Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Och, maar Michael heeft wel gelijk, ik kaffer Pim ook wel vaak uit, maar onderbouwd en met reden...de eerste geldige argumentatie waarom Pim Fortuyn een goed minister-president zou zijn moet ik nog tegenkomen |
![]() |
|||
Citaat:
en in het volgende bericht..: Citaat:
had iemand het over een revolutie? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij wordt vergeleken met een Rascist .. terwijl hij dat niet is! voor de rest is het een volksman geworden .... |
![]() |
||
Citaat:
"zo als het in me boek staat wil ik het hebben,maar het is niet alles is uitvoerbaar..." liever Pim naar de klotuh dan heel nerderland naar de klotuh,zo denk ik er over. nouwja ik heb gemengde gevoelens. aan de ene kant is het ook erg dat ie z n mening niet mocht uiten ![]() ik zit in 2 strijd...
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dat hij een racist is zeg ik ook niet. Wat ik het meest op hem tegen had was het feit dat hij een hoop 'outlines' schetste, maar nooit inhoudelijk ergens op in ging. Hij riep maar wat, maar had geen idee hoe hij het waar had moeten maken. Of hij nu ultra-rechts of extreem-links was, daar gaat het me niet om. Het gaat er gewoon om dat hij dingen zei die hij niet waar kon maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nooit is alles uitvoerbaar.. Alle politieke partijen beloven van alles, en uiteindelijk komt er bijna niets van terrecht.. |
![]() |
||
Citaat:
maar voor pim is dit beter,dat voorkomt een vernedering voor hem. ik sta ook helemaal niet achter zijn manier van denken.
|
ook dat.
als we de grenzen sluiten is de drukte in nederland opgelost. ![]() en dan als wij oorlog zouden krijgen hebben wij een probleem.. je denkt toch niet dat de andere landen die ook veel vluchtelingen hebben ons dan toe laten??
||
Citaat:
![]() en hij zei ook een keer vannuh ![]() ach,we leven niet meer in die tijd...
||
Citaat:
![]() en, ik vind dat niet, ik hou ook van kort en bondig zeggen waar het op staat, en mensen die gevleugelde uitspraken doen die ze zelf maar amper begrijpen, daar heb ik ook de pest aan, maar als iemand weet waarover ie 't heeft, en dat boeiend kan vertellen, dan mogen daar voor mijn part moeilijke woorden enzo tussen zitten hoor, mijn woordenschat is vrij uitgebreid, dus ik heb daar niet echt problemen mee ![]()
|
duidelijke en heldere taal komt altijd t beste over, dus waarom zullen we dat niet gaan gebruiken (ik kom af en toe best wel onbegrijpelijk over)
||
Citaat:
het komt het beste over dus gaan we het niet gebruiken?? ![]() ![]()
|
via de Fortuyn-way is het een hele hell opf a jjob om alks natural speaker in je eigen motherlanguage te blijven spreken... alleen al daaroim had ik een soort van natural dissapoiuntment als ik die man hoorde communicaten...
en dat noemen ze duidelijke ttaal??? mensen zijn gek
|
zo duidelijk vond ik em jiet hoor...steeds als ie een interesante vraag kreeg, had ie er 'geen zin meer an'
Kep btw een leuke theorie over PF.... Wat hij zei was niet zijn mening...hij zei alleen wat de massa roept....als je zn partijprogramma leest, roeptie etzelfde als de massa mensen...hij gaf geen oplossingen, want dat is schijnbaar niet nodig... Hij had schijt aan et feit dat et verschil tussen wat men wil en wat slim is soms enorm groot is.. Hij wou buitenlanders laten oprotten(gloofik), zoals veel laag opgeleide mensen zeggen...maar PF heeft er nooit bij gezegt dat als je dat doet de economie instort, omdat een groot deel van die allochtonen wel degelijk werkt. Vel scholieren willen de 2e fase weg hebben...hij pleurde dat dus in zn programma...niet omdat hij dat wou (kan hem et nou verrotten...hij was al 54..) maar omdat de massa dat wou... Nooit nadenkend dat de 2e fase op zich een goed idee is, maar betere uitwerking vereist...-> scholieren van 18 gaan op em stemmen, vergetend dat tegen de tijd dattie et had afgeschaft die18 jarigen allang van school af zijn... zo kan ik wel meer voorbeelden geven...maar daar ben ik te lui voor... Praten zoals Pf is dus gewoon: "zeg wat men wil horen" Als hij zijn eigen mening gaf, dan kwam ie in de problemen..(die Islam=achterlijk, en 1e wet vd grondwet schrappen zooi) Hij kwam niet uit voor et volk, hij manipuleerde et volk slechts...alsie zijn meningen voor zich had gehouwen tot 16 Mei, (en dus waarschijnlijk nog zou leven) dan hattie als grootste partij zijn eigen racistische ideeën in uitvoering kunnen brengen, met weinig tegenstand... (ff voor de record...Adolf begon ook zo....iedereen een auto(volkswagen) etc. en hij ging pas echt kloten toen hij in et bestuur zat..maar dit ff allemaal terzijde)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[stelling] het leger in alle landen afschaffen Mindfields | 37 | 27-07-2002 12:34 | |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 | |
Wat vinden jullie ervan dat Nederland POLITIEK INCORRECT is? Nieuwe Nationale Partij | 89 | 21-01-2002 21:21 |