Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 17:43
PV
PV is offline
De mijne zaten gewoon racistisch te doen tijdens het eten vanavond 'k ben maar in de kamer verder gaan eten.. hebben jouw ouders ook irritante trekjes?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2002, 17:46
Onlyme
Onlyme is offline
ja mn moeder wil altijd weten wat er is...ook als ik alleen zucht als ik moe ben ofzo

of ze vraagt dingen dubbel
superirri
Oud 04-05-2002, 17:48
LittleLucille
LittleLucille is offline
Mijn vader heeft enorme solohumor, duz dat houd in dat als hij een ``grapje`` maakt dat hij de enigste is die er om moet lachen.....

Meestal komen de irri momenten altijd bij het ontbijt en niet bij het avondeten *dan zijn mijn ma en ik altijd snel grrrrr!!! (ochtendhumeurig)*
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:51
Qamra
Qamra is offline
Ja.. Verdere uitleg niet nodig..
Oud 04-05-2002, 18:09
phoenixxx17
phoenixxx17 is offline
eindelijk!k dacht al dat ik de enigste in heel nederland was die zich aan zn ouders ergert!Mijn pa peutert altijd VRESELIJK in zn neus!Dat is gewoon om gek van te worden. Hij zit zeker 2x in de 10 minuten in zn neus! wie wil hm kopen? voor elk aannemelijk bod! nee, das een grapje! Hij is verder wel lief, behalve als tie in zn neus zit!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:12
love_ya
love_ya is offline
Citaat:
LittleLucille schreef:
Mijn vader heeft enorme solohumor, duz dat houd in dat als hij een ``grapje`` maakt dat hij de enigste is die er om moet lachen.....

(ochtendhumeurig)*
hihi, mijn vader ook

en als je naar iets leuks aan het kijken heeft, heeft hij er altijd wel wat over te zeggen (negatief)
om moe van te worden
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:12
Gothic
Gothic is offline
soms
Oud 04-05-2002, 18:13
wicce
wicce is offline
mijn moeder is slechthorend dus moete we altijd alles 10000 keer zeggen. en dan worden wij toch beswelles pissed, en daar wordt zij dan boos om. terwijl als wij haar eens niet verstaan ze het helemaal verliest.

mijn vader is iemand van "ik spring even in het water nu het nog warm is". dus als je ruzie hebt gaatie je nadoen of gaat ie over compleet andere dingen zeuren of gaat ie andere vage opmerkingen maken.

en mijn ma komt altijd met het soort "smoesjes": als je je blijft gedragen als een klein kind, ga ik je ook zo behandelen HOOR..
domme doos.
heb et net weeres over me heen gekregen.

oja, en ma kan keihard schreeuwen. je denkt echt dat ze een hartaanval gaat krijgen elke keer als ze boos wordt. werkelijk debiel.
Oud 04-05-2002, 20:21
Aurora
Aurora is offline
Mijn moeder kan totaal niet luisteren! Vertel je heel enthousiast iets, geeft ze gewoon geen reactie!!!

Heb ik echt ZOOOO'N stronthekel aan!

En allebei mn ouders zijn ook zo ontactisch als de neten.. levert best veel -momenten op..
Oud 04-05-2002, 20:25
Monica
Monica is offline
Mijn moeder zit altijd verhalen op te hangen in de richting van dat het achterneefje van de dochter van de buurvrouw haar overgrootmoeder diens nichtje van de driewieler van zijn overbuurjongens broertjes vriendin die dat ding weer gekocht heeft van de tante van de vriendin van de beste vriend van de fietsenmaker is gevallen.

..als je aan het tv-kijken bent
Oud 04-05-2002, 20:27
Somebody Special
Somebody Special is offline
Jah, mn moeder zit constant te stoken *grrrom*
Oud 04-05-2002, 20:33
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
ja mn moeder wil altijd weten wat er is...ook als ik alleen zucht als ik moe ben ofzo

of ze vraagt dingen dubbel
superirri
komt me heeeeeeel bekend voor
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 20:33
Martin Dude
Martin Dude is offline
Ik eet al tijden niet meer aan de etenstafel .. komt toch alleen maar ruzie uit .. of iig dat ik evengoed nog van tafel weg stap ..
Oud 04-05-2002, 21:25
Verwijderd
Wie niet?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:46
Verwijderd
Neuh, niet echt problemen die nooit meer opgelost kunnen worden, heb nooit (echt) ruzie met ze en kan gewoon goed met ze opschieten. Maar mn moeder kan wel focking irritant zijn en mn vader kan de hele tijd doorzeuren als ik ff rust wil en niemand aan mn kop. Gaat ie de hele tijd vragen stellen en houd ie niet meer op
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:48
Jerommeke
Jerommeke is offline
soms van die dingen, dat ze graag nog beslissingen voor mij willen nemen (zie mijn leeftijd), wat ik soms niet kan trekken, en van die kleine dingetjes enzo...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:51
Slaughterer
Slaughterer is offline
Citaat:
Monica schreef:
Mijn moeder zit altijd verhalen op te hangen in de richting van dat het achterneefje van de dochter van de buurvrouw haar overgrootmoeder diens nichtje van de driewieler van zijn overbuurjongens broertjes vriendin die dat ding weer gekocht heeft van de tante van de vriendin van de beste vriend van de fietsenmaker is gevallen.

..als je aan het tv-kijken bent
ehm...dit klopt niet, en dat weet je!

Hoe kan een driewieler een nichtje hebben??
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:52
Verwijderd
Ik computer teveel, en ik maak te weinig huiswerk. Verder nix.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:58
heldin
heldin is offline
laatste tijd zijn ze best lief, nu ik erover nadenk
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:16
punkyfish
punkyfish is offline
ik erger me ALTIJD aan mijn vader. aan mijn moeder soms.
Oud 05-05-2002, 07:39
WolterB
WolterB is offline
ik erger me regelmatig aan mn moeder, maar ja , ik woon ook alleen met haar in één huis, dus ik kan me ook aan niemand anders ergeren
Oud 05-05-2002, 07:45
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ze hebben niet een bepaald iets waar ik me aan erger maar als ik ff een keerme dagje niet heb dan erger ik me wel aan ze
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 09:42
Shock
Shock is offline
Citaat:
Martin Dude schreef:
Ik eet al tijden niet meer aan de etenstafel .. komt toch alleen maar ruzie uit .. of iig dat ik evengoed nog van tafel weg stap ..
WOW!!! als dat bij ons ook kon...
Denk dat mijn vader me persoonlijk terug kwam halen als ik naar boven zou gaan...
Oud 05-05-2002, 10:11
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
M'n pa zie ik nooit en als ik hem zie vind ik hem meestal wel irritant. M'n moeder daarentegen is echt een superscheet
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:20
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
mn ouders zeiken da'k teveen nsbm luister da moe k toch zeker zelf weten.. als zij het grafherrie vinden gaan ze maar ff de kamer uit en mn moeder maar opera draaien..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2002, 11:31
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
mijn pa zit veel in z n neus en hij likt zijn mes af ook praat ie met volle mond.
en ma maie praat wartaal en denkt te weten hoe hoe ik me haar moet doen,ben net bij de kapper geweest en die hebben mij tips gegeven dus ik weet het zelf wel
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:34
fruitmand
fruitmand is offline
hehe, een woord

ECHT WEL!!!!

( en nee, dat was x-pres gedaan )
Oud 05-05-2002, 11:35
Verwijderd
Jazeker! ze vragen/zeggen echt alles 10x.
hoe was het op school???
om de 15 min
gaat het wel goed met je je bent de laatste tijd erg veranderd je praat te weinig met ons wil je er over praten bla bla bla dan zeg je er is nix en 15 min later bla bla.....
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:31
Luca
Luca is offline
Ach, wat is vaak. Soms dan kan het humeur van mijn ouders in enen omslaan en dat is rot, wel als ik net grote lol met ze gehad heb ofzo. Meestal kan ik perfect met ze opschieten.
Oud 05-05-2002, 14:39
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Martin Dude schreef:
ik ook niet, alleen als mijn vriend bij ons eet. ik kan absoluut niet tegen die geluiden die ze maken en ik kijk veel liever tv als mijn pa thuis eet, wat zelden voorkomt, zorg ik dat ik 10km van hem verwijderd zit, want hij eet VIES.
Oud 05-05-2002, 14:41
Tampert
Tampert is offline
haha

mja ik niet echt, buiten de gewone ergernissen, die je bij iedereen wel eens hebt.
Oud 05-05-2002, 15:31
damaetas
damaetas is offline
ik erger me verschrikkelijk aan mn ouders, gelukkig zie ik ze alleen in het weekend, om de beurt, tegen zondagavond vind ik het best lang genoeg geweest. de grote vakantie komt eraan
Oud 05-05-2002, 15:35
*mandarijn*
*mandarijn* is offline
poe he!
Ik erger me bijna nooit aan mun ouders. Kan erg goed met ze opschieten!
Tsja natuurlijk soms wel eens. Maar die verhalen van jullie nee dat heb ik nie...
Oud 05-05-2002, 16:30
Verwijderd
Ik erger me niet zo vaak aan m'n ouders.. alleen dat m'n vader altijd in ons bijzijn zit te schteten.. en ZEKER nie zo heel zachtjes of beschaaft. bleegh
en dat als ik boos ben hij me dan gaat bezeiken.. das echt irritant.. en k had een keer tranen in m'n ogen zegt ie met zo'n zeikerige stem.. ik weet het ook allemaal niet meer.. dat ik dat an dacht .. najah moeilijk uit t eleggen.

En m'n moeder.. uhmm ja genoeg. maar k weet zo ffiez niet.
Oja.. dat ze altijd haar haar zo irritant zit heen en weer te zwaaien.. Dat ze probeert sneeky ergens achter te komen maar dat het overduidelijk is.
En dat als ze heel hard moet lachen snurkt.. maar eigenlijk vinnik dat wel grappig.

maar allemaal geen erge dingen ofzow.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:33
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ja.. Verdere uitleg niet nodig..
Oud 05-05-2002, 17:01
Monica
Monica is offline
Citaat:
Slaughterer schreef:

ehm...dit klopt niet, en dat weet je!

Hoe kan een driewieler een nichtje hebben??
Ik vroeg je om de verbetering op msn, niet in de topic zelf..
Oud 06-05-2002, 03:58
maar
maar is offline
Nee, mijn ouders kunnen zich goed gedragen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten