| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ehm... het eerste gedeelte komt uit mijn Latijn-boek (Ovidius
), het tweede gedeelte was nadat ik net gehoord was dat ik geslaagd was en het derde gedeelte komt uit mijn dagboek uit de brugklas (en ja, toen gingen we volleyballen en toen ik struikelde ik en toen viel ik op Ruben en ik was heel blij want ik was verliefd op hem )
|
|
|
|
Eerste gedeelte slaat op maynard van Tool.
![]() Tweede gedeelte komt uit een liedje van Therapy? Derde stukje is een eigen creatie van een ministukje van een liedje van Tori Amos Vierde stukje slaat op Masterofpuppetz ![]() En t laatste is geheimpjuh
|
|
|
|
~Het Moojste Wat Je Kunt Zijn, Is Jezelf~
zelf bedacht, lang verhaal, maar ach LET LOVE RULE~ das dus uit liedje van lenny kravitz, ben ik hier en daar wel beetje fan van ![]() en die tekst von ik gewoon koelYan Is De Liefste naja spreekt voor zich, toch ~BuRgErTrUt~ zelf bedacht en beetje een insidejoke piemóll(c)Sabje mjah :jank: naja spreekt ook wel voor zichzelf en anders maar niet *Pas Op, Ik Bijt Door* ook inside joke []:geil:[] ach...zelf bedacht en ach...ghehe ~Sgaap~ nav van mijn zeer koele avatar, bedacht door de alommachtige yan |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Het Grote: geef uitleg over je nick-ava-sig! Topic Hulk | 89 | 17-05-2006 10:12 | |
| Verhalen & Gedichten |
Zeven Uur 's Avonds Reynaert | 5 | 14-07-2005 22:13 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: 1 April. Ieke | 191 | 02-03-2005 13:03 | |
| De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseďs | 500 | 09-11-2004 17:49 | |
| Films, TV & Radio |
Top 3 enge films empyrian | 167 | 22-03-2003 22:29 | |
| De Kantine |
wat is het verhaal achter jouw signature??? Verwijderd | 87 | 05-12-2002 10:31 | |