Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij zegt is iemand wat ie (en veel anderen) denkt en dan kan dat weer niet. Mooi hoor, ik zeg niet dattik om uhm had gestemd, maar het is wel goed dat zo iemand af en toe naar voren komt!!!!
|
![]() |
ehm. ik erger me nu aan niemand eigenlijk, net ergerde ik me nog aan m'n vriend omdat hij niet gesmst had, terwijl ik net half ziek thuis zit te kijken, maar hij mailde net nog duzzz is ook weer over, en soms wel 'ns aan m'n ouders, o,ja op dit moment toch wel, aan iemand die zich een vriendin noemt maar die nooooooit wat zegt, en alleen maar vraagt: Wie, wat waarom hoe enzo. heel nieuwsgierig, maar verder een stomme trut. En zo af en toe een poosje aan een wel goede vriend(in) maar dat heb ik wel vaker en dat gaat ook zo weer over.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() oh, ik erger me ook aan mn ex, die voor mn neus met een 5 jaar jongere doos zat te zoenen! ![]()
|
Bijdehandje
Op me wenken bediend??? Ik weet niet of je het weet maar ik tenminste,me vader was hier 35 jaar terug om kei en kei hard te werken voor deze klote economie en dan kom jij bijdehand doen dat ik op me wenken word bediend ....?? Grrr wat kan ik me boos maken om die achterlijke commentaar anders houd gewoon je bek dicht manneke. Ga jij maar eens veeeel leren doe je tenminste wat nuttigs! Beterschap Latuuuuurrrrrrrrrrr!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |