Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
* Voordeur.
* Achterdeur. * Schuurdeur waar geen slot meer op zit. ![]() * Tuinhuisje. * Kantoor. * Ander tuinhuisje. * Voordeur beste vriendin. * Achterdeur beste vriend. * Onbekend. * Onbekend. * Sleutel van zaak. * Sleutel van m'n werk. * Fietssleutel. En dan nog een paar sleutelhangers.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mja, die had ik nog. Want het ging daar om het beertje, n goeie vriend van me heeft de andere helft, want het zijn er 2. En dan nog mn winnie de pooh sleutelhanger, die is vervangen door een teigetjesleutelhanger. Ja en 2 sleutels + zo'n haakje Ja Henny, lekker formaat, goed gedaan ![]() |
![]() |
|
Fietssleutel
Huissleutel achterdeur Huissleutel twee slot achterdeur Huissleutel voordeur Kluissleutel Fietssleutel van gejatte fiets Huissleutel van mijn zus (algemene toegang) Huissleutel van mijn zus (voordeur) Huissleutel van mijn zus (brievenbus) Huissleutel van mijn zus (washok) Schuursleutel Sleutelhangers: een slot, een tag van de Image, waar een vriendin van me werkt, en 3 jip en janneke sleutelhangers ![]()
|
Huissleutel (voordeur, achterdeur EN schuur in 1
![]() Verder een Diddle, een Diddle-hoofd, een roze dobbelsteen en 2 stiekjes. En ik me hoofd de sleutel om de deur bij me werk open te maken ![]()
|
heb net de nutteloze eraf gehaald
gisteren: slot fiets thuis slot fiets leuven mammie achterdeur mammie voordeur pappie voordeur pappie achterdeur kot voordeur kot kamerdeur kralenkettingkje rood geel groen DAT WAREN ER DUS TE VEEL nu net: slot fiets leuven mammie voordeur pappie achterdeur kot voordeur kot kamerdeur kralenketting zo is het dus al beter ![]()
|
Waarom heeft iedereen een sleutel voor de voordeur, een sleutel voor de achterdeur, een sleutel voor de schuur en een sleutel voor de poort.. Maak daar 1 sleutel van?
![]()
||
Citaat:
www.kaba.nl voor al jullie sleuteloplossingen ![]() bouw overal elolegic cilinders in, en er komt zeker geen inbreker meer binnen ![]()
||
Citaat:
Owja.. Is wel een koel idee btw.. Een draaideur als voordeur ![]()
|
ik heb twee sleutelbossen...is dat ook goed?
1tje zitten mijn fiets- en kluissleutel aan, en zo'n ding dat je hem aan je broek kunt hangen die ander zit mijn huissleutel aan, en een Eiffeltoren (een kleintje dan ![]() ![]()
|
*huis sleutel
*garage deur sleutel *kluis sleutel Horizon College *kluis sleutel Oscar Romero (ben ik al 5jaar vanaf ![]() *sleutel van mijn kamerdeur *sleutel van mn fietskabel *afgebroken sleutel van mn fietskabel *bonuskaart voor een vriendin *duits ijzeren plaatje die ik heb via gratiz.nl ofzo ![]() *Jasplaatje van Loos (oude stamkroeg ..) Nr.0001 dawazt ![]()
|
![]() |
jawel ik ken ze allemaal:
- bonuskaart 26104533976** - zo'n leuk kaartje van de postbank dat als je t in de brievenmbus kiepert t bij mij komt - (nog een maandje) m'n kluisjessleutel op school - mijn kamerdeur - een van de deuren beneden - de andere deur, slot 1 - de kastdeur - de andere deur, slot 2 - een restant van een vernield fietssleuteltje - en mijn fietssleutel! |
![]() |
|
mwah ik heb zeg maar een fietssleutel en een hiussleuten en dan is het nog niet eens een sleutelbos want ze zitten niet aan elkaar vast..
Mijn fietsen worden elke keer gestolen en gesloot dus tja, en ik raak ook regelmatig sluetels kwijt. Ik hoop niet dat dit iets zegt over je persoonlijkheid ofzo..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
man, soort beurs? Rysair | 9 | 21-04-2011 17:24 | |
Muziek |
Eigen albumpje af :) Sleutelbos | 0 | 01-06-2007 10:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder leiv | 10 | 18-05-2007 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
De Kantine |
tas verloren *saartje87* | 34 | 29-10-2006 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Vermist: sleutelbos. Verwijderd | 20 | 07-05-2005 09:50 |