Hmm..
*begint met bureau, van links naar rechts*
Stapel boeken van ongeveer een halve meter hoog

daarvoor een kladblok met een paar losse vellen papier en een lege mok..
Recht voor me mijn computer, zelfs netjes opgeruimd. Daarnaast staat een gele multomap, met een hoop velletjes over problemen met en oplossingen voor Linux / FreeBSD..
Daarnaast weer een kladblok, met daarop de adapter van mijn mobiel en een etui..
Weer daarnaast een stapel boeken, bestaande uit enkele PCM's, en een dik boek over C++.
*draait zich om*
Nu bevindt zich voor mij mijn 2e PC, met daarnaast een printer. Als ik naar links kijk, staat daar een aircooler met toetsenbord erop
Verder daarnaast 2 volle kartonnen dozen met oud spul (17" monitor, stereotoren, weer een hoop boeken) en daarboven op een paar speakers..
In de hoek staat een tafel met daarop een zooi aan CD's, zowel lege als beschreven. Ik weet niet meer wat allemaal, heb alles gewoon in die hoek gedonderd
Als ik me weer een beetje draai, dan zie ik mijn 3e PC staan. Momenteel niet aangesloten. Daarnaast staat mijn klerenkast.
Als ik nu weer recht voor mijn PC ga zitten, kan ik doorkijken in de rest van mijn kamer (grote zolderkamer).
Dan is links van me mijn TV en een heel rek vol boeken, mappen voor mijn studie, stereo-toren, daarvoor staat een Weider Bodyworks Pro fitness apparaat.
Als ik nog verder kijk, dan zie ik een zetel, nog een tafel met zooi erop en daarnaast mijn bed
Dat was het zo'n beetje