Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Niemand. Mensen die ik vroeger heb gekend toen ik nog in Leeuwarden woonde, mis ik niet, en mensen die ik in mijn huidige omgeving ken en die ik eventueel zou kunnen missen heb ik niet, aangezien ik er nog goed contact mee onderhoud. Ik veroorloof mezelf niet ze te gaan missen.
|
![]() |
|
M'n buurjongetje Simon..was even oud als mij, ging ik altijd kattekwaad mee uit halen...en altijd logeren bij elkaar !! Liep ik met zo'n BIG tas naar het volgende huis
![]() Ennuhh... barbapapa, Niels Hogerson en Maipletown (of hoe je dat ook schrijft ...)natuurlijk!!
|
ik had een heel lief knuffeleendje, das denk ik door mijn moeder weggegooid
![]() En een aapje, ook eentje die ik nu wel 'mis'. Ooit eens meegestuurd in een doos naar Roemenie voor kinderen daar toen ik m misschien wat zat was. Nu wel spijt van, voor dat beest zoveel andere knuffeltjes van me die ze nu zo mogen hebben.. Verder vrouwtje Theelepel ![]()
|
Gewoon dat je na school de hele dag door kon spelen. Nu kan dat ook, maar ik ben zo iemand die dan meteen huiswerk gaat maken
![]() Maar goed wat ik mis is dus dat spelen met je vrienden: met een clubje achter de Nintendo, met zijn allen voetballen op straat of een spelletje spelen. Als ik alleen speelde, bouwde ik vaak met LEGO en keek ik de Turtles. Naast de Turtles keek ik van teken- en kinderprogramma's altijd naar Samson, Ovide, Boes, Dommel, Bassie & Adriaan, Sesamstraat. Veel van die programma's zie ik nog wel eens als ik zit te zappen, dus dat is eigenlijk nog wel, maar mis ik toch. Ach jah die goeie ouwe tijd he... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ergens in de oceaan, Ligt een avonturenland, En daar stapt ovide blij, met z'n vriendjes door 't zand. Kijk uit MALLOOT een kokosnoot, Die laat ze lachen gieren Ovide en z'n vrienden zoiets ![]() * jeugdtraume ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder mis ik de dagen Bassie en Adriaan kijken wel, maar dat is nog steeds af en toe op tv ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vind jij jezelf racistisch? Relief | 284 | 05-07-2006 15:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekrecensie --> Floortje Bloem ChicaBonita | 7 | 01-02-2002 16:39 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |