Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik begin net, voor vandaag. Al denk ik dat ik er niet lang zal zijn; ben zoo moe. Maar ik heb regelmatig dat ik genoeg heb van het forum. Maar ik ken geen andere leuke websites
![]()
|
![]() |
Hehe, ik ben toch al goed bekend met het beheer.
![]() De vrijwillige forumpolitie. Alle goede leden zitten bij de vrijwillige forumpolitie, de forumbazen hebben de rang van Agent (beginners) of Hoofdagent (gevorderden), de FB+en zijn Brigadier of Inspecteur, en de Beheerders zijn Hoofdinspecteur of Commisaris, met Questor dan maar als Hoofdcommisaris. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
jah vaak genoeg.. zeker de laatste tijd. Te druk met school om te forummen, te druk met aikido om te forummen en te druk met muziek om te forummen. Verder is ook de zin afgenomen. Als ik het haal, post ik ff wat op DoP (meestal) en kijk ik ff heel snel op DK. That's it.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Liefde & Relatie |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 116 | 31-05-2002 13:07 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |