Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 00:37
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Hier mijn verhaal:
Ik heb sinds 1 sep 2001 een vriendin. Lief, mooi meisje. Het gaat goed tussen ons, gewoon, zoals het ook misschien goed gaat tussen jouw vriend of vriendin en jij.
Nou heb ik een droom, al sinds mijn 10e ofzo. Ik wil heeel graag een keer naar New York en ik heb altijd geroepen dat ik ga zodra ik wat betreft geld en tijd de kans ervoor heb. Dat is dit jaar. Ik werk een jaartje ipv school en heb tijd over. Ik zou met een van m'n beste vrienden gaan die ook heel graag wil.
1 Punt: mijn vriendin vindt het niet zo leuk. Das zacht uitgedrukt. Ze voelt zich er gewoon heel klote bij dat ik 16 april een week naar NY ga. Het is zo ver weg, onveilig misschien, en die vriend van me mag ze ook al niet echt.. Dat kan ik respecteren, maar het is een droom van me, dus ik wil toch echt gaan. Ze heeft al wat pogingen gedaan om me hier te houden, maar ik blijf bij m'n standpunt. En daarbij heb ik ook zoiets van; gunt ze 't me niet..?

Ok, tot vanavond. Smsje. "Ik heb er lang over nagedacht en ik zeg 't ook niet graag, maar je kan kiezen tussen mij of New York. Sorry."
Oei, schrik, grote schrik, bellen, meent ze dit? ja, dit meende ze. "Anders blijven we er ruzie over maken, is dat wat je wil?" en"Is NY belangrijker dan ik?" .. zei ze.

Ik heb al een aanbetaling (500 euro) gedaan op de reis. Ik heb daarnet in de voorwaarden gelezen dat je met een verklaring (doktersverklaring, oid) moet komen, om te kunnen annuleren. Met de reden dat mijn vriendin het toch niet wil, ben ik dus gewoon mijn geld kwijt. En die vriend van me ook.
Waarom doet ze dit? Ze zet me voor 't blok. Kiezen tussen 2 dromen?
Ik weet niet wat ik moet doen..

Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 00:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2003, 00:47
cha0s
cha0s is offline
Goed met haar erover parten, (nogmaals) duidelijk maken hoe belangrijk het voor je is. (meer kan ik ook niet bedenkn om 10 voor 2 's nachts)

Vind 't wel erg egoïstisch van haar moet ik zeggen, maarja, wie ben ik.
Oud 04-02-2003, 00:49
Verwijderd
Jesus man... dat is echt een moeilijke keuze.. Ik zou het antwoord niet weten. Heb je je wel 'ns afgevraagd waarom ze je dat ultimatum stelt?

Is het een roep om aandacht? om jouw liefde voor haar bevestigd te zien? Wil je nog wel verder met iemand die je je dromen niet gunt?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 02:44
Verwijderd
Ik vindt het erg ego-tripperig van je vriendin, waarom doet ze dit??
het is tenslotte maar een weekje.. toch?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 02:48
Dotcom
Dotcom is offline
Als die meid wil dat je niet naar New York gaat omdat ze om je geeft moet je gewoon wel gaan. Als ze het uitmaakt bewijst dat dat ze niet om je geeft, want om iemand om wie je geeft verbreek je je relatie niet. Ik denk dat ze gewoon jaloers is dat jij een leuke tijd hebt en zij saai alleen thuis zit.

Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 02:50.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 04:03
aussiegirl
aussiegirl is offline
Als ze jou voor de keuze stelt, is ze je niet eens waard. Het is je droom, en waarom zou zij jou van je droom mogen weerhouden??

Ik zit voor een jaar in AUstralie (ook m'n droom), en mijn vriend vond het niet leuk, maar hij wist dat het iets was wat ik altijd al wilde doen. En in plaats van klagen dat ik ging, moedigde hij me aan, en steunde me.

Als ze echt van je houdt, laat ze je je dromen vervullen.
Oud 04-02-2003, 07:19
miro
miro is offline
Sorry hoor, maar een week??????Je gaat toch niet moeilijk doen over een week? Oke, als je nou een jaar zou gaan, zou ik t wel begrijpen. Zij is gewoon degene die dom bezig is nu, ze weet dat het je droom het en ze gunt het je gewoon niet. Dan zou mijn keuze toch wel duidelijk zijn....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 07:58
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
miro schreef:
Sorry hoor, maar een week??????Je gaat toch niet moeilijk doen over een week? Oke, als je nou een jaar zou gaan, zou ik t wel begrijpen. Zij is gewoon degene die dom bezig is nu, ze weet dat het je droom het en ze gunt het je gewoon niet. Dan zou mijn keuze toch wel duidelijk zijn....
Mhh heb er niet veel aan toe te voegen!Hoezo kiezen??Dat slaat nergens op!!Als ik jou was nou ik gaan vor je droom!~!
Oud 04-02-2003, 08:10
Verwijderd
ik heb zo min of meer in dezelfde situatie gezeten, nog toevalig ook dat ik en mijn vriend ongeveer dezelfde dag kregen als jullie.

Mijn vriend wil ook naar amerika, sterker nog die moet er over 3 jaar aangeloven die moet er een jaar heen voor stage,en daarna moet ie erheen om te werken voor wat ie graag wil.
In t begin was dat voor mij ok slikken,omdat ik echt heel graag bij hem wilde en wil blijven,veiligheid en ook omdat ik niet wist wat ik nu wilde gaan doen qua beroep, nu heb ik een keuze gemaakt(afgezien van de feit dat ie naar amerika gaat) nu heb ik een beroep gekozen wat ik daar ook kan doen, waar daar ook meer werk kans dan hier in nederland, nu is daarbij voor ons dat al opgelost.

Maar ik kan wel snappen dat je vrinedin er heel moeilijk mee heeft om alles achter te laten en jou te moeten missen, maar als t een week is,dan zou ik neit moeilijk doen, wat is nou een week op een mensenleven en je vriend heeft er de tijd van zijn leven.(sorry ik snap dat niet zo t is toch t zelfde als vakantie?)ik vind t eerlijk heel erg egoistisch, in een relatie is t geven en nemen, je kunt toch niet verwachten van je partner dat ie zijn droom opgeeft omdat jij t niet blij mee bent, dan ga je toch proberen om je daar over heen te zetten,of iig proberen dat je meekan als je die tijd lang vind
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 08:20
Verwijderd
Ik denk dat ze jaloers is dat jij een leuke tijd hebt en misschien via dit wil zien hoe veel je van haar houdt (wat overigens belachelijk is)

Weet je.. ik ben ook wel eens zo.. Misschien niet zo extreem dat het om veel geld gaat en om een grote droom, maar wel met kleine dingetjes.. Later kom ik dan wel weer tot inkeer en als ik merk dat ik me zin toch niet krijg dan ga ik het echt niet uitmaken!

Ik zou gewoon gaan en dit juist zien als een test of ZIJ wel veel van je houdt.. Ze kan dreigen met weet ik het wat, maar het ook werkelijk uitvoeren is een 2e! Echt waar, als ze echt van je houdt dan blijft ze wel bij je hoor.. dan zal ze wel heel moeilijk blijven doen waarschijnlijk, maar het achteraf toch niet uitmaken!

En ik ben het met de rest eens van wat is nou een week! Een jaar zou ik wel kunnen begrijpen, zeker in deze fase van de relatie.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 08:32
Verwijderd
Gewoon gaan. Ze weet immers dat je dit altijd al wou en het is onredelijk van haar om je voor zo een keuze te zetten.

Zeg gewoon dat je gaat en dat je niet bereid bent te kiezen tussen haar en NY. Als ze echt van je houdt, verlaat ze je heus niet omdat je een weekje naar NY gaat met een maat van je. Als ze wel bereid is om je voor zoiets doms te laten vallen, zou ik me toch eens serieus zorgen gaan maken over wat zij voor jou voelt.

Suc6.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 08:47
Verwijderd
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande reacties..

Het gaat hier niet om jij die een keuze moet maken tussen een weekje NY en je vriendin, en zo je liefde moet 'bewijzen'. Het gaat er lijkt me eerder om of jouw vriendin zoveel van je houdt dat ze zich bij jouw droom neer kan leggen en jou een weekje vakantie kan gunnen.

Ik vind het echt ronduit belachelijk en als ik een vriend had die me voor zo'n keuze zou stellen, zou ik het direct uitmaken. Ik zou zoooo boos worden! Het is toch mijn leven? Het is maar een weekje!!!! Als ze nu al zo begint, voor welke keuzes zal ze je nog meer stellen in jullie leven?

Zij ziet het misschien als jij vindt NY belangrijker dan haar, maar dan mist ze het punt helemaal. Jij vindt NY niet belangrijker, jij vindt het belangrijker om je vrijheid te hebben en een vriendin te hebben die jou zulke dingen gunt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 08:50
Verwijderd
Als je voor haar kiest zal het echt niet beter tussen jullie gaan ofzo. Dan blijft dit tussen jullie in staan...misschien krijg je dan wel een hekel aan haar ofzo...

Ik vind het raar van haar dat ze zo doet. Aan de ene kant kan ik zelf ook bestwel mensen claimen, maar dit is toch jouw grote droom. En jullie hebben al zó lang iets! Dit zou ze toch moeten begrijpen..
Misschien had ze gewild dat je met haar naar NY zou gaan..??

Het is maar een week... je moet echt gewoon gaan... als ze het hierom uitmaakt zit er sowieso al iets niet goed...
Wat een rotsituatie..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 09:54
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik vind t ook belachelijk... 1 weekje weg en mevrouw dreigt t uit te maken?! Kom op zeg, 1 weekje! Ze stelt je gewoon n ultimatum, en al zou je voor haar kiezen, dit blijft altijd tussen jullie instaan. Ze vindt t gevaarlijk, maar hoe weet zij dat? Ik bedoel, tis niet 1 vd veiligste steden vd wereld, maar dat zijn stadsdelen. Ze heeft t toch niet zelf meegemaakt? En die vriend die ze weer nix vindt, is ze niet jaloers ofzo? Dat zij liever meewilde? Daar lijkt t iig op, en dat vind k niet normaal. Tis jou droom, en nu heb je eindelijk de kans. Dan zou je voor haar dus je droom moeten laten schieten, met €500,- erbij.
Oud 04-02-2003, 10:04
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Als je "dit" doet, dan doe ik "dat"...

De hierbovenstaande formule is die van chantage......
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:06
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Stomme vraag misschien, maar heeft ze vliegangst? Zodanig dat ze denkt dat ze je niet meer terug zal zien als je naar NY vliegt maar dat niet durft te zeggen?
Oud 04-02-2003, 10:14
Elisaaa
Elisaaa is offline
Nou, welcomehome, ik heb je verhaal vol verbazing gelezen...
Ik vind het ronduit belachelijk dat ze je zo voor het blok zet. Ze weet toch dat dit iets is waar jij al heel lang van droomt, en waar je voor gespaard hebt. Zoiets mag ze echt niet opeens van je afpakken. Misschien moet je haar maar vragen wat de échte reden is dat ze je zo dwars ligt. Wat is een weekje vakantie nou?? Waarschijnlijk is ze gewoon jaloers, en het komt een beetje op me over alsof ze je dit gewoon niet gunt.
En ik ben het ook eens met Alicia, als ze zegt dat dit tussen jullie in blijft staan, wanneer jij besluit om niet te gaan. Je zal altijd blijven denken dat zij ooit jouw droom heeft verpest (en ook 500 euro, nog wel meer waarschijnlijk, en dat is natuurlijk ook heel wat)
Mijn advies dus: je moet gewoon gaan. Als ze van je houdt, dan gunt ze je zo'n geweldige week in NY. Beloof haar anders dat je haar regelmatig belt. Misschien dat dat haar dan ook wat gerust stelt. Maar je kan dit niet laten lopen, geloof me, daar blijf je dan spijt van hebben.
Heel veel sterkte, en hopelijk maak je de juiste keuze (GAAN!!!)
Liefs, Elisa
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:24
japie
japie is offline
Citaat:
Elisaaa schreef:
Nou, welcomehome, ik heb je verhaal vol verbazing gelezen...
Ik vind het ronduit belachelijk dat ze je zo voor het blok zet.
Je neemt me de woorden uit mijn mond. Dat is toch belachelijk, dat je vriendin niet laat gaan voor een weekje New York. Zoals hierboven al is gezegd, als je er voor kiest om niet gaan, dan blijft dat altijd tussen jullie instaan en dat maakt jullie relatie er niet beter op. Ik denk zelf, en dat klinkt misschien heel egoistisch (ik weet het), dat je voor jezelf moet kiezen en gewoon moet gaan. Uiteindelijk droom je hier al jaren van en dat weet zij ook, ze heeft al ongeveer anderhalf kunnen wennen aan het idee.

Ik zou er voor gaan als ik jou was. Maar ja, wie ben ik?
Oud 04-02-2003, 10:27
Kali
Kali is offline
Heb men ex ook zo eens voor de keuze gezet, zijn vriendinnen waar hij altijd mee weg ging, of ik, want hij verwaarloosde mij voor hun ... nu daar vond ik dat ik gelijk had , jouw vriendin daarentegen heeft geen reden om dit van je te eisen, je gaat met een VRIEND weg , voor een week ...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:33
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Bedankt voor de reacties..

Ze zei ook laatst: "de enigste manier om jou hier te houden is om het uit te maken als je gaat volgens mij". Toen zei ik, ja denk 't wel.
Maar ik zie ook wel in dat het erg egoistisch is en dat ze mijn liefde voor haar bevestigd wil zien. Dat neem ik haar gewoon kwalijk en zal er es goed over praten met haar.
Ik ga gewoon naar NY. Ten eerste omdat ik het te graag wil, ten tweede omdat ik inzie als ze het dan toch uitmaakt, er meer achter zit dan alleen NY. Ten derde; ik kan niet meer terug i.v.m. reden van annulering (kost je veel geld).
Oud 04-02-2003, 10:36
Verwijderd
Okee, succes ermee dan...
Laat je nog ff weten hoe het is afgelopen?
Ik hoop dat het goedkomt met je vriendin en dat je er een hele leuke tijd zal hebben..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:47
Elisaaa
Elisaaa is offline
Ik ben blij dat je gaat. Lijkt me de beste keuze. En je zal er vast een geweldige tijd hebben.
Laat het ons inderdaad nog even weten, ik ben ook benieuwd of je vriendin nog bijdraait.
Liefs, Elisa
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:56
Verwijderd
veel plezier in NY als je t mij vraagt heb je de juiste keuze gemaakt!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 11:06
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
dit vind ik erg egoistisch van je vriendin....toen ik begon met lezen dacht ik die wil dr minstens een maand heen ofzo, maar nee hoor 1 weekje!!!! jeeez dat kan ze toch wel aan?? je kan bellen/meelen enz... of is het meer de spanning tussen Eu en USA op dit moment ofzo wat ze eng vindt??
ik zou gewoon naar NY gaan, dat wil je graag, en ik vind dat je vriendin je (andere) dromen moet respecteren... (waarom neem je dr niet mee??)

succes iig
xxx margreet
Oud 04-02-2003, 11:09
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Is de vraag al geweest: "Waarom gaat ze niet gezellig mee?"
'k heb niet alles gelezen
Oud 04-02-2003, 12:11
Verwijderd
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Is de vraag al geweest: "Waarom gaat ze niet gezellig mee?"
'k heb niet alles gelezen
jawel heb ik in mijn verhaaltje verwerkt
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Miss Helena schreef:
Ik Ze vindt t gevaarlijk, maar hoe weet zij dat? Ik bedoel, tis niet 1 vd veiligste steden vd wereld, maar dat zijn stadsdelen. Ze heeft t toch niet zelf meegemaakt? En
nee maar kijk maar eens rond op internet, t is er niet veilig, drive by's is er bijna aan de orde van de dag, je gezicht hoeft ze maar niet aan te staan en hupla, als mijn vriend daar heen ging met een vrined zou ik t ook niet leuk vinden, maar t is dan bij mij meer omdat ik me dan zorgen maak, dat kan bij dat meisje ook zo zijn
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 12:20
japie
japie is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
nee maar kijk maar eens rond op internet, t is er niet veilig, drive by's is er bijna aan de orde van de dag, je gezicht hoeft ze maar niet aan te staan en hupla, als mijn vriend daar heen ging met een vrined zou ik t ook niet leuk vinden, maar t is dan bij mij meer omdat ik me dan zorgen maak, dat kan bij dat meisje ook zo zijn
Gelukkig is het in Nederland (relatief) net zo onveilig, dus daar maak ik me dan ook geen zorgen.
Oud 04-02-2003, 12:25
Verwijderd
Sorry, misschien heel hard: Ik zou gewoon gaan. Zorg dat je het leuk hebt en dat je droom uitkomt, maak je niet druk om haar. Ik vind het echt een rot streek dat ze jou laat kiezen tussen haar en jouw droom, kan ze gewoon niet maken... Maar goed, ga dus lekker je droom verwezelijken en heb zoveel plezier als maar kan met die vriend van je.
Als je terug komt moet je maar met haar praten, stuur d'r ook maar een kaartje ofzo.

Ik vind het echt een hele rotstreek van d'r, als mijn vriend dat zou flikken zou ik gigantisch kwaad worden en gewoon gaan. Als ze van je houdt gunt ze je dit en neemt ze terug wat ze heeft gesmst, zeker als je terug bent. Anders is ze jou niet waard..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 12:42
Eaglewing
Eaglewing is offline
Pardon, het is maar voor een weekje hoor!
Als het nou drie maanden zou zijn.
De belangrijkste vraag is denk ik, waarom wil ze dat je niet gaat.
Waarom wil ze je dit ontnemen? Voor je veiligheid, of voor haar.
Als ze mee zou kunnen zou je dan wel mogen?
(Echt heel vreemd...)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 12:44
Verwijderd
Citaat:
japie schreef:
Gelukkig is het in Nederland (relatief) net zo onveilig, dus daar maak ik me dan ook geen zorgen.
ligt er maar aan waar je zit, waar hij zit is t vrijwel zo veilig, als dat er iets gebeurd in mijn neus, maar hier is t al wel linker en inderdaad er gebeurd niet veel, maar t zal je maar gebeuren.

Ik denk dat je altijd bang bent dat je partner iets overkomt als je een relatie hebt
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 12:57
David
David is offline
mijn vriendin ging een half jaar naar portugal om daar wilde paarden rijklaar te maken ..

hoezo zorgen maken .. en dan een half jaar !
maar goed ,, ze heeft het overleefd en ik ook

een week amerika moet ze zich maar overheen zetten lijkt me ,
zo erg is het daar ook weer niet , en een week is zo voorbij

en ik vind het idd ook erg raar dat ze je zo voor het blok zet..
beetje kinderachtig

jij kunt ook haar voor het blok zetten door te zeggen dat ze het goed moet vinden of een andere vriend kan zoeken ..
slaat ook nergens op .

als ze hier al zoveel moeite mee heeft dan zou ik vrezen voor verdere moeilijke situaties in jullie relatie

ik vond het ook echt superkut dat m,n vriendin zo lang weg wou ,, maar het was ook een droom van dr .. en ik hou ontzettend veel van dr dus deed ik daar niet moeilijk over ..

en ik heb me echt ontzettend kut gevoeld op het begin.
maar goed ,, mocht zo,n zelfde situatie weer voorkomen dan leg ik me weer neer bij haar keuze.

het is immers haar leven en ook al is het m,n vriendin ,, is het niet mijn eigendom ofzo .. ze is vrij om te doen en laten wat ze zelf wil..

maar ze heeft me gelukkig ook verteld dat ze me niet meer zolang alleen laat want dat wil ze zelf ook niet ..

dus ik heb rust ik m,n lijf makkelijk praten dus

Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 13:02.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 14:23
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
miro schreef:
Oud 04-02-2003, 15:22
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Naar New York gaan. Als ze echt van je houdt, maakt ze het niet uit. Doet ze dat wel, dan is het een hypocriete bitch en moet je blij zijn dat je er vanaf bent.

Als je nou een jaar naar New York zou gaan, maar what de fuck boeit 1 weekje

[EDIT]
Ben blijkbaar niet de eerste die bovenstaande vind
[\EDIT]
Oud 04-02-2003, 15:27
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
anansi_de_spin schreef:
dit vind ik erg egoistisch van je vriendin....toen ik begon met lezen dacht ik die wil dr minstens een maand heen ofzo, maar nee hoor 1 weekje!!!! jeeez dat kan ze toch wel aan?? je kan bellen/meelen enz...
Dat d8 ik inderdaad dus ook. Ik d8 dat dat je wel een paar maanden er naar toe zou gaan. Maar ja een week komop he dan is ze echt dieptriest bezig. Ik zie mijn vriend zelfs altijd maar 1 x in de week...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:34
Angeles
Angeles is offline
Ik zou gewoon gaan. Ik verwacht persoonlijk helemaal niet dat ze het echt uit gaat maken. Ik denk dat zij denkt dat jij hier heel erg van schrikt en niet gaat. Ze wil gewoon druk op je uitoefenen, maar ik wil het nog wel zien dat ze het echt uitmaakt als jij toch gaat.

Als je niet gaat bereik je alleen dat zij constant gaat dreigen met uitmaken als ze ergens haar zin niet in krijgt. Dan heeft ze in de gaten dat dat werkt en gaat ze dat uitbuiten. Ik vind het een vrij misselijke manier om druk op iemand uit te oefenen.

Gewoon gaan, als ze door heeft dat je je niet laat dwingen door dit soort acties leert ze dat snel genoeg af. Ik denk dat als ze het hierom uitmaakt, het toch niet helemaal een normale relatie is.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 16:08
CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Pardon, het is maar voor een weekje hoor!
Als het nou drie maanden zou zijn.

Al zou het voor 3 maanden zijn, ik zou mijn vriend gewoon laten gaan. Het is zijn droom!! Niemand zou mij kunnen tegenhouden als ik die kans zou krijgen.
Misschien is ze bang dat je vreemdgaat? Wel goed van je dat je gewoon gaat!!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Angeles schreef:
Ik zou gewoon gaan. Ik verwacht persoonlijk helemaal niet dat ze het echt uit gaat maken. Ik denk dat zij denkt dat jij hier heel erg van schrikt en niet gaat. Ze wil gewoon druk op je uitoefenen, maar ik wil het nog wel zien dat ze het echt uitmaakt als jij toch gaat.
Ik denk het ook.
Zelf ben ik misschien ook wel zo'n typje. Ik zou misschien er ook mee dreigen... maar het niet uitvoeren. Het is simpel: als ze van je houdt laat ze je gaan, als ze het nu toch uitmaakt, is ze het ook echt niet waard. Het zal waarschijnlijk wel vaker gebeuren dat je een week weg bent. Big Deal.

En wat is nou dr probleem: dat het daar niet veilig is, of dat ze je niet een week kan missen?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 17:02
Verwijderd
Als zij jouw jongensdroom in de weg gaat zitten is ze je helemaal niet waard en houdt ze volgens mij ook niet echt van je. Als ze wel echt van je houdt kan ze niet zonder je en gaat het wel weer aan als je terug bent. wat is nou een week naar NY? (behalve vet cool )
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 17:37
Big Brother
Big Brother is offline
moet ze eens durven bij mij te flikken, doe ik ook niet bij haar, ik zet haar dan op straat voordat ze mij kan dumpen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 17:38
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ik zou gewoon gaan,

wat egoïstisch van haar,

het is maar voor een WEEK ik had er geen seconde over na hoeven denken.

volgens mij is ze gewoon jaloers.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 17:41
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
das kut voor je.. ik snap dat je vriendin het moeilijk vind maar je kunt het echt niet zonder een doktersverklaring annuleren, tenzij je je geld kwijt wilt zijn of course... probeer haar te overtuigen dat je dit echt wilt en dat je het niet kunt annuleren.. misschien draait ze wel bij als het eenmaal zo ver is. good luck..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:02
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Hey WelcomeHome....

Uhhh, heeft je vriendin ergens last van ofzow....???
Als ze jou vertrouwd en dit is waar je al heel lang van droomd en naar toe hebt geleefd, waarom zou dan juist degene waar je veel om geeft JOU tegenhouden....

Of ze is bezetterig
Of ze vertrouwd je niet...

of ze is gek.....

p.s. ga gewoon naar NY!!!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ok: je vriendin laat je niet gaan ómdat het onveilig is, het zo ver weg is en omdat ze je vriend niet mag? en dat voor een weekje? en daarom moet jij maar kiezen tussen die reis of haar???

wat voor een vriendin heb jij zeg, hallo?! dat is toch niet normaal?? sorry, ik heb er geen andere woorden voor. echt belachelijk!

of ze moet nog een andere reden hebben.

en inderdaad, praat er eens goed met dr over. want zoiets laat je niet zomaar gaan. haar niet en new york niet.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:57
Verwijderd
"Over het paar getild huppeltrutje dat het achter de ellebogen heeft" typje als vriendin heb jij lijkt mij. Als iemand mij voor die keuze had gesteld was het heel simpel voor mij geweest. New York here I come Niemand maar dan ook niemand bepaalt mijn toekomst op zo'n manier. In een relatie is het een kwestie van soms water bij de wijn doen en niet altijd 1-richtingsverkeer. Daarbij jij bent 18, dus ik neem aan dat zij niet veel zal schelen in leeftijd. Dus wie zegt dat jullie de ware voor elkaar zijn, als je daar in gelooft tenminste.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:43
Verwijderd
"Nou... euhh... als je het ehh... als je het zò stelt... ehmmm... Tja... Wat kan ik zeggen?

Dag hè?"

Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 19:45.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:19
Unexplained
Unexplained is offline
Ik zou absoluut gaan.

Je laat je eigen leven toch niet beperken door iemand anders op deze manier? Sterker nog, als iemand mij op deze manier zou chanteren zou ik de relatie sowieso verbreken. Als ze geen respect heeft voor mijn persoonlijke dromen kan ze oprotten.
Oud 04-02-2003, 20:32
Mindfields
Mindfields is offline
Neem haar mee..
Oud 04-02-2003, 20:34
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Parallel schreef:
Neem haar mee..
Waarom dan? Kan zij niet gewoon leren om hem iets voor zichzelf te gunnen?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:43
Verwijderd
dit klinkt alsof ze je niet erg vertrouwt, óf alsof zij jullie relatie toch al niet zo goed vindt gaan...

een wéékje...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten