Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja nou iedereen verstaat iets anders onder arrogantie .. arrogant zijn ..
Voor mij is iemand arrogant als ze werkelijk zichzelf geweldig vinden en op andere neerkijken en geen aandacht besteden aan andere mensen ... Als je vind dat ie ergens goed in bent is dat voor mij geen reden om te zeggen .. ohh die is arrogant ..
|
Laatst zei iemand wat en toen was mijn reactie: "Ja ik ben gewoon goed!"
Iedereen van: "Ow arrogant etc. etc." Mijn standpunt was "Je kraakt iemand af, door te zeggen dat hij arrogant is etc. etc., uit eigen onzekerheid over jezelf(minderwaardigheidscomplex)" Niemand ermee eens, maar niemand heeft goede argumenten kunnen geven. (vind mijn nieuwe klasgenoten wel grappig, trappen nog overal in als ik iets provocerends zeg) |
![]() |
||
Citaat:
dus laat ik eens aardig zijn ![]() ![]() ![]() Jij bent echt RaaR (aardig van mij he ??)
|
Je mag best positieve dingen over jezelf zeggen dat vind ik juist heel goed, liever dan zow iemand die helemaaaal niks positiefs aan zichzelf kan vinden...
Zolang je je maar niet beter voelt dan andere mensen en daar worden best vergissingen in gemaakt want soms zegt iemand het op een bepaalde manier, in een bepaalde situatie, of met een bepaalde manier van kijken en dan kan het heel arrogant overkomen terwijl dat misschien niet de bedoeling was... of andersom..
|
![]() |
Ik vind het soms ook vervelend dat zelfverzekerd vaak wordt gezien als arrogant. Maar goed, dat gebeurt dan ook door mensen die zelf een minderwaardigheidscomplex hebben en met jaloerse frustraties zitten.
Anyway, dit heeft niet echt geweldig veel met Lifestyle te maken dus hij gaat naar De Kantine ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk? Hachina | 208 | 27-11-2011 13:42 | |