Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Parijs is
![]() Maar goed.. on topic... niet echt volgens mij ![]() ![]() Ow ja.. op wintersport uhh 2 jaar geleden volgens mij. M'n eerste geheel zelf betaalde vakantie, alles erop en eraan, was het eten écht niet te vreten ![]()
|
Ik heb twee jaar geleden in Dordives (half uurtje bij Parijs vandaan) ook eens in een huisje gezeten, dat was echt smerig!! Het was nog in een bejaardendorpje ook, nix te beleven in de omgeving....yugh
Daarna ben ik nooit meer met m'n ouders meegegaan ![]()
|
Veel plezier nog in Parijs!
![]() Twee jaar geleden hadden we echt een saaie vakantie. Geen mooie omgeving, weinig te doen, niet veel Nederlanders... ![]() Maar voor de rest waren al mijn excursies en vakanties wel leuk ![]()
|
BTW ik heb ook eens met school een werkweek gehad in Parijs. Ook in een jeugdherberg geslapen, 's avonds was het er wel kewl, wij allemaal als 15-jarigen daar bier drinken en poolen
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Enne Fruitmand heb ik niet gezien, maar weet nu wel tussen wat voor mensen ze zoal leeft ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik gebruik categorie A/B, voor vrijwel alle terreinen. ![]() Liever wat lichter, loopt makkelijker, ook sneller, en soepeler. Maar on-topic... Wintervakantie 2000, februari... Sent, Scuol, Zwitserland. ![]() Maar... het heeft de hele week keihard gesneeuwd! ![]() Je kon 3 dagen helemaal niet skieen... teveel lawinegevaar. ![]() Wel meer meevallers, zoals in wintervakantie 1999, in Italie; Fai della Paganella (Italie heeft meer km's skipisten dan Oostenrijk, Frankrijk en Zwitserland ![]() Een 2-sterrenhotel, **, maar wél met douche, wc, tv, radio, balkon, halfpension (keuken is zéér goed) ![]() ![]() Hotel had geen ***-3-sterren omdat het geen lift had... ![]() Maar daar zou ik nog wel eens heen gaan, helaas ligt het wel bijna 2km van de lift... ![]() En in 2001, het duurste van de 65 hotels in een stadje, Andalo (zelfde gebied als Fai). Was ong. f65 per nacht, ***-3-sterren. Van de 65 hotels zijn er 50 3-sterren, en 15 2-sterren. ![]() Maar écht perfect, van mij zou het zo 4 sterren krijgen. ![]() Zéér goed. En een meevaller aan het skigebied: 50km piste, waarvan 3 blauw, 6 zwart, en 41 rood. ![]() Skipas was maar f200 voor 7 dagen... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
De wraak van Harry: Deel VI tss | 3 | 29-11-2006 20:17 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
ARTistiek |
[foto] Dagje uit in Parijs David | 52 | 31-10-2004 14:34 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |