Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 17:38
Monica
Monica is offline
Het is echt heel mooi hier, maar goed dat mag ook wel verwacht worden. Alleen valt de jeugdherberg heel erg tegen, kamers vies, te weinig dekens en eten eigenlijk niet te eten.. Maar goed, red me wel en ben morgen weer thuis

Hebben jullie wel eens zin gehad in een vakantie of excursie waarbij uiteindelijk iets verschrikkelijk tegen viel? Of ging het altijd prima?
Oud 30-05-2002, 17:46
Piccola
Piccola is offline
Kwas een keer met Italiaanse vrienden naar London geweest. Die hotelkamer was echt errug! Allemaal gaten in de banken en gordijnen, kamer heel erg stoffig, kapotte bedden en de keuken was echt mini. Maar goed, was ook wel een redelijk goedkoop hotel... Maar toch wel vies zeg!

Ben laatst op excursie naar Berlijn geweest. De kamers enzo waren perfect! Alleen het gedeelte waar dus het hele hotel 's morgens moest eten was echt veel te klein. Kon je eerst een uur wachten voor je een tafeltje had...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:49
Boogie
Boogie is offline
valt allemaal reuze mee volgens mij, ik heb niet echt iets om over te klagen ofzo
Oud 30-05-2002, 18:30
Methuselah
Methuselah is offline
tot nu toe allemaal 100% meegevallen
Oud 30-05-2002, 18:35
Wasp
Wasp is offline
Ey, anders ga je even langs fruitmand..
Oud 30-05-2002, 19:11
Slaughterer
Slaughterer is offline
Citaat:
Monica schreef:
Het is echt heel mooi hier, maar goed dat mag ook wel verwacht worden. Alleen valt de jeugdherberg heel erg tegen, kamers vies, te weinig dekens en eten eigenlijk niet te eten.. Maar goed, red me wel en ben morgen weer thuis

Hebben jullie wel eens zin gehad in een vakantie of excursie waarbij uiteindelijk iets verschrikkelijk tegen viel? Of ging het altijd prima?
Es, ik mis je
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:17
waaromniet?
waaromniet? is offline
Parijs is

Maar goed.. on topic... niet echt volgens mij Hoewel niet altijd de accomodatie ultiem was ofzo heb ik volgens mij nog nooit een echt vervelende vakantie gehad

Ow ja.. op wintersport uhh 2 jaar geleden volgens mij. M'n eerste geheel zelf betaalde vakantie, alles erop en eraan, was het eten écht niet te vreten
Oud 30-05-2002, 19:28
Slither
Slither is offline
Op Spanjereis (georganiseerd door school) heb ik mijn schoenen (onverwoestbare Blackstones) zien veranderen in een zielig hoopje aangekoekte modder... Het zou namelijk 'niet gaan regenen hoor, die avond!'...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:31
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Londen (toeval) dat hotel leek wel uit t jaar tabak ofzo...
Oud 30-05-2002, 20:07
martijn1985
martijn1985 is offline
*gaat na zijn examen een jaar naar parijs*
Oud 30-05-2002, 20:11
Shock
Shock is offline
Ik heb twee jaar geleden in Dordives (half uurtje bij Parijs vandaan) ook eens in een huisje gezeten, dat was echt smerig!! Het was nog in een bejaardendorpje ook, nix te beleven in de omgeving....yugh
Daarna ben ik nooit meer met m'n ouders meegegaan
Oud 30-05-2002, 23:57
Monica
Monica is offline
Citaat:
Slaughterer schreef:

Es, ik mis je
Tuurlijk, kan ook moeilijk anders..

Oud 31-05-2002, 07:16
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Secreet schreef:
in frankrijk op vakantie...een klein teringhuisje zonder huiskamer met 4 houten kutstoelen !

ows ent eerstvolgende dorp lag 40 km verderop...
je haalt de woorden uit m'n mond
Oud 31-05-2002, 08:42
Slaughterer
Slaughterer is offline
Citaat:
Monica schreef:
Tuurlijk, kan ook moeilijk anders..

Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 12:46
Verwijderd
De accomodaties zelf vielen meestal reuze mee .. mijn belevenis van de vakantie echter niet.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 14:31
Pink panter
Pink panter is offline
PARIJS is ook heeeeeeeel mooi !!!!

Griekenland is alleen het MOOIST..
op dat landje ben ik echt verliefd
Oud 31-05-2002, 14:34
Roozie
Roozie is offline
In Warschau heb ik in een jeugdherberg geslapen midden in de stad! Erg gezellig... maar wel vies!!
Oud 31-05-2002, 14:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Veel plezier nog in Parijs!

Twee jaar geleden hadden we echt een saaie vakantie. Geen mooie omgeving, weinig te doen, niet veel Nederlanders...
Maar voor de rest waren al mijn excursies en vakanties wel leuk
Oud 31-05-2002, 14:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
BTW ik heb ook eens met school een werkweek gehad in Parijs. Ook in een jeugdherberg geslapen, 's avonds was het er wel kewl, wij allemaal als 15-jarigen daar bier drinken en poolen de leraren waren soms dan ook half bezopen En toen we daar aankwamen konden wij (2 andere jongens en ik) niet meteen op onze kamer, omdat daar een Chinees zat zijn teennagels te knippen
Oud 31-05-2002, 15:46
M@rco
M@rco is offline
Eerder andersom... dat ik er absoluut geen zin in had maar dat het later toch allemaal wel meeviel...
Oud 31-05-2002, 19:20
Monica
Monica is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
BTW ik heb ook eens met school een werkweek gehad in Parijs. Ook in een jeugdherberg geslapen, 's avonds was het er wel kewl, wij allemaal als 15-jarigen daar bier drinken en poolen de leraren waren soms dan ook half bezopen En toen we daar aankwamen konden wij (2 andere jongens en ik) niet meteen op onze kamer, omdat daar een Chinees zat zijn teennagels te knippen
Le Dartagnan (ik weet nog steeds niet hoe het precies geschreven moet worden en volgens mij wil ik het niet eens weten.. Iig een musketier..)?

Enne Fruitmand heb ik niet gezien, maar weet nu wel tussen wat voor mensen ze zoal leeft
Oud 31-05-2002, 19:28
Dorus
Dorus is offline
Parijs is , maar haalt het toch net niet bij Rome...
Oud 31-05-2002, 20:19
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jeh weleens gehad dat t ontzettend tegenviel ja maar ja de hele vak viel tegen doordat ie met me ex was (alleen maar ruzie )
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 21:09
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Dorus schreef:
Parijs is , maar haalt het toch net niet bij Rome...
Net niet? Parijs haalt het laaaang niet bij Rome!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 07:13
Frida
Frida is offline
Niets echt ofzo...

In een of andere kamp dat ik als Jongen werd opgeschreven misschien en ik dus bijde jongens zou moeten slapen omdat ik elders geen bed meer kon krijgen...

Algoed is het opgelost
Oud 01-06-2002, 14:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Monica schreef:
Le Dartagnan (ik weet nog steeds niet hoe het precies geschreven moet worden en volgens mij wil ik het niet eens weten.. Iig een musketier..)?

Ik weet ech nie meer hoe de herberg heette, maar wel dat het 4 of 5 verdiepingen had en dat-ie in het oosten van het centrum van Parijs lag. Maar de naam weet ik echt niet meer.
Oud 01-06-2002, 15:52
Monica
Monica is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:

Ik weet ech nie meer hoe de herberg heette, maar wel dat het 4 of 5 verdiepingen had en dat-ie in het oosten van het centrum van Parijs lag. Maar de naam weet ik echt niet meer.
Eeehhh...

Echt niet ongeveer 8?
Oud 01-06-2002, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Monica schreef:
Enne Fruitmand heb ik niet gezien, maar weet nu wel tussen wat voor mensen ze zoal leeft
Algerijnen met losse handjes
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Monica schreef:
Eeehhh...

Echt niet ongeveer 8?
Nee, dan zal het hem wel nie zijn.
Ennuh als-ie niet in het oosten van de stad Parijs ligt, dan zeker nie...
Oud 02-06-2002, 19:21
Monica
Monica is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:

Nee, dan zal het hem wel nie zijn.
Ennuh als-ie niet in het oosten van de stad Parijs ligt, dan zeker nie...
jah, daar ligt ie dan wel als ik t vraag.. met van die fel gekleurde wanden overal.. Metro, uitstappen Porte de Bagnolet..
Oud 03-06-2002, 21:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Monica schreef:
jah, daar ligt ie dan wel als ik t vraag.. met van die fel gekleurde wanden overal.. Metro, uitstappen Porte de Bagnolet..
En nu voel ik dat-ie WEL weer kan zijn. Weet je, tis wat lang geleden voor mij, zat toen in 4HAVO weet het ech nie meer. En in de herberg zelf hebk wel foto's gemaakt maar niet natuurlijk hoe-ie er in zijn algemeen uitziet.
Oud 03-06-2002, 21:39
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Slither schreef:
Op Spanjereis (georganiseerd door school) heb ik mijn schoenen (onverwoestbare Blackstones) zien veranderen in een zielig hoopje aangekoekte modder... Het zou namelijk 'niet gaan regenen hoor, die avond!'...
Een 'onverwoestbare' schoen kan wel wat modder hebben hoor...

Ik gebruik categorie A/B, voor vrijwel alle terreinen.
Liever wat lichter, loopt makkelijker, ook sneller, en soepeler.

Maar on-topic...
Wintervakantie 2000, februari...
Sent, Scuol, Zwitserland.
Maar... het heeft de hele week keihard gesneeuwd!
Je kon 3 dagen helemaal niet skieen... teveel lawinegevaar.

Wel meer meevallers, zoals in wintervakantie 1999, in Italie; Fai della Paganella (Italie heeft meer km's skipisten dan Oostenrijk, Frankrijk en Zwitserland ).
Een 2-sterrenhotel, **, maar wél met douche, wc, tv, radio, balkon, halfpension (keuken is zéér goed) , en heel mooie ligging, voor maar ong. f50 per nacht. Inclusief halfpension...
Hotel had geen ***-3-sterren omdat het geen lift had...
Maar daar zou ik nog wel eens heen gaan, helaas ligt het wel bijna 2km van de lift...

En in 2001, het duurste van de 65 hotels in een stadje, Andalo (zelfde gebied als Fai). Was ong. f65 per nacht, ***-3-sterren.
Van de 65 hotels zijn er 50 3-sterren, en 15 2-sterren.
Maar écht perfect, van mij zou het zo 4 sterren krijgen.
Zéér goed.

En een meevaller aan het skigebied: 50km piste, waarvan 3 blauw, 6 zwart, en 41 rood.
Skipas was maar f200 voor 7 dagen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten