Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Is lekker effectief....wel hard, maar ach..... EN WAAROM MOET JE MIJN POST ER GODVERDOMME NOU WEER UITPIKKEN HE ????? LEES VERDOMME NOG EENS DIT TOPIC DOOR...BEN NIET DE ENIGE DUS SPREEK MIJ ER NIET ALLEEN OP AAN ! Ach, boeit mij het eigenlijk....wuhahahahahah LOL |
![]() |
|
-ik moet jou niet. je bent lelijk. rottop."
en dan liefst met zoveel mogelijk publiek -Zoals eerder gezegd: doodmaken. Ik zeg hakbijl! -Hmmm... ik zeg t gewoon: joh, ik mag je nie, rot AJB op.. (ben je nog beleefd ook ) -uwwhmm.. zeggen dat ie stinkt -negeren en als ze je aandacht trekken een kutopmerking maken... is mij tot nog toe altijd aardig gelukt -die persoon even flink afkraken tegenover een aantal mensen en er dan pas achterkomen dat hij/zij al een paar minuten achter je staat -Gewoon dissen -als ze even met iemand anders stan te praten veel te hard gaan praten over ze en de meest kloterige dingen zeggen denk dat t wel zal werken.. als diegene zelfmoord pleegt; mijn naam is haas -HEEL hard schoppen en als dat niet werkt, dan zeg je: I HATE YOU Dit mag volgens jou wel gezegd worden ?? M'n reet voor je.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekbespreking: het kiezen van het boek! Verwijderd | 16 | 11-02-2004 15:14 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
gekozen minister-president Blitzkrieg Bop | 60 | 19-03-2003 13:36 | |
Verhalen & Gedichten |
wedstrijden hajo | 6 | 29-12-2002 20:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Geloof is de politie van vroeger.. Aaaaaart.. | 30 | 09-07-2002 13:14 |