Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u dient mogelijk uw browserinstellingen aan te passen. GDVR
||
Mja... ik begrijp 't ontwerp nog niet helemaal maar... en waarom ze ign nou weer proberen er ook meteen het hoogste gebouw van de wereld van te maken vind ik helemaal jammer...
Die boidome lijkt me wel kewl... het wordt een soort overdekt park... voor iedereen toegankelijk enzo... alleen dit: Citaat:
![]()
|
![]() |
|
trage site.......
eehm, tja, als ZIJ het mooi vinden, laat ze lekker hun gang gaan, ikzelf zou toch wel een beetje heel erg een ander ontwrp hebben gemaakt
||
...als ze écht stom zijn ('t is Amerika, da's al genoeg) proberen ze wéér 'n hoogte-record te verbreken...
Ik lees dus net dat 't nóg hoger wordt dan 't oorspronkelijke WTC - lékker gedaan. Ram er één vliegtuig góed tegenaan en de torenconstructie stort wéér zo in elkaar. Op de bovenste verdieping komt een luxe hotel... goed idee - dan blijven er allemaal rijke zakenlieden; 'n interessant doelwit. Citaat:
![]() Vooral dat lullige vlaggetje doet 't 'm - zet dan metéén 'n bullseye neer... 'aim here'. Maar goed - 't zal vást wel veilig zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Instorten kon niet!!! TomCat | 2 | 20-02-2002 14:07 |