Advertentie | |
|
![]() |
|
Een jongen op school. Iedereen vind het raar dat ik hem knap vind, maar hij is echt aantrekkelijk
![]() Hij heeft blond half lang haar met krulletjes en heeft een knap gezicht, hij is lang en slank, beetje brede schouders... en z'n haar wel in een staart, maar kan er niets aan, hier gaat mijn hart sneller van slaan ![]() ![]()
|
Me nichtje op de foto... Sjugt ze is zoooooooohooo knap.. Echt mooi smoelwerkje.. Heeft ook modellenwerk gedaan.. En toen kreeg ze annorexia en boulumia en al die teringzooi..
![]() Maar het was een hele mooie foto ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Vandaag? Ja! De jongen van de school die bij onze school aansluit, zo'n mooie jongen. Vind ik al een jaar ofzo, durf geen contact te maken heb zoveel kansen gehad. pff, nu nog 2 weken dan ben ik van school.
|
nou ik heb hem vandaag IRL nog niet gezien (maar in mn hoofd zittie ook dus als ik mn ogen dichtdoe kan ik hem evengoed nog zien) .. maar een dude van school .. die ik al anderhalf jaar heel moowj vind!
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
Ghehe... een vaste klant aan m'n kassa, die komt altijd bij mij, tis echt een on-ge-lo-fe-lijk-e corpsbal, maar hij is echt cool
![]() edit: en ongelofelijk mooi ![]() Mooiste vrouw? Ook een klant, een vrouw van 22 ofzo, met heel mooi donkerbruin haar en felblauwe hele grote ogen. Dat was echt mooi, vond ik.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
Wie is de mooiste man/vrouw die je vandaag gezien hebt? Ovidius | 306 | 19-02-2004 21:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |