Advertentie | |
|
![]() |
|
Boeit 't?
en mag je zwarte spijkerbroeken wel? Als die man eigenaar van die zaak is dan is het zijn goed recht, hij heeft veel van z'n centen ern zitten en als hij denkt dat het veranderen van jouw broek invloed heeft op de omzet dan heb je imo te luisteren, daarnaast betaald die man je goed geld... is 't niet zijn zaak dan is het waarschijnlijk in opdracht van bovenaf... en daar heeft hij ook naar te luisteren...
||
Citaat:
En hij betaald me niet super goed, dus voor mij is het niet moeilijk om bij hem weg te gaan. Maar aan de andere kant vin ik het wel lullig voor hem, dat ik alleen daardoor wegga. K heb het er nog wel met hem over denk ik Maar bedankt voor de reacties, k ben blij dat ik niet de enige ben die het toch wel raar vind
|
bij mij op het werk gaven ze iemand als een van de reden mee dat hij te goed gekleed was, bij zijn ontslag.
iemand die de hele dag op kantoor zit hoeft immers volgens de directie niet de hele dag in een maatpak te lopen.. ze houden niet zo van mensen die zich meer voelen dan een ander ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Werk nu al 3,5 jaar bij restaurant maar totaal geen erkenning studentje16 | 7 | 04-12-2015 15:21 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Mijn werk Gast4545 | 2 | 29-02-2008 15:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Twijfels over opleiding [gaat eigenlijk over werk/stage] colors | 11 | 30-01-2005 09:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken op Canarische eilanden wissie | 6 | 08-07-2003 12:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken om te leven, leven om te werken? Martin | 12 | 15-04-2003 19:40 |