Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Euhm, ik schrijf amper op bierviltjes, maar als ik er een enkele keer op schrijf zijn het meestal:
Emailadressen Telefoonnummers Spelletjes En ik speel weleens spelletjes met bierviltjes: - Hoeveel opgestapelde bierviltjes kan je in je mond steken? - Leg het viltje op de rand van de bar/ tafel en tik hem met je hand omhoog zodat ie 1 keer omdraait en probeer hem met 1 hand te pakken in 1 keer Euhm, dat was het wel ![]() |
![]() |
|
Als de achterkant leeg is heb ik meestal de vervelende neiging om proberen de voorkant na te tekenen... anders doe ik meestal wel stomme verhaaltjes of emailadressen van onbekende...
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (wat je al niet kan mislopen door het ontbreken van een klotepen :/)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
gedichten
![]() soms krijg ik spontaan inspiratie voor gedichten als ik in een kroeg zit (misschien doordat ik aangeschoten ben ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Verder schrijf ik bijna nooit op bierviltjes, ik heb er een keer een mobiel nummer van iemand anders opgeschreven voor de grap met z'n leeftijd enzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
hoe kom ik de proefwerkweek GOED door?!?! imy017 | 11 | 21-02-2008 17:27 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |