Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je ouders hebben je vorig jaar kennelijk meer je gang laten gaan, maar toen ben je blijven zitten. Zij zullen het misschien aan zichzelf hebben verweten. Misschien hebben ze gedacht dat je vorig jaar bent blijven zitten omdat je met de verkeerde mensen omging, te weinig huiswerk deen en je vrije tijd niet nuttig besteedde....
Je moet er wel voor zorgen natuurlijk, dat je je altijd rustig gedraagd, doet wat je hoort te doen (opgeruimde kamer, tafel denkken en afruimen, niets laten slingeren) Je moet er voor zorgen dat ze zich niet aan je hoeven te ergeren. Je kunt dan beter juist wat extra's doen zodat ze je het ook gunnen. En nee, wij kennen jouw ouders niet, wij zullen af moeten gaan op jouw verhalen en dat is slechts een kant van het verhaal, dus erg lastig om te bedenken wat je het beste zou kunnen doen...
|
Verwijderd
|
Ok, here's Tha Plan:
Over 5 weken is er n feest, en niet zomaar EEN feest, zo'n feest waar iedereen nog weken over napraat. Ik ga dus nu, elke dag van deze vijf hele weken, mijn welgemeende best doen om naar dat feest te mogen. Wat zal inhouden: -1 opgeruimde kamer, 5 weken lang. -Geen, of zo min mogelijk, onvoldoendes, die ik dus vertel. -Geen brutale mond. -Een lieve dochter en meer van dat soort dingen. Nouja.. je weet wel. Ik laat het weten, waarschijnlijk op Onzin. Ik hoop zooooo dat het werkt kusje Pien |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Vindt hij me een beetje leuk - neutraal - erg leuk ? TOMMYHILFIGERRR | 4 | 21-01-2012 16:00 | |
Liefde & Relatie |
wilt hij nog wel? tanne | 18 | 12-01-2005 16:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |