Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is niks voor mij, het hele gebeuren, ik zou me waarschijnlijk behoorlijk ergeren, maar als het betaalbaar is en er zou een band komen die ik wil zien en ik woon in de buurt, ach waarom niet.
Skillet vind ik wel leuke muziek hebben, ik kende ze van Hero dat gedraaid werd tijdens Wrestlingreclame, daarna kwam ik er achter dat het christelijke rock was, ach ja, ik luister wel meer muziek van twijfelachtige allooi, alle kanten op, dus waarom niet wat christelijke rock erbij ^^ |
![]() |
|
Ik heb de vorige editie een kleintje op tv gevolgd. Ik word er een beetje verdrietig van om te zien dat er zoveel jongeren zijn die nog geloven. Ik zou persoonlijk nog liever mijn eigen oogleden afsnijden dan een middag doorbrengen met die mafkeesjes.
||
Citaat:
|
Ik vind het christendom wel interessant enzo maar het hoort gewoon thuis tussen de geschiedenis boeken. De enigste rede dat die jongeren gelovig zijn is omdat ze de hele Jezus-mambo jambo met de paplepel hebben ingekregen en dat vind ik zo triest.
Ik kan het plaatje niet meer vinden maar het was zeg maar een taartdiagram genaamd wie de meeste schade heeft aangericht aan Rome. Keizer Nero 15 %, Vandalen 10% Christenen 75%. Was vorige zomer in Cyprus een kathedraal aan het bezoeken wat was omgebouwd tot een moskee door de Ottomannen. Was een zo christelijke mevrouw helemaal boos op de moslims dat ze barbaren zijn dat ze zo iets niet mogen doen blabla. Hypocriete bitch. ![]()
Laatst gewijzigd op 26-02-2013 om 22:38. |
![]() |
||
Het is vrij amusant om te zien dat mensen anti EOJD zijn omdat ze tegen het Christelijk geloof zijn. Bij Christenen onderling liggen de meningen over EOJD ook gigantisch uiteen (de één vind het een heidens feestje met slechte muziek terwijl de ander het een geweldig evenement vind). Christenen en EOJD-gangers zijn niet per definitie dezelfde mensen... (Net zoals dat niet elke Islamiet ook Marokkaan is bijvoorbeeld.) Zeker historisch gezien is het vreemd om aan te nemen dat de hedendaagse gelovige voorstander is van het geweld dat Christen in het verleden hebben veroorzaakt. Dat is een beetje alsof Angela Merkel als Duitser een slecht mens is vanwege de holocaust waar ze zelf persoonlijk niet bij betrokken is.
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oh, dat maakt allemaal niet zoveel uit wat ze vroeger hebben gedaan. Één, misschien twee christenen overleef ik wel maar een hele roedel om me heen veroorzaakt net wat te zware hoofdpijn.
En dan die armpjes in de lucht en oogjes dicht enzo. haha. Nee, het is voor iedereen een beter idee als ik daar niet bij ben. Wat dat betreft is het prima te vergelijken met de elf fantasy fair. Behalve dat de mensen aldaar op de hoogte zijn dat ze zich met fantasy bezigen. En dat ze orcs hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat de ene christen de andere niet is, doet er niet toe voor mij. Lood om oud ijzer, so to speak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
jeaaah ik ga derheen!
skillet vind ik echt facking awesome, en heb daar heel veel naar geluisterd! zit al jaren te wachten dat ze eindelijk in nederland komen! LZ7 is bij mij op school opgetreden met pasen geloof ik! iedereen ging volledig uit ze dak! het geeft mij ook een goed gevoel om met heel veel christelijke jongeren bij elkaar te zijn, vaak heb je het gevoel dat je de facking enige christen bent op school enzo, en dan gaat iedereen daar volledig uit zen dak, ja dat vind ik echt fantastisch!! Citaat:
Kben ook Christelijk en voel me niet een maskeesje ofzoo wtff Laatst gewijzigd op 28-02-2013 om 16:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat de Heer het prachtig zou vinden als jij je in controle kunt houden terwijl zij zich zo gedragen. Dat laat karakter zien en laat het Licht dat God op jou laat schijnen nog meer zien. Laat je maar lekker gaan op de EO dag, heerlijk naar Skillet luisteren. - Hero - Monster - Awake and Alive ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, begrepen hoor. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
De vraag was dan ook of we naar de EO jongeren zouden vaandel en waarom wel.of niet.. Mensen leggen uit waarom niet, aan de hand van het feit dat ze Christenen niet serieus nemen. Maar Skillet is wel leuk!
||
Citaat:
|
Dit is niet iets voor mij. Ik ben een atheist en ik kan me soms wel ergeren aan uitingen van geloof, zeker op deze schaal. Verder vind ik de muziek niet bijster interessant.
|
![]() |
Ik ga niet naar de EO-jongerendag. Waarom zou ik me vrijwillig laten evangeliseren? Het is al erg genoeg dat die lui me aanspreken als ik in de binnenstad probeer te winkelen, natuurlijk altijd als ik me toch al rot voel want vrolijke mensen zien er niet uit als een makkelijk slachtoffer.
|
Wow, ik denk dat www.bentualdonor.nl hier erg blij mee is. Heb je ook filmpjes van de EHBO-tent?
|
Zo erg is het niet hoor.. Over het algemeen gebeurt er bijna niets. Je krijgt een keer een klap op je kop of een trap in je gezicht.. Over het algemeen is het gewoon vriendelijk en kijkt iedereen wel een béétje uit.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jouw geloof... lso | 59 | 07-02-2007 21:10 | |