Advertentie | |
|
![]() |
|
ja ik denk ook wel dat het aan het onderwijs ligt, ik lees soms vragen op die huiswerkfora waarvan ik denk: euh, lager onderwijs???
maar waarom zijn ze er bij jullie dan overtuigd dat jullie onderwijs wel goed is, ik bedoel anders veranderen ze dat toch? (niet momenteel dan want het gaat over een groot leeftijdsverschil, kinderen van 6 tot 16 jaar)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oftewel: dit wijst zoals rosi al aangaf alleen maar op een verschil in onderwijs. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het stelt in principe ook haast niks voor, maar dit begint al op de basisschool. Ik heb zowel in Belgie als Nederland op school gezeten en had direct een enorme voorsprong toen ik hier kwam (ik zat toen in klas 3 / groep 5). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst leert iedereen zowat niets op de basisschool, en niemand wordt echt gepusht meer te doen .. en daarna klaagt iedereen dat het vervolgonderwijs zo moeilijk is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van de 30 leerlingen uit mijn oude klas, is de helft naar het voortgezet onderwijs gegaan .. de rest ging verder met lager onderwijs (LBO / LTS). Van de 15 die verder gingen, hebben er ongeveer 10 MAVO gedaan. Dus uiteindelijk waren het er maar een stuk of 5 van de 30 leerlingen die HAVO / VWO deden.. Volgens mij ligt het dan toch echt aan de school.. |
![]() |
|
hmz ja ff denken. van de 32 in het zesde leerjaar
zijn er 3 Begonnen aan beroepsonderwijs de rest deed ASO, in het zesde middelbaar zaten er 15 nog steeds in het Aso, de rest is vooral TSO gaan doen (dat kan pas vanaf het derde soms) en eentje is van Aso naar beroeps gegaan. dat aren dus allemaal meisjes, bij de jongens bleven er minder over in Aso. de meesten doen nu gewoon hoger onderwijs,en een stuk of 7 universiteit. die van beroeps werken dus nu, en vier zijn nu nog bezig een middelbaar. dayt is het nbtje denkik
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
anorexia rocklover | 34 | 28-06-2004 16:08 | |
Verhalen & Gedichten |
"Vrienden" Arun | 11 | 05-09-2003 19:34 | |
Psychologie |
Mijn kliniek verhaal Eend | 21 | 15-08-2002 14:05 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat vind je van engels en van frans en duits? The Master007 | 2 | 20-02-2001 08:26 |