Advertentie | |
|
![]() |
|
ten eerste : bij een zoen is 'het gevoel / de emotie' niet de hoofdzaak
een zoen is lekker, omdat je toch gedreven word door lust, en die 'honger' (nog) niet compleet gestild word door enkel zoenen zoenen is lekker omdat je op dat moment nergens anders over nadenkt dan meer, meer, meerrrrrrrrr, omdat het je opwind de persoon is de bijzaak, het gevoel compleet onnodig het ZOENEN zelf en jouw macht daarin is de hoofdzaak hoe meer macht , hoe lekkerder de zoen ik heb geen 'lekkerste zoen ooit'
|
Verwijderd
|
Vooral: langzaam.
![]() Heel vochtig, dat is lekker, en niet alleen genieten van het gevoel, maar van het geluid, de stilte eromheen, alles. Het gaat om het totaalplaatje. Gewoon doen wat in je opkomt, wel beheerst, zodat je van elk spierbeweginkje geniet. Ja, dat moet wel lekker zijn ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() weetje dat dat eigenlijk best moeilijk te beschreven is, en ik weet ook nie wat mij beste zoen ooit was want ieder ander heeft wel is anders lekkers ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Liefde & Relatie |
zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid? maanluna | 6 | 24-07-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |