Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 18:03
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
dat je het dan vervelend vind dat andere mensen je bijv. horen plassen? ik denk altijd maar dat het aan mij ligt. Vandaag zat ik bijvoorbeeld weer op de wc op mijn stage en er liep iemand voorbij. Ik meteen me plas ophouden omdat ik het zo'n raar idee vind dat iemand mij hoort plassen. Toen dacht 'ben ik nu de enige' ik ga ff rondvragen op scholieren.com dus bij deze.
Nou weet ik niet of hij hier thuishoort maar ik wist waar anders. Heeft toch met je lichaam te maken of niet hihi maar goed, wie heeft dit nog meer? en wat doe je ertegen?

Ik hou me plas soms gewoon urenlang op, of als iemand de wc binnenkomt dan hou ik het heel lang op en kan soms niet meer .......whaahah

In ieder geval ik hoop dat ik niet de enige ben want dan laat ik me ff nakijke denk ik whahahaahahahaha
Oud 24-05-2002, 18:32
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Dit heb ik ook heel erg. Ik heb altijd zo iets van shit wat denken mensen dan wel niet. Maar eigenlijk is dat raar want je zit gewoon op een toilet en als hun naar de wc gaan hoor je het ook gewoon. Maar toch vind ik het niet leuk wou liever dat je niets kon horen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:34
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik heb dat soms ook bijv. in de WC's op school, in de pauze moet ineens iedereen en dan staat er gewoon een wachtrij. Als je dan ongesteld bent moet je dan je maandverband uit je onderbroek scheuren en dat kan dan ook iedereen horen. maar plassen vinnik nie zo'n probleem. Ik vind het wel altijd raar als ik iemand hoor plassen, ik weet eigenlijk nie waarom.
Oud 24-05-2002, 18:36
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
dat je het dan vervelend vind dat andere mensen je bijv. horen plassen? ik denk altijd maar dat het aan mij ligt. Vandaag zat ik bijvoorbeeld weer op de wc op mijn stage en er liep iemand voorbij. Ik meteen me plas ophouden omdat ik het zo'n raar idee vind dat iemand mij hoort plassen. Toen dacht 'ben ik nu de enige' ik ga ff rondvragen op scholieren.com dus bij deze.
Nou weet ik niet of hij hier thuishoort maar ik wist waar anders. Heeft toch met je lichaam te maken of niet hihi maar goed, wie heeft dit nog meer? en wat doe je ertegen?

Ik hou me plas soms gewoon urenlang op, of als iemand de wc binnenkomt dan hou ik het heel lang op en kan soms niet meer .......whaahah

In ieder geval ik hoop dat ik niet de enige ben want dan laat ik me ff nakijke denk ik whahahaahahahaha
Waarom vind je het een raar idee dat iemand je hoort plassen? Het is heel normaal om naar het toilet te gaan omdat je moet plassen of je ontlasting kwijt moet. Misschien heeft het te maken met dat je vroegen hebt geleerd dat plassen en poepen vies is, maar het gaat hier om iets heel natuurlijks, dus je hoeft je niet te generen. Als iemand opzettelijk naar je zou staan luisteren wat je op het toilet aan het doen bent is het natuurlijk iets anders, maar je hoeft niet bang te zijn dat dat zal gebeuren.
Oud 24-05-2002, 18:48
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ja kind ik weet t ook niet maar het zij zo. heel vervelend. is me eigenlijk nooit geleerd dat het erg vies is, nou ja, van mezelf weet ik ook wel dat het nie echt fris is. maar buiten dat, ik vind gewoon het geluid zo vreemd klinken zo raar.......ik denk dan dat mensen denken van 'zo die is aant plassen' wat ze natuurlijk ook wel weten als ze niks horen......

maar ja ik heb nou eenmaal zon schyzofrene mind af en toe, serious
Oud 24-05-2002, 19:18
Verwijderd
Dat heb ik ook onwijs erg!

Ik kán ook gewoon niet plassen wanneer ik wéét dat er iemand in de buurt is die me mogelijk kan horen..
Op school moet het echt helemaal leeg zijn bij die wc's wil ik kunnen plassen (ook al moet ik nog zo nodig).
Op vakantie was dat echt altijd een ramp, zijn altijd wel mensen namelijk... Dus tja, dan kán ik gewoon niet meer plassen...

Zelfs thuis heb ik dat (als mijn moeder de was aan het doen is in de bijkeuken, kan ik écht niet naar de wc, die daar ook ongeveer zit..)..

Pff, ik dacht serieus dat ik altijd de enige was joh...

Ik weet ook nooit precies wat ik moet doen wanneer ik iemand hoor plassen, voel me dan altijd beetje ongemakkelijk. Mijn zus bijvoorbeeld -> gaat altijd naar de wc, terwijl ze nog druk aan het kwekken met me is. Dan hoor ik haar dus plassen, schaam me dood, en zij kwekt vrolijk door...

Hmm, vroeger had ik dat nooit zo.. Maar het is echt onwijs vervelend... (Heb nu zelf een soort 'therapie' ontwikkeld, bij m'n vriend thuis. Als hij thuis is, is het de bedoeling dat ik gewoon naar de wc kan gaan, ook al loopt hij in de buurt rond... Het werkt al wel een beetje...)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:28
Verwijderd
heb ik ook, maar dan vooral thuis/bij anderen thuis.
Vooral met jongens in de buurt.
Als een vriend of m'n ex bij me thuis was en we zouden weggaan maar ik moest nog ff naar de wc. Dan ging ik altijd het liefst boven, want als hij dan nog in de gang staat in ik zou in de gang naar de wc moeten dan hoorde hij me dus plassen.
Soms is het niet echt te voorkomen, naja dan doe ik het dus gewoon wel, maar dan voel ik me bestwel onprettig
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:54
Snufje
Snufje is offline
Dit past een stuk beter op de kantine. leef je daar maar uit.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef:
?!
Sorry hoor, maar dit is toch wel serieuzer dan de kantine zeg!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:07
WolterB
WolterB is offline
dat ken ik wel, vooral in een touringbus of in de trein, echt rapzalig als je weet dat er mensen aan het wachten zijn tot je klaar bent en waar je de lucht naar binnen voelt komen door de onderkant van het toilet. meestal probeer ik dan de toiletten te mijden tot ik weer ergens ben waar het toilet stilstaat
Oud 24-05-2002, 20:58
-Meisje-
-Meisje- is offline
Heb ik ook last van... Kleg meestal wc-papier in de pot voor ik men ding moet doen, dan 'dempt' het wa
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:19
Tom
Tom is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
goh iemand uit Beek & Donk..
Oud 24-05-2002, 21:27
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
?!
Sorry hoor, maar dit is toch wel serieuzer dan de kantine zeg!!
Ik geef als advies:

De Kantine -> Psychologie
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:55
Verwijderd
Ik denk: schijt, die anderen naast me (in het hokje ernaast dan) doen toch precies hetzelfde? Waarom zouden we ons dan voor onszelf en elkaar schamen? Plassen is iets vrij normaals dacht ik nog .
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:57
rockyj
rockyj is offline
Het wind me juist op als anderen mij horen plassen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:15
Sithan
Sithan is offline
Aan de reacties te zien is het echt een vrouwenprobleem
Oud 24-05-2002, 22:28
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Gezien de reacties past het beter op Psychologie. Het kernprobleem zit namelijk ergens waar je het niet zou verwachten, namelijk tussen de oren.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:34
Piccola
Piccola is offline
Dat vind ik echt verschrikkelijk! Vind het nogal genant ofzo!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:35
rockyj
rockyj is offline
Schamen jullie je ook als jullie de planten water geven??
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 00:09
Shock
Shock is offline
't Is meer uit fatsoensoverwegingen dat ik effe zo richt dat het niet zo goed hoorbaar is.. voor mezelf maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit eigenlijk
Oud 25-05-2002, 08:23
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Waarom is ie naar de kantine verplaatst hij stond goed waar hij stond!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 09:19
Talon
Talon is offline
mjah, sommige mensen hebben gewoon een vloedgolf, en als ze niet uitkijken gaat die big kahuna over hun benen
en dan lijkt het wel een beetje op een waterval
Oud 25-05-2002, 09:22
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Talon schreef:
mjah, sommige mensen hebben gewoon een vloedgolf, en als ze niet uitkijken gaat die big kahuna over hun benen
en dan lijkt het wel een beetje op een waterval
WAAAAAAH, WAAROM BEN JE NIET ONLINE
Oud 25-05-2002, 09:22
Talon
Talon is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

WAAAAAAH, WAAROM BEN JE NIET ONLINE
msn stond uit
Oud 25-05-2002, 09:25
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Talon schreef:

msn stond uit

o....stommerd
Oud 25-05-2002, 09:30
Talon
Talon is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

o....stommerd
o.....eigenlijk ben ik wel heel lief hoor en niet stom
Oud 25-05-2002, 09:35
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Talon schreef:

zal wel
Oud 25-05-2002, 09:37
Talon
Talon is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

zal wel
Oud 25-05-2002, 09:47
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Talon schreef:

Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 15:15
Luca
Luca is offline
Niet zo veel problemen mee.
Oud 25-05-2002, 16:38
DarkRaven
DarkRaven is offline
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 16:44
Somebody Special
Somebody Special is offline
Some 'problemen' mee maar moet me er eik gewoon nix van aantrekkken
Oud 25-05-2002, 18:18
Verwijderd
mjah et is wel
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 19:35
Foxy_oud
Foxy_oud is offline
ik vind dat echt onzin, iedere dag plassen er miljarden mensen. Ik ga daar echt niet moeilijk over doen hoor.
Als ik moet plassen en er komt toevallig iemand in de wc naast me dan ga ik daar echt m'n plas niet voor inhouden hoor.
Lekker interessant, alsof iemand naar jou plas gaat zitten luisteren en het daarna gaat zitten analyseren.
Zodra ze daar echt over na gaan denken dan wil ik dat niet weten, en dan moeten ze dat vooral maar doen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 19:50
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Talon schreef:

niet zo opgefokt joh
Oud 25-05-2002, 21:37
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Foxy schreef:
ik vind dat echt onzin, iedere dag plassen er miljarden mensen. Ik ga daar echt niet moeilijk over doen hoor.
Als ik moet plassen en er komt toevallig iemand in de wc naast me dan ga ik daar echt m'n plas niet voor inhouden hoor.
Lekker interessant, alsof iemand naar jou plas gaat zitten luisteren en het daarna gaat zitten analyseren.
Zodra ze daar echt over na gaan denken dan wil ik dat niet weten, en dan moeten ze dat vooral maar doen.
Nou...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 22:13
Stilo/Seek
Stilo/Seek is offline
als iemand naar me kijkt kan ik niet pissen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 00:23
Methuselah
Methuselah is offline
af en toe wel, als ze in m'n rug staan te priemen lukt 't soms moeilijk, tja...
Oud 26-05-2002, 01:22
Tofke_H
Tofke_H is offline
soms.. gelukkig niet al te vaak.
Oud 26-05-2002, 01:31
Gonzo
Gonzo is offline
Ik ben op dit gebied erg makkelijk. Ik heb er schijt aan .
Oud 26-05-2002, 04:51
miep
miep is offline
Ik dacht dus altijd dat ik de enige was.......
Ik moet me al goed concentreren als ik naar de wc moet (Tenzij ik heel nodig moet en dronken ben ) En als er iemand luistert (of ik denk dat ie luistert ) lukt het al helemaal niet!
Oud 26-05-2002, 14:22
Verwijderd
jaa ik vind het ook heel irritant
sjaa soms maakt het me niet zo heel veel uit
maar als ik ook nog precies weet wie het kunnen horen enzo dat is wel irritant ja
plassen als intussen iemand anders doorspoelt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten