Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2006, 16:22
*saartje87*
*saartje87* is offline
Okee, ik ben net in de bus dus vergeten mijn tas mee te nemen, er zaten echt super persoonlijke dingen in , vind het echt heel erg was liever 500 euro kwijtgeraakt dan dit... ik heb al naar connexxtion gebeld en ze zouden het gaan omroepen in de bus enzo... hebben jullie verder nog tips, voel me echt zooo rot..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2006, 17:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Afwachten, geen zorgen maken.
Oud 20-10-2006, 17:13
Verwijderd
geen idee
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 17:18
Verwijderd
Meer dan dat kan je niet doen. Nu dus alleen wachten en hopen dat iemand de tas braaf afgeeft.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 17:20
Hanneke
Hanneke is offline
Ik vraag me af wat er in zat dan

Maar inderdaad, afwachten en hopen dat iemand het terugbrengt, meer kan je niet echt doen.
Oud 20-10-2006, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 20-10-2006 @ 18:20 :
Ik vraag me af wat er in zat dan
wat ben jij nieuwsgierig zeg
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 18:06
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Misschien hoor je zo wel op t nieuws dat er een bus is stopgezet omdat er een verdachte tas in zat Weetje wel meteen waar die is
Oud 20-10-2006, 18:17
Uice
Uice is offline
Ja, misschien meldt een paranoide hork het bij de politie.
Oud 20-10-2006, 18:32
remy476
remy476 is offline
die zien we nooit meer terug
Oud 20-10-2006, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Kingofthemall schreef op 20-10-2006 @ 19:06 :
Misschien hoor je zo wel op t nieuws dat er een bus is stopgezet omdat er een verdachte tas in zat Weetje wel meteen waar die is
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 20:18
Tiño
Tiño is offline
heb je em al???????????
Oud 20-10-2006, 20:38
Zwoek
Zwoek is offline
Waarom laat je dan ook zo een belangrijke tas liggen?
Meer kun je idd niet doen.
Oud 20-10-2006, 21:07
Gothic
Gothic is offline
pak lekker een bak ijs of verdrink je in verdriet...
Oud 20-10-2006, 21:23
*saartje87*
*saartje87* is offline
Citaat:
Tiño schreef op 20-10-2006 @ 21:18 :
heb je em al???????????
neej , tis idd ook heel stom geweest om m te laten liggen, ik denk ook dat het 'die zien we nooit meer terug word '... zat gewoon dagboek in en agenda enzo met toch wel hele persoonlijke dingen , dus das echt kut, maarja maar hopen dan dat diegene die het gevonden of gejat heeft het gelijk in de vuilnisbak heeft gegooit ofzo, en het niet ergens midden in de stad op straat heeft gelegd
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 21:48
Lollige
Lollige is offline
Aangeboden:
Tas met inhoud
T.E.A.B

Nee ff serieus. Kijk eens op deze site. en meld verloren. Je kan het proberen?

http://www.doormijgevonden.nl/
Oud 20-10-2006, 21:50
Lollige
Lollige is offline
Iets verloren?

Bent u iets verloren, dan kunt u dit melden bij de politie in uw buurt. Verloren voorwerpen worden door de politie of door de gemeente geregistreerd. Als u 0900-8844 belt, kunt u vragen hoe dit in uw gemeente gebeurt.

Sleutelbossen worden niet geregistreerd, maar meestal in een doos met sleutelbossen bewaard. Bent u uw sleutelbos kwijt, bel dan naar 0900-8844 om te vragen waar u voor uw verloren sleutelbos terecht kunt.
Oud 20-10-2006, 21:50
TommY_
TommY_ is offline
Jammer, er zijn nog weinig mensen die zoiets terug geven aan de eigenaren...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 21:52
Lollige
Lollige is offline
In de toekomst:

http://www.myreddog.net/reddog/
Oud 20-10-2006, 23:30
Rodion
Rodion is offline
Anoniem bellen en zeggen dat er een bom in zit.

Nee natuurlijk niet. Naast conexxion (en de politie) bellen kun je niet gek veel doen. Als je naam/adres er ergens in staat hoef je verder niks anders te proberen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 23:52
Cesar
Cesar is offline
Dat is kut idd. Ik had mijn tas laatst ook in de trein laten liggen. Paspoort, huissleutels, werkkleren, alles zat erin. Dus ik ben weer teruggegaan en heb gevraagd wanneer dezelfde trein weer terugkwam. Trein doorgezocht; niks gevonden. Uiteindelijk lag de tas bij gevonden voorwerpen op Utrecht Centraal. Heb je gevraagd of ze bij Connexxion een soort van gevonden voorwerpen plaats hebben?

Succes iig en bekijk het zo; het zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat je nog je tas vergeet.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 23:59
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Cesar schreef op 21-10-2006 @ 00:52 :

Succes iig en bekijk het zo; het zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat je nog je tas vergeet.
Precies. Ik heb mijn tas ook ooit ergens laten staan, op Schiphol. Toen ik 5 minuten later terugkwam was die tas dus al weg. Sindsdien let ik er echt extra op dat ik niks vergeet!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 09:13
WolterB
WolterB is offline
Als je geluk hebt, heeft iemand de tas aan de buschauffeur gegeven en komt hij boven water. Ander sis dit idd de laatste keer dat je je tas vergeet.
Oud 21-10-2006, 09:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb laatst ook ergens mn tas laten staan hier in Diemen. Daar zaten ook mn portemonnee en bril in. Ik dacht echt dat ik die nooit meer terug zou zien, maar 2 uur later lag ie gewoon nog steeds op dezelfde plek Ik blij.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 10:51
Fantôme
Fantôme is offline
hebben jullie niet ergens een connexxion loket?
dat hebben wij wel namelijk en de gevonden voorwerpen uit de (stads)bussen gaan daarheen...
xxx
Oud 21-10-2006, 13:29
*saartje87*
*saartje87* is offline
bedankt voor de tips mensen!! ...de kans dat ik m ooit nog terug zie is klein , maar ik zou indd zelf nog naar de gevonden voorwerpen van connextion kunnen gaan. En ik heb er zeker van geleerd ja, ik vergeet m nooit meer!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2006, 21:56
A Lot Of Rock
A Lot Of Rock is offline
Ik ben een paar maanden geleden ook m'n tas vergeten in de trein ( onder de bank laten staan) met echt vanalles, kleding, cd's (originele limited editions) mobiele telefoon, persoonlijke bezittingen enz. enz. Nooooit meer wat van gehoord.. (aargh..) ik ben nu als de dood om dingen kwijt te raken/dat dingen gestolen worden.

(bij deze: oproep : een kleine donkerblauwe weekendtas met o.a spijkerbroek, cds van Soulfly, My Chemical Romance en Korn, mobiele telefoon met oplader. Laten liggen in de intercity vanuit Eindhoven. Ben in Rotterdam uitgestapt. Trein reed naar Den Haag Centraal. Als iemand mijn spijkerbroek zat is en niet van mijn muziek houdt, ik wil ze graag terug.. net als de rest van de inhoud..)
Oud 21-10-2006, 22:08
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ooit eens mijn tas met schoolspullen laten staan bij de La Place van V&D in Utrecht. Het schoot me pas te binnen dat ik hem was vergeten toen ik alweer een behoorlijke tijd thuis was. Laten we zeggen zo'n slordige anderhalf uur later. Ik was eigenlijk niet meer van plan om terug te gaan, ook al was ik er behoorlijk stuk van. Maar mijn moeder heeft me toch over kunnen halen om nog snel even de auto te pakken en terug te gaan. Tot mijn grote verbazing stond hij er nog.

Sindsdien laat ik mijn tas in principe niet meer los staan.
Oud 21-10-2006, 23:41
Verwijderd
toch blijf ik dat knap vinden. Hoe kan je in godsnaam je tas vergeten, je neemt dat ding toch ook mee . Ja ok een plastic tas met nieuwkopen, spullen oid. Maar gewoon je tas met schoolspullen,telefoon etc.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 09:22
A Lot Of Rock
A Lot Of Rock is offline
Citaat:
Anneka schreef op 22-10-2006 @ 00:41 :
toch blijf ik dat knap vinden. Hoe kan je in godsnaam je tas vergeten, je neemt dat ding toch ook mee . Ja ok een plastic tas met nieuwkopen, spullen oid. Maar gewoon je tas met schoolspullen,telefoon etc.
t kan echt.. ik had twee tassen bij me, een rugtas en een klein weekendtasje en kwam er pas in de volgende trein achter dat ik m was vergeten ( mijn aandacht werd in beslag genomen door een Punker (met een grote P) (rotjong.. )
Oud 22-10-2006, 16:50
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
mijn moeders portemonnee is een keertje gerold en ze was helemaal gefreakt, durfde een tijdje echt niet op straat enzo. sindsdien let ik zelf ook beter op mijn spullen want als ik zag hoe mijn moeder was geworden...
Oud 23-10-2006, 16:25
Fides
Fides is offline
Citaat:
Encefalopathie schreef op 22-10-2006 @ 17:50 :
mijn moeders portemonnee is een keertje gerold en ze was helemaal gefreakt, durfde een tijdje echt niet op straat enzo. sindsdien let ik zelf ook beter op mijn spullen want als ik zag hoe mijn moeder was geworden...
Dat heeft toch niets te maken met je tas vergeten.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 01:48
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
*saartje87* schreef op 20-10-2006 @ 22:23 :
neej , tis idd ook heel stom geweest om m te laten liggen, ik denk ook dat het 'die zien we nooit meer terug word '... zat gewoon dagboek in en agenda enzo met toch wel hele persoonlijke dingen , dus das echt kut, maarja maar hopen dan dat diegene die het gevonden of gejat heeft het gelijk in de vuilnisbak heeft gegooit ofzo, en het niet ergens midden in de stad op straat heeft gelegd
Wat had je allemaal in je dagboek gezet? Normaal is dat privé, maar het ligt nu toch al op straat en misschien staat het later op geenstijl.nl
Oud 27-10-2006, 07:44
Quantes
Quantes is offline
Wat emo.
Oud 27-10-2006, 07:53
Miracle
Miracle is offline
Als ik niet af en toe van die heldere momenten had, waren veel meer mensen hun tas al eens vergeten.

Succes met zoeken nog trouwens, ik hoop dat het lukt.
Oud 29-10-2006, 10:51
Verwijderd
Je kan op connexxion.nl een formulier invullen over verloren voorwerpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten