Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2002, 16:22
Mara
Mara is offline
Je kent het (denk ik) wel. Jij (of iemand anders uit 't gezin) bent jarig en de familie komt. Tantes, ooms enz.
Vind je dat leuk of niet? En waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2002, 16:24
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Meestal wel hoor. Vaak alleen mijn opa en oma ofzo, en die zijn best wel cool. En als er andere familie komt vind ik dat gezellig, want ik spreek ze niet zo vaak. Ik heb allemaal jonge ooms en tantes en lieve neefjes en nichtjes. Ik hou van kinderen, dus... Ja, dat vind ik leuk!
Oud 04-07-2002, 16:28
U-NiQ
U-NiQ is offline
Soms wel, soms niet.
Als al mijn neefjes en nichtjes er zijn, ga ik liever op mijn kamer zitten.
Maar als de kleintjes er niet zijn, en het niveau dreigt nog niet te dalen, ben ik voorlopig beneden te vinden.

Maar eigelijk ben ik niet zo'n familiemens, voor een paar kaar per jaar is het leuk, maar ben eigelijk liever samen met mijn vriend, vrienden of aan het wandelen met mijn hondje.
Oud 04-07-2002, 16:31
Secreet
Secreet is offline
Ab-So_luut

mijn famillie is GEWELDIG !
Oud 04-07-2002, 16:32
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Ab-So_luut

mijn famillie is GEWELDIG !
idd
Oud 04-07-2002, 16:33
Verwijderd
Dat staat bovenaan mijn lijst van 'grootste ergernissen die je kunt hebben ook al woon je niet meer thuis en ontwijk je lekker alle verjaardagen, maar toch zo ergerlijk dat je er gigantische trauma's aan overhoudt'.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 16:33
WolterB
WolterB is offline
vind t altijd wel gezellig, kan goed met mn ooms/tantes/opa/oma opschieten en kunnen ook wel goed praten, is meestal gezellige sfeer
Oud 04-07-2002, 16:36
Gonzo
Gonzo is offline
Altijd gezellig hehe. Ik heb een leuke familie.
Oud 04-07-2002, 16:37
Gothic
Gothic is offline
Bij mijn moeders kant is het altijd leuk ...

Met mijn vaders kant ga ik 1x per jaar om en dat is met reunie... ik heb wel leuke neven daar, maar 1x per jaar is opzich wel genoeg, als zou ik meer niet erg vinden...
Oud 04-07-2002, 16:41
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Bij mij komen er niet zoveel op mn verjaardag..mn moeders familie woont ver weg en met de familie van mn vader doen we niet meer aan verjaardagen.. met hun hebben we gewoon 1 keer in het jaar een familiefeest.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 16:44
Roos
Roos is offline
M'n neven zijn gezellig, verder valt het wel mee
Oud 04-07-2002, 17:03
Shock
Shock is offline
ligt eraan welke kant van de familie... m'n moeders kant is wel gezellig, maar m'n vaders kant zie ik bijna nooit... das elke keer hetzelfde (je bent gegroeid; hoe gaat het op school; wat doe je nu voor werk etc.)
Oud 04-07-2002, 17:12
Verwijderd
Als neven/neefjes/nichten/nichtjes praten meestal wel, zitten paar bij van mijn leeftijd en m'n neef is echt een hele goede vriend van me.. Bij de rest van de familie word ik het al gauw zat. :/
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:17
Fr@ukje
Fr@ukje is offline
ja vind het meestal wel gezellig als ik zin heb..anders ook niet
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:22
skyscraper
skyscraper is offline
meestal wel, je moet wel altijd dingen aanhoren en dan altijd enorm geintreseerd lijken. Majah je krijgt wel kadootjes
Oud 04-07-2002, 17:27
simple creed
simple creed is offline
alleen de familie die hier in de buurt komt altijd en met hun heb ik een goede band dus vidn ik wel gezellig....

maar als er in een keer familie zou komen die verder weg woont denk ik dat ik het niet leuk zou vinden... het verjaardagspatroon wordt ontvreemd... hoe leuk ik het ook vind om hun te zien...

beetje vaag!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja best wel. Hoef er ook nie de hele tijd bij te zitten vinden mijn ouders. Dus eigenlijk maakt het geen bal uit voor mij of familie komt of niet komt.
Oud 04-07-2002, 17:54
MORTICIA
MORTICIA is offline
hmm vaak niet ...soms kan het leuk zijn maar jah zolang het niet te lang duurt ..
Oud 04-07-2002, 18:05
zus en zo
zus en zo is offline
als ze er niet te lang zijn... en zolang ik geld vang en ze moeten ook geen stomme vragen stellen of stomme opmerkingen maken, zoals "zo nu ben je al 17 he, grote meid hoor" das irritant
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 18:06
]{ing
]{ing is offline
nee meestal kut, ligt eraan welke kant van de familie..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:04
mar87
mar87 is offline
soms, als die kleine neefjes+nichtjes maar niet zo vervelend zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 20:36
Verwijderd
Ligt eraan.. soms is het wel erg leuk.. en soms is er gewoon geen reet aan.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 20:38
PV
PV is offline
bij mij komt dr geen familie in de zin van oma's en tantes enzow dus das lekker rustig
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 20:39
Geraldine
Geraldine is offline
mijn familie komt nooit op mijn verjaardag, vinden ze niet belangrijk genoeg denk ik... mjah, ik kom ook nie zo vaak op hun verjaardagen, das ook wel waar... Ik heb gewoon niet zo veel met ze..
ach, ik zit er nie zo mee, maar voor zo af en toe eens een keer lijkt het me toch wel gezellig.
Oud 04-07-2002, 21:18
french kiss
french kiss is offline
ze kome nooit en weten nog niet eens wanneer ik verjaar
Oud 04-07-2002, 22:55
Piccola
Piccola is offline
Nee, vreselijk!
Omdat ik mijn familie gewoon verschrikkelijk vind...
Hoe het al-tijd gaat:
In het begin zit iedereen rustig enzo.. Tis een beetje stil! Iedereen zit elkaar een beetje aan te gapen enzo!
Op het midden, als er gezopen is, krijg je slappe gesprekken --> uren over magnetrons en kaarsen lullen! En dan dubbel liggen van het lachen! Altijd raar!
Op het einde heeft mijn oma altijd wat te veel gedronken.. En dan wordt het hele zooitje emotioneel! Dan krijg je verhalen over vroeger, die goeie ouwe tijd. Dan beginnen ze over een ruzie die ze 40 jaar geleden hebben gehad.. En uiteindelijk gaan ze die ruzie overnieuw beginnen enzo en eindigd alles in tranen bij mijn oma. Iedereen biedt zijn excuus aan, we lachen nog ff en iedereen vertrekt weer!

OMFG! Het is altijd dezelfde hel met die lui!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:57
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Gebeurt niet vaak dat heel de familie dr is, dus kvin ut altijd wel wat hebben..
Oud 04-07-2002, 23:02
battlestar
battlestar is offline
nee meestal niet.
altijd dezelfde personen die iedere verjaardag gaan vragen: en hoe is het met school/liefde? wat ga je studeren?
blaat...net of het hun echt wat boeit enzow..

of je krijgt van die ongelooflijk 'leuwke' roddelacties zodat alle buren/neven/achternichten/ooms/tantes/stiefdochters/dorpsgekken er weer bijgehaald worden

en het ergste: ik heb altijd de toastjes die breken
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 13:01
Blubje
Blubje is offline
neej bah, moet je allemaal vriendelijk gaan doen en kheb die mensen niet zoveel te melden, kvinnet veel leujker als ze gewoon tussendoor een x langskomen en niet met zn 10-en tegelijk
Oud 05-07-2002, 14:29
heldin
heldin is offline
Op mijn verjaardag komt eigenlijk nooit familie. o jee, dat klinkt heel zielig, maar het is gewoon een beetje ingewikkeld. Ik heb sowieso niet veel familie, mn opa en oma zijn zo oud dat ze geen zin hebben in die drukte en liever een andere keer komen. De helft woont in het buitenland (Belgie en Purtugal) en de familie die wel in Nederland woont woont allemaal nogal ver weg.

heel verhaal, maar ik heb dus nooit dat familie-verjaardag gedoe meegemaakt. Het lijkt mij trouwens heel leuk als ze er allemaal es zouden zijn ipv zo verspreid.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:42
Somebody Special
Somebody Special is offline
Nee absoluut niet.

Mn ouders zijn gescheiden en kunnen het absoluut niet met elkaar vinden.
Als de 1 komt, komt de ander niet enzo..

Het is zels zo erg in de fam. dat ik mn 18e verjaardag niet met fam. maar alleen met mn vriend heb gevierd
Oud 05-07-2002, 16:51
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ligt aan me bui dan. Maar meestal wel ja, waarom niet? Ik heb een gezellige familie (iig de mensen die blijven plakken); gaan we lekker hapje eten en vooral veel zuipen, muziek draaien, de buren vervelen etc
Oud 05-07-2002, 17:16
Sommetje
Sommetje is offline
vreselijk!!!!!!!!!!
Oud 05-07-2002, 18:33
Luca
Luca is offline
Nee, mijn verjaardagen zijn niet leuk. De enige die komen zijn mijn grootouders. Verder mijn tante komt alleen als het in het weekend is en er zijn altijd de zelfde standaard vragen.

Niet leuk.
Oud 05-07-2002, 18:39
C5C5C
C5C5C is offline
Ik vind het wel leuk.
Dan zie ik mijn familie weer eens want die zie ik niet zovaak omdat ze ver weg wonen en dan kun je weer lekker bijkletsen.
Oud 06-07-2002, 20:49
amor
amor is offline
Citaat:
french kiss schreef:
ze kome nooit en weten nog niet eens wanneer ik verjaar
Das bij mij dus ook zo. We hebben 2 hele goeie kenissen in Amerika en Engeland en die vergeten nooit mijn verjaardag maar mn eigen familie ondertussen wel. Soms denk ik dat je meer aan goeie vrienden hebt dat aan een (rot)familie
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 20:56
Paulaah
Paulaah is offline
Voor een uurtje is het leuk.. daarna niet zo..
Met sommige kan ik het langer uithouden.. sommige nog niet eens 5 minuten
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 21:10
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
nee ik hou niet van verjaardagen, ik hou berhaupt niet van veel mensen
Oud 07-07-2002, 00:19
Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Mjah, uhm, nee. Wij hebben best wel een grote familie en om ze nou elke week weer te zien, neah. Elke keer weer als oppas spelen, nee. *gaat familie maar 's vergiftigen ofsow*
Oud 07-07-2002, 01:26
Amidala
Amidala is offline
verjaardagen zijn DE gelegenheid om weer helemaal op de hoogte gebracht te worden van de laatste rampen in de familie
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 11:47
Verwijderd
ik vind het altijd wel leuk
vooral de familie van mijn vaders kant, die zijn wel lachen
maar die van mijn moeders kant zijn echt van die 'wat ben je groot geworden kind...' mensen
dat is iets minder vind ik
maar die komen ook minder vaak
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:37
Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Citaat:
Amidala schreef:
verjaardagen zijn DE gelegenheid om weer helemaal op de hoogte gebracht te worden van de laatste rampen in de familie
Gheghe, mjah, dat is dan weer wel leuk aan verjaardagen

leuke avatar btw
Oud 07-07-2002, 14:59
Verwijderd
jawel want ik heb bijna alleen maar leuke familie en de oom en tantes die er wel komen bij mij daarvan vind ik het ook echt leuk dat ze komen omdat ze gewoon koel zijn dus gewoon vlotte lui
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 15:51
Qamra
Qamra is offline
Dat is goehoed! (we hebben elke week wel een verjaardag, het fokt om het leven die mensen. We krijgen er wéér 2 bij!)

Het is altijd wel gezellig; ik heb een koele familie, er is al-tijd wel iets te lachen. Behalve bij een oom en tante. Om een of andere rede zit de ene familie op de bank en onze familie aan tafel?!
Reageren

Regels voor berichten