Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en als zij net naar de wc geweest is? en dat er dan zo'n gore gele vlek in komt te zitten ![]() of erger nog, aan jouw achterkant een bruine vlek ![]()
||
Citaat:
![]()
|
een intelligent toetsenbord
![]() kan ik, als nadenkend toetsenbord, al mijn domme soortgenoten overtreffen omdat ze gewoon alle klappen incasseren die ze te verduren krijgen als de computer weer eens vastloopt.. Ik, als intelligent toetsenbord, zou daar natuurlijk een stokje voor gaan steken.. Genesis |
![]() |
|
![]() |
Maar een DDG51 lijkt me ook wel leuk.
http://www.chinfo.navy.mil/navpalib/...ole-uwpasc.jpg Da's de USS Cole, DDG67, de aanslag in Aden, Yemen, op 12 oktober 2000. 17 doden, 32 gewonden. Maar het is ze niet gelukt: USS Cole is terug in de vaart! ![]() (En het is niet eens een van de écht grote schepen in de US Navy... ![]() http://mercurio.iet.unipi.it/pix/ch/...be44_n31_1.jpg Een Zwitsers treintje, op de Bernina-lijn. Deze is uit 1908... nog in originele staat (interieur, meeste machines)... rijdt nog regelmatig, als reserve, op St. Moritz-Tirano. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een heel normale dag flyaway | 2 | 02-12-2011 14:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe sta jij in je geloof als christen? Miekje* | 285 | 25-11-2008 19:22 | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Uit het dagboek van een architectonisch psycholoog [verhaaltje] Verleden Tijd | 27 | 18-01-2005 15:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |