Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb eens tegen een vriendin gezegd dat ik een punt achter onze vriendschap wilde zetten door bepaalde dingen die ze had gedaan. Vond ze niet echt leuk om te horen, maar ik vond het nodig om eerlijk te zijn. Duz.. We zijn weer vriendinnen inmiddels trouwenz (met een jaar pauze ertussen)
||
Citaat:
|
Nee, of je iemand door de waarheid te vertellen laat huilen of niet denk ik dat dat komt aan de manier waarop je het zegt. Als je heel fel bent tegen die persoon, zal die wel eerder beginnen met huilen dan dat je iets rustig vertelt. Ik ben liever iemand die over iemands slechte karaktereigenschappen of problemen rustig wil praten. Vroeger flipte ik wel nogal uit, maar daar begonnen ze dan meer mee te lachen. Ik pak het liever op een rustige manier aan.
|
wat me hier opvalt... niemand is er trots op (was in eerste instantie ook mijn reactie), maar zou je niet juist wèl trots moeten zijn dat je de waarheid verteld hebt? dat iemand dan moet huilen is dan toch niet zo'n probleem lijkt me... beter dan dat je iemand blijft foppen
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #20 Spelleider | 500 | 27-07-2006 20:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ben je van geloof veranderd? Watisdit | 62 | 19-11-2004 19:04 | |
Verhalen & Gedichten |
LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was? Eye of Sauron | 60 | 30-09-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Het liefdesspel Bikinie-meisje | 20 | 01-04-2003 16:13 | |
Psychologie |
Dringend: uit huis gezet ! Captain | 36 | 27-12-2001 22:38 |