Heb nou al 2 dagen geen internet!
'Dit informatienummer kost 10 eurocent per minuut.'
Na veel keuzemenu's...
'Er is op dit moment een storing in uw regio. Wij doen ons best deze zo spoedig mogelijk op te lossen.'
'Indien u een medewerker wilt spreken, blijf dan aan de lijn, u word zo spoedig mogelijk geholpen. De gemiddelde wachttijd bedraagt: 25 minuten.' Je bent dus al minimaal €3 kwijt voor je ook maar iemand te spreken krijgt!
Medewerker.
'Wanneer heb ik weer internet?'
'Weten we niet, er word een nieuwe router geplaatst.'
Etc.
Ik zit nu dus al 48 uur zonder verbinding; zit nu ff achter de computer bij m'n zus. Heb hier geen MSN...
Nog meer slacht-offers van UPC hier? 
(Ja, er zit een stelling aan.)
Ow ja... nare man... die zal ook wel niet online kunnen komen...
Dan weten jullie dus waarom ik (en nare man?) niet online zijn.
KLUTBEDRIJF!!!
*algemeen klaagtopic over UPC, Essent, en Casema, oftewel kabel-internet*