Advertentie | |
|
![]() |
|
elke eerste van de maand krijg ik kleedgeld
![]() verder moet ik in het begin van een nieuwe maand ff kijken wat ik de maand daarvoor gewerkt heb, om m'n loonstrookje te controleren
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
Dan doe ik... niks...
M'n zakgeld komt altijd heel vaag ergens midden in de maand, dus daar denk ik dan ook niet aan... áls het al komt, meestal denkt m'n moeder "je verdient meer dan 200 euro per maand, vergeet het maar met je zakgeld!"... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ehm, dan krijg ik ook kleedgeld ![]() ![]() Verder niet veel bijzonders, ja morgen is Spacey jarig, dat ik dat nog weet.. Naja ook niet zo heel bijzonder (voor mij dan)..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 |