Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja eens, toen ik op het speelhuisje stond en er een cameraploeg aan mij en mijn vriendinnetje gingen vragen hoe het was om op gif te wonen.
Dat doen we dus, wisten wij alleen toen veel, we waren 9, joh.
||
Citaat:
wiiiiiiiihihihihihihihihi!!!!!!
|
Verwijderd
|
ja, jeugdjournaal, was ooit documentaire over kinderkookcafé in Amsterdam dat toen 10 jaar werd en toen vierde mijn zus net haar tien jarige verjaardag in datzelfde kinderkookcafé (is bijna 11jaar geleden) dus toen kwam het jeugdjournaal filmen en moesten we met de hele familie, vrienden kenissen op tv, wel kewl als er dan de volgende mensen zijn die je herkennen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, met de tweede A&N meeting..toen waren de aanslagen op 11 september net geweest en zou er een herdenkingsdienst in de Dom te Utrecht gehouden worden..laten wij van s.com daar nu net een dikke joint aan het bouwen zijn
![]() |
![]() |
|
![]() |
nee, mij heeft zich nooit de gelegenheid voorgedaan.
Ik vind het daarentegen niet jammer. Televisie kent het overbekende fenomeen 15 minutes of fame Als je een beetje stevig in je schoenen staat, heb je dat niet nodig. Slechts narcisten zullen zich om een televisieappearance verblijden. |
![]() |
|
ik op Nederland 2, studio sport late uitzending....toen interview. wegens aanstormend motorcrosstalent
![]() ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hum.. jah..
bij Villa Achterwerk, weet dr dus echt bijna nix meer van, heb alleen zo´n beeld in mn kamer staan als bewijs zeg maar.. Gipsen beeld met goud beschilderd van un achterwerk ![]() maarreuh, was op de basisschool, groep 6 ofzow, hadden we een of ander clubje opgericht en dat mochten we daar gaan vertellen, we zijn met dat clubje ook nog in de krant geweest, of hebben dr in gestaan zeg je dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
mijn hart loopt over van blijdschap.. maar dat is alleen al door jouw aanwezigheid ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseïs | 500 | 03-01-2005 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Seksualiteit |
Wat is uw seksuele IQ? slisje | 46 | 22-06-2002 02:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 |