Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja kind ik weet t ook niet maar het zij zo. heel vervelend. is me eigenlijk nooit geleerd dat het erg vies is, nou ja, van mezelf weet ik ook wel dat het nie echt fris is. maar buiten dat, ik vind gewoon het geluid zo vreemd klinken zo raar.......ik denk dan dat mensen denken van 'zo die is aant plassen' wat ze natuurlijk ook wel weten als ze niks horen......
maar ja ik heb nou eenmaal zon schyzofrene mind af en toe, serious ![]()
|
Verwijderd
|
Dat heb ik ook onwijs erg!
Ik kán ook gewoon niet plassen wanneer ik wéét dat er iemand in de buurt is die me mogelijk kan horen.. Op school moet het echt helemaal leeg zijn bij die wc's wil ik kunnen plassen (ook al moet ik nog zo nodig). Op vakantie was dat echt altijd een ramp, zijn altijd wel mensen namelijk... Dus tja, dan kán ik gewoon niet meer plassen... Zelfs thuis heb ik dat ![]() Pff, ik dacht serieus dat ik altijd de enige was joh... Ik weet ook nooit precies wat ik moet doen wanneer ik iemand hoor plassen, voel me dan altijd beetje ongemakkelijk. Mijn zus bijvoorbeeld -> gaat altijd naar de wc, terwijl ze nog druk aan het kwekken met me is. Dan hoor ik haar dus plassen, schaam me dood, en zij kwekt vrolijk door... Hmm, vroeger had ik dat nooit zo.. Maar het is echt onwijs vervelend... (Heb nu zelf een soort 'therapie' ontwikkeld, bij m'n vriend thuis. Als hij thuis is, is het de bedoeling dat ik gewoon naar de wc kan gaan, ook al loopt hij in de buurt rond... Het werkt al wel een beetje...) |
![]() |
|
Verwijderd
|
heb ik ook, maar dan vooral thuis/bij anderen thuis.
Vooral met jongens in de buurt. Als een vriend of m'n ex bij me thuis was en we zouden weggaan maar ik moest nog ff naar de wc. Dan ging ik altijd het liefst boven, want als hij dan nog in de gang staat in ik zou in de gang naar de wc moeten dan hoorde hij me dus plassen. Soms is het niet echt te voorkomen, naja dan doe ik het dus gewoon wel, maar dan voel ik me bestwel onprettig ![]() |
![]() |
|
dat ken ik wel, vooral in een touringbus of in de trein, echt rapzalig als je weet dat er mensen aan het wachten zijn tot je klaar bent en waar je de lucht naar binnen voelt komen door de onderkant van het toilet. meestal probeer ik dan de toiletten te mijden tot ik weer ergens ben waar het toilet stilstaat
|
't Is meer uit fatsoensoverwegingen dat ik effe zo richt dat het niet zo goed hoorbaar is.. voor mezelf maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit eigenlijk
|
mjah, sommige mensen hebben gewoon een vloedgolf, en als ze niet uitkijken gaat die big kahuna over hun benen
![]() en dan lijkt het wel een beetje op een waterval ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik vind dat echt onzin, iedere dag plassen er miljarden mensen. Ik ga daar echt niet moeilijk over doen hoor.
Als ik moet plassen en er komt toevallig iemand in de wc naast me dan ga ik daar echt m'n plas niet voor inhouden hoor. Lekker interessant, alsof iemand naar jou plas gaat zitten luisteren en het daarna gaat zitten analyseren. ![]() Zodra ze daar echt over na gaan denken dan wil ik dat niet weten, en dan moeten ze dat vooral maar doen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik dacht dus altijd dat ik de enige was.......
Ik moet me al goed concentreren als ik naar de wc moet (Tenzij ik heel nodig moet en dronken ben ![]() ![]()
|
|