Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als een afdruk van een voet aan het stand door de branding gepoogt mee te nemen, maar gegrieft in het diepen... mijn gedachten bij deze zo aan jou. Een aanzielijke tijd niet meer gesproken, gaan we daar weer eens verandering in brengen? Mhhh wie ik nog wel een keer wil meeten: *ilon@* daar kan ik maar geen genoeg van krijgen ![]() Beuk, De, Italianboy, Six4Eight, Marlous en uhmmm... nog een paar mensen, maar is niet van essentiel belang, al meet ik ze nooit, het zijn wel leuke mensen om zo nu en dan mee te babbelen ![]()
|
de Abt
Optima HADES McCaine Damn ik had heel lijstje ooit... Een aantal zie ik zondag ![]() ![]() Monica evt, mensen die ik eigenlijk gewoon keer wil zien of ze zijn wat ik verwacht: rosi Genesis Michel Gerver Boogie McLaren Esmee
|
![]() |
||
Citaat:
![]() owja ik wil het lidwoord ook nog wel zien, onder: voldoen ze aan mijn verwachtingen ![]() 'de' dus
|
Verwijderd
|
- dystopia
- bubbeltjes - italianboy - acid-star - |{ing - Secreet - zijn er eigenlijk te veel om op de noemen.. maaar jullie zijn allemaal nog niet van me af, dus't komt nog wel ![]() en optima *springt* jij hebt een avatar van salvador dali! ik heb een mede-fan gevonden, wauw*is helemaal enthousiast* salvador dali was zo onzettend geniaal.. |
![]() |
|
![]() |
ik zou toch deze mensen nog eens willen meeten:
-poki -Psycho-M -Snufje -Monica en mensen die ik zeker NOG eens wil meeten zijn: -Montell Guru -Almeregirl -Six4eight -Joshua verder zou ik het niet weten, ik denk toch wel dat de meeste mensen mij vergeten zijn, ik kom hier nie zoveel meer ![]() ![]() xxxxxxxxxx Jesjuhhh |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() mensjes die ik wel eens zou willen meeten: Talon (die meeting zit er dus wel in aangezien jij mij ook wou meeten.. maar niet op de 23e ![]() Gonzo Secreet |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 |