Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmz... goede baan, mooie vrouw, 2 of 3 kinderen, mooi huis, leuke vrienden verder.
Goede baan ---> zo doorgaan met school zoals ik gedaan heb tot nu toe, dan kom ik er wel. Mooie vrouw ---> tja daar werk ik al 7 jaar aan ![]() 2 of 3 kinderen ---> simpel: 2 of 3 keer onveilig n**k*n ![]() ![]() Mooi huis ---> Ligt aan de hoogte van mijn loon en het bedrag dat ik op mijn bankrekening heb staan. Over dat laatste maak ik me geen zorgen, over dat eerste: nou ja, zo ver mogelijk komen in het bedrijfsleven. Leuke vrienden ---> Hoef ik niet te realiseren, hebk al ![]()
|
Verwijderd
|
M'n studie Nederlands recht afronden. Daarna een post-doctoraal Criminologie volgen aan de Rijksuniversiteit Leiden. Een paar jaar bij een advocatenkantoor werken. Daarna de RAIO-opleiding volgen (opleiding tot officier van justitie en rechter). Officier van Justitie worden, bij voorkeur bij de rechtbank in Den Haag. Promoveren. Als hoogleraar les geven aan de Rijksuniversiteit Leiden. Rechter worden. Uiteindelijk hoop ik uit te komen als raadsheer in de Hoge Raad, een boek te schrijven en een bekend figuur te worden in de Nederlandse strafrechtdoctrine. En dan heb ik het dus niet over mensen als Moszkovicz, Spong of Doedens, maar over de onbekendere, maar in mijn ogen grotere helden: Buruma, Machielse, Leijten, De Hullu, Corstens, Moltmaker, Pompe, Enschedé, Melai, etc.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wist jij altijd al welke richting je op wilde gaan - of heb je in je eerste jaar een keuze gemaakt? |
![]() |
|
Een combinatie van een baan die perfect past bij mijn capaciteiten,waar ik genoeg geld mee verdien om mijn meesterlijke vrije tijd mee te kunnen betalen
leuke vrienden hebben waar ik leuke dingen mee doe en het huisje boompje beestje verhaal
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
liefdesbrief vertalen naar fries Verwijderd | 0 | 11-01-2012 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
Wat is jouw grote droom? my iron lung | 64 | 24-05-2004 15:03 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal: droom of werkelijkheid? alu_aapi | 0 | 20-11-2003 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Ze stelt me voor een enorme keuze.. WelcomeHome | 68 | 09-02-2003 12:26 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |