik liever alleen....... |
![]() |
|
maar het is wel een beetje lullig om weg te gaan als er bijvoorbeeld een dikke vrouw naast je zit, of iemand met een gezicht vol wratten ofzo. als je dan weggaat heb je een grote kans dat die mensen denken dat het door hen komt. ik denk niet dat ik dan zo opstaan en ergens anders ga zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand dik is, en naast me zit, zit je in de regel niet zo prettig, want dan word je tegen de zijwand of de leuning aangedrukt. Ik heb niks tegen dikke mensen, maar als ik comfortabeler kan zitten zal ik het niet nalaten, want ze er ook van vinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tenzij het de moeite niet meer is. Bij mij duurt het nooit langer dan een kwartiertje, dus dan blijf ik wel zitten.. ![]()
|
Ik vind het eigenlijk niet zo'n dillema. Als je ergensn anders gaat zitten dan hebben jullie allebei meer ruimte.
Als diegene het persoonlijk opvat dat je weggaat, dan is die persoon onzeker, dat is dan niet jouw fout.
|
ik had dat gisteren,was alleen nog plaats naast best brede vrouw
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Als één van ons allerlei tassen en alles bij zich heeft, aan de overkant gaan zitten, eventueel een opmerking van 'zo, dan hebben we allebei wat meer ruimte'. Zonder tassen niet, want dan heb ik heus wel genoeg ruimte op zo'n stoel. Tenzij degene naast me extreem dik is, maar daar ga ik niet van uit.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wie heeft tips? mbx | 7 | 04-10-2009 14:01 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #148 Verwijderd | 500 | 16-08-2009 11:10 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic deel 129! Verwijderd | 495 | 28-05-2008 15:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke politieke partij is het uiteindelijk geworden? Verwijderd | 500 | 05-12-2006 23:56 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma, hoop dat iemand me kan helpen Jay Snake | 40 | 27-01-2005 17:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
IRAQI FREEDOM is nu een feit! Dr_KlawChi | 185 | 12-05-2003 07:27 |