Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar doetie eerst de hele week alsof ik z'n vriendin ben.. zegtie de laatste avond in de disco: jah ik vind m'n ex toch ook nog wel leuk dus dat mochtie nou wel even iets eerder laten weten ipv mij zo te gebruiken.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*troost* das kut jah.. ![]() hmm, hopeluk gaattie da niej zegge neej....
||
![]() |
Citaat:
jah . ikke kom jou lastigvallen .. ![]() ![]() ![]()
|
Gewoon een zooitje vrienden uitnodigen en lekker gezellig doen, als je buren ook op vakantie zijn kun je iets gekkers bedenken
![]()
|
![]() |
[QUOTE]rosi schreef:
[B] Dat is inderdaad leuk, maar ik zou niet heel de tent afbreken als m'n ouders weg zijn. -- dit gebeurd niet, wel vaker feesten gehad (hooguit een beetje zooi) Ik zie het al voor me, ik moet nuchter blijven om te voorkomen dat alle omgevallen biertjes in het witte marmer trekken, zorgen dat de banken, gordijnen etc een beetje netjes blijven, -- beetje samen opletten en het vloerkleed haal ik altijd weg en de volgende dag iedereen het huis uit werken en alles opruimen. -- voordat iedereen weggaat helpen ze meestal effe en dan hebben we het huis zo weer aan de kant, de een schrobt de vloer, de ander ruimt de flessen en kratjes op en de ander stofzuigt enz. enz. werkt altijd
|
![]() |
QUOTE]rosi schreef:
Dat is inderdaad leuk, maar ik zou niet heel de tent afbreken als m'n ouders weg zijn. -- dit gebeurd niet, wel vaker feesten gehad (hooguit een beetje zooi) Ik zie het al voor me, ik moet nuchter blijven om te voorkomen dat alle omgevallen biertjes in het witte marmer trekken, zorgen dat de banken, gordijnen etc een beetje netjes blijven, -- beetje samen opletten en het vloerkleed haal ik altijd weg en de volgende dag iedereen het huis uit werken en alles opruimen. -- voordat iedereen weggaat helpen ze meestal effe en dan hebben we het huis zo weer aan de kant, [/B][/QUOTE]
||
![]() |
Citaat:
zooo nieuwsgierig ... ![]() ![]() maar jammer genoeg weet ikke ook niks ![]() het zal wel een veezje worden jatoch ? ![]()
||
Citaat:
men zus zei dat ze gwoon een paar mensjes uitnodig, maar ik mag ook mensjes uitnodigen ![]() ![]()
|
Ja ik nodig een paar mensen uit (ben zus van Spit) en dan gaan we gewoon lekker tot laat uit...relaxen en m'n vriendje komt hopelijk ook een nachtje logeren (als tie niet heel het weekend moet werken
![]()
||
![]() |
Citaat:
word het een blow orgie .. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ouders Balpen | 39 | 13-09-2011 12:34 | |
Flora & Fauna |
Op welke leeftijd mogen kittens weg? Saarah | 14 | 06-06-2006 16:09 | |
Liefde & Relatie |
Beschermende ouders Viporizer | 65 | 12-01-2005 20:11 | |
De Kantine |
cadeau voor ouders 25 getrouwd Noddy | 25 | 06-01-2005 12:34 | |
Liefde & Relatie |
Elkaar niet vaak kunnen zien door ouders. Verwijderd | 12 | 11-01-2004 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Vriend blijft slapen, ouders weten het niet, wat nu? xxlalalaxx | 39 | 25-08-2003 11:10 |