Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn moeder is slechthorend dus moete we altijd alles 10000 keer zeggen. en dan worden wij toch beswelles pissed, en daar wordt zij dan boos om. terwijl als wij haar eens niet verstaan ze het helemaal verliest.
mijn vader is iemand van "ik spring even in het water nu het nog warm is". dus als je ruzie hebt gaatie je nadoen of gaat ie over compleet andere dingen zeuren of gaat ie andere vage opmerkingen maken. en mijn ma komt altijd met het soort "smoesjes": als je je blijft gedragen als een klein kind, ga ik je ook zo behandelen HOOR.. domme doos. heb et net weeres over me heen gekregen. oja, en ma kan keihard schreeuwen. je denkt echt dat ze een hartaanval gaat krijgen elke keer als ze boos wordt. werkelijk debiel.
|
Mijn moeder kan totaal niet luisteren! Vertel je heel enthousiast iets, geeft ze gewoon geen reactie!!!
![]() Heb ik echt ZOOOO'N stronthekel aan! En allebei mn ouders zijn ook zo ontactisch als de neten.. levert best veel ![]()
|
Mijn moeder zit altijd verhalen op te hangen in de richting van dat het achterneefje van de dochter van de buurvrouw haar overgrootmoeder diens nichtje van de driewieler van zijn overbuurjongens broertjes vriendin die dat ding weer gekocht heeft van de tante van de vriendin van de beste vriend van de fietsenmaker is gevallen.
..als je aan het tv-kijken bent ![]()
|
Verwijderd
|
Neuh, niet echt problemen die nooit meer opgelost kunnen worden, heb nooit (echt) ruzie met ze en kan gewoon goed met ze opschieten. Maar mn moeder kan wel focking irritant zijn en mn vader kan de hele tijd doorzeuren als ik ff rust wil en niemand aan mn kop. Gaat ie de hele tijd vragen stellen en houd ie niet meer op
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe kan een driewieler een nichtje hebben?? ![]() |
![]() |
|
ik erger me regelmatig aan mn moeder, maar ja , ik woon ook alleen met haar in één huis, dus ik kan me ook aan niemand anders ergeren
||
Citaat:
Denk dat mijn vader me persoonlijk terug kwam halen als ik naar boven zou gaan...
|
Ach, wat is vaak. Soms dan kan het humeur van mijn ouders in enen omslaan en dat is rot, wel als ik net grote lol met ze gehad heb ofzo. Meestal kan ik perfect met ze opschieten.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik erger me niet zo vaak aan m'n ouders.. alleen dat m'n vader altijd in ons bijzijn zit te schteten.. en ZEKER nie zo heel zachtjes of beschaaft. bleegh
en dat als ik boos ben hij me dan gaat bezeiken.. das echt irritant.. en k had een keer tranen in m'n ogen zegt ie met zo'n zeikerige stem.. ik weet het ook allemaal niet meer.. dat ik dat an dacht .. najah moeilijk uit t eleggen. En m'n moeder.. uhmm ja genoeg. maar k weet zo ffiez niet. Oja.. dat ze altijd haar haar zo irritant zit heen en weer te zwaaien.. Dat ze probeert sneeky ergens achter te komen maar dat het overduidelijk is. En dat als ze heel hard moet lachen snurkt.. maar eigenlijk vinnik dat wel grappig. maar allemaal geen erge dingen ofzow. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Brief aan ouders synbitz | 16 | 01-12-2009 18:49 | |
Psychologie |
Uit huis geplaatst en het gaat helemaal niet goed... metallica | 27 | 30-05-2004 19:25 | |
De Kantine |
Erger jij je vaak aan je ouders? de communiceerbeer | 62 | 25-09-2003 09:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
Liefde & Relatie |
wat is het meest romantische dat je vriendje ooit voor je gedaan heeft? bitchy | 54 | 16-03-2003 09:25 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 |