Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() alsof het vuur van de hel in hun schoot moet worden geboren ![]()
|
Ik vind het best wat ze doen (ik had zelf plannen om met een paar mensen als heavy goth's daar een jointje te gaan roken en ons eigen "heaven" te maken, maar ja
![]() ![]() Kheb alleen wel 1 reactie gezien van een meisje van 12: "Het is goed om zoveel mogelijk mensen tot ons geloof te hebben en daar is dit voor he.." Toen vond ik het best eng ![]()
||
Citaat:
|
ik heb idd de behoefte daar met veel alto's erna toe te gaan... er was vorig jaar toch zo'n idee? Ik meen me te herinneren dat Secreet er ook bij betrokken was...
||
Citaat:
![]() En er moeten idd een aantal alto's daar die party gaan "crashen" ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Volgend jaar wel...
![]() http://ronduit.eo.nl/jc/parts/show_i...+000000+999999 ... ![]() ![]() *is van alle religieen* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ken ook zo'n christen figuur, heilig ervan overtuigd dat alles uit de bijbel klopt.. en als je het tegendeel beweert, dan weet je niet waar je over praat, aangezien er veel dingen zijn die ons petje te boven gaan ![]() tegen zulke argumenten kan ik niet op ![]() want zo kan je echt alles verklaren... ik kan me daar dan ook aan ergeren, dat iemand zo volgzaam als een schaap met zijn ouders + geloof meeloopt.. ![]() en dan mij voor gek verklaren ![]()
|
![]() |
|
![]() |
ik walg elk jaar van die EO-jongerendag, vooral omdat de muziek gewoon vaak belabberd is en om het schijnheilige.
De EO is een indoctrinerende zender, die kinderen volpompt met foute ideeën. Toen er eerst nog die EO-serie was voor kinderen met een klas (groep 8) die lootjes ging trekken om cadeaus te geven aan elkaar. De kinderen hadden hun best gedaan op een gedicht en cadeau. Ze moesten het van de EO in 1 grote zak doen. Vervolgens werden buiten het klaslokaal alle cadeaus uit die zak gehaald en met een hamer kapotgeslagen. Daarna werden de cadeaus weer in de zak gedaan en aan de kinderen overhandigd, die spontaan gingen huilen. De boodschap: God's geschenken zijn pas echt wat waard of zoiets dergelijks. Ik vond het verschrikkelijk en walg van de EO. Dat een zender zo speelt met kinderen is onmenselijk (nee, niet goddelijk). De EO mag zich niet eens christelijk noemen. Ik snap niet waarom al die mensen/kinderen hun geld verspillen aan zon zender.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
(Ver)oordeel als je er bent geweest, anders niet. Laat mensen in hun waarde. (naar mijn inziens ben je dan even zielig bezig)
Alle vooroordelen die ik hierboven lees, zijn van toepassing op sommige christenen. 80% v/d christenen herken je niet als je op straat loopt, daar knoop je een praatje mee aan in een cafe of kijk je naar als je uitgaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gods zegen in m'n bil zeg. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik moet nu meteen weer denken aan de badmeester waar m'n broertje zwemles van had, dat was ook een nogal ruig uitziende kerel met een baard enzow. Vroeg er eens een ventje "Bent u Jezus?!?", zegt die vent "Ja, dat zie je toch!". De week daarop had ie een handjevol boze ouders voor zich staan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als ik ergen nooit heenga dan is het wel de EOjongerendag...prima hoor, de mensen die zich daarmee vermaken, maar het is (zachtjes gezegd) niet mijn ding... prijs de Heer... ![]()
|
Wat een kinderachtige reacties allemaal hier...
Jullie zitten het met z'n allen belachelijk te maken.. Hoeft toch niet.. Iedereen moet toch helemaal zelf weten wat ie doet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben ook bij de EO-jongerendag geweest. Ik vond het erg leuk en ik ga er volgend jaar zeker weer heen.
Ik moet zeggen dat ik velen van jullie die hierboven gereageerd hebben nogal bevooroordeeld zijn en ik vind het erg jammer dat er zoveel van die kinderachtige reacties zijn om christenen belachelijk te maken. Ik had nog overwogen om een topic over de EO-jongerendag te openen, maar ik heb dat bewust niet gedaan, omdat ik me de topic van vorig jaar en het jaar daarvoor nog herinnerde waar precies dezelfde reacties in voor kwamen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vraag me af of iemand greintje respect heeft voor een ander! Tuurlijk mogen jullie je mening zeggen over de jongerendag maar ga geen dingen zeggen waarvan je nix weet, zoals bijv dat brainstormen en zieltjes winnen!! Ik ga toch ook niet zeiken dat jullie niet zijn geweest! Respect mensen, respect!
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
EO Jongerendag Elin3 | 56 | 02-06-2013 17:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jouw geloof... lso | 59 | 07-02-2007 21:10 | |