Advertentie | |
|
![]() |
|
Woensdag een seinstoring tussen Maastricht en Sittard en ook tussen Maastricht en Heerlen twee uurtjes lang, net uitgerekend als ik naar school moest, ben dus maar met de bus gegaan. Maar het was dus weer een puinzooi: het hele treinverkeer in Zuid-Limburg lag stil en dat door 1 klein storinkje
![]() Misschien is dit meer irritant dan gek, maar ik kom nie of iets gekkers ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mmz 7,9 is zooo onbereikbaar voor mij.. maar volgens mij weet ik wel hoe het komt.. er is gewoon een goede fee die een hekel heeft aan frans bezig ![]() |
![]() |
|
![]() |
't was vorige week, maar het was zo gek dat ik het nu nog weet.
Ik werk bij een bakker en op een gegeven moment komt er een man binnen en die zegt: 'Een plat stukje belegen boerenkaas alstublieft'. M'n collega zegt: 'WAT?!', en die man herhaalt het vrolijk nog een keer. 'Euh, sorry, meneer... de kaasboer is hiernaast.' Die meneer ging zo gauw als hij kon op z'n oude benen de winkel uit en toen keken wij elkaar nog steeds even raar aan voordat we in de lach schoten.
|
Dat ik de laatste trein vanuit Utrecht naar Maastricht heb gemist, omdat ik in de verkeerde trein was gestapt (Ik reed dus richting Arnhem :/). Gelukkig kon ik terecht bij een goeie vriendin in de buurt van Rotterdam
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik werk in een computerwinkel, Memo Systems, en 20 mr verderop zit de Norrod. Komt er een man bij ons binnen.
Waar is de Diezerkade? Ik: Dít is de Diezerkade. Ik zoek de Norrod - Die zit hier 20 mr verderop. Ok, doei! Hij stónd nog wel in een computerwinkel... Naja, hij sal wel een hekel aan ons hebben ofwso ![]() Dat was dus niet zo heel erg spannend, maar ik heb dus ook niet zoveel beleefd.
|
Ik heb 15,5 uur achter elkaar doorgeslapen vandaag..
En op de Champs-Elysées (bij de Arc de Triomphe à Paris) begon een vriendin van me ineens te gillen.. Ik denken dat het een beest is, want ze is een beetje bang aangelegd voor alles wat 4 poten of meer heeft. Ik draai me om, kijkt een man met een heel eng masker me aan, maar dat het een masker was realiseerde ik me nog niet, dus begon ook te gillen. Iedereen er omheen kijken ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Complete Star Wars-freak in de winkel gehad
![]() Draaide helemaal door toen hij de Star Wars-poppetjes ontdekte, en dat werd er niet beter op toen m'n baas ook nog 's de opmerking maakte dat er boven nóg een hele doos vol stond Hij heeft meer dan een half uur zitten dubben over welke hij nou zou nemen (mocht van z'n vriendin maar 3 ![]() Op een gegeven moment is een vriend van hem het enthousiaste gebeuren zelfs gaan filmen. Was echt een hele gekke 'voorstelling', maar wel leuk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |