Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hou dat ff in 1 topic aub ![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=102119
|
mn bankrekeningnummer, veel telefoonnummers, heel erg veel titels van nummers met bijbehorende arrtiest, groot aantal verjaardagen (vind ik niet nutteloos), tijden waarop ik iets heb gedaan, uitslagen van wedstijden die zwaar onbelngrijk zijn.
Goh, volgens mij is mijn hardeschijf vol aan het raken ![]()
|
echt vanalles....
telefoonnummers en adressen en verjaardagen van mensen die ik vaak niet eens WIL kennen....en nooit spreek enzoow.... wat voor kleur het jurkje had dat ik aanhad op welk feest je maar wil toen ik klein was.... bustijden van bussen die ik nooit neem, de kwt-codes van de halve school, het aantal bladzijdes van boeken, op welke bladzijde een bepaalde zin staat in een boek... mjuh zo kan ik nog wel ff doorgaan....whaaaah waarom zit er zoveel nutteloze zooi in mijn hoofd???
||
Citaat:
![]() 25270000066449
|
Verwijderd
|
ok hou je vast:
mn sofinummer mn bankpasnummer (dus niet rekeningnummer maar die andere) pincodes van klasgenoten en familieleden (in het geval van klasgenoten van die sukkels die hun geboortejaar nemen...) het nummerbord van een auto die we al 8 jaar niet meer hebben rekeningnummer van rekening die ik niet meer heb en nog een hele boel die ik nu zelfs niet kan bedenken zo zinloos is het... |
![]() |
|
![]() |
veel te veel tv-reclames
hoe je bier schrijft in het russisch de latijnse naam van het konijn (Oryctolagus cuniculus voor de geinteresseerden) het jaartal waarin de maagdenburger halvebol is uitgevonden en door wie (1651 Otto von Guernicke) de akkoordtonen van het Cm7b5 akkoord (C Eb Gb Bb)
|
Ik onthoud veel cijferreeksen, maar kan de volgorde nooit onthouden. Meer in stukjes. M'n telefoon nummer in Londen had een 393 en een 175 erin, maar het preciese nummer zou ik niet kunnen vertellen. Zo gaat het met veel nummers.
Wat ik wel sterk onthoud is hoe dingen eruit zien, waar dingen liggen, waar ik was toen ik een bepaalde gedachte had, wie wat waar vertelde 3 en een half jaar geleden, hoe de winkel eruitzag waar ik 6/7 jaar geleden m'n schoenen kocht de eerste keer dat ik in Londen was (maar ik zou het niet meer terug kunnen vinden, geen idee waar het was) Ik kan dingen in huis feilloos terugvinden, dus m'n moeder heeft me gebombardeerd tot 'terugvinder' van alles wat zij dagelijks kwijtraakt. Ik herinner de vertrektijden van de Easyjet vluchten tussen Amsterdam en London Luton. En die van de KLM vluchten Amsterdam - Birmingham. En de treintijden van en naar Harwich. Maar bijvoorbeeld weer niet het verschil tussen Googe Street en Moorgate (tube stations) - die zitten op verschillende helften van de Northern Line, maar ik heb het meerdere keren foutgedaan en 1x zelfs bijna een vlucht gemist omdat ik de verkeerde kant had gekozen...
|
Ik heb ooit eens de latijnse namen van de Witte vlieg en de Sluipwesp uit me kop proberen te leren, maar ikweet ze niet meer..
Verder heb ik niet veel nutteloze dingen in me hoofd..
|
*m'n bankrekeningnummer
* alle hoofdsteden van Zuid-Amerika ![]() * (bijna) alle hoofdsteden van Europa * rijtje Latijn woorden, terwijl ik geen Latijn heb, en ik nieteens weet waarvoor ik het kan gebruiken (serva-servai-servai-servam-serva... servis-servarum-servis-servas-servis.... etc!) * Duitse woordjes die de 3e of 4e naamval krijgen (mit, nach, bei, seit etc...) * telefoonnummers van mensen die ik al 5 jaar niet meer bel * hetzelfde met adressen en verjaardagen van mensen die of dood zijn, of helemaal uit m'n leven verdwenen...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Ik weet zo goed als alles wat met de Titanic te maken heeft, zelfs de passagierslijst (zowel eerste, tweede als derde klas) kom ik uit m'n hoofd een heel eind mee ![]() Verder vast nog wel wat, maar zou het nu zo echt ff niet weten ![]() ![]() [edit: Oeps ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |