Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wordt gek van mensen die niet weten wat ze willen (behalve als ze weten dat ze niet weten wat ze willen)
wordt ook gek van mensen die net een paar tienden tekort komen, je zakt nooit op 1 vak en ik wordt gek van mezelf, (zie punt 1)
||
Citaat:
stel: moet je P halen--->42 punten haalt een vak niet (op 6 tiende)--> je mist 2 punten zak je toch echt op een vak ![]()
||
Citaat:
ik wor ook gek van mensen die iets beter over jezelf dan jij. bijv. zeggen dat je zaterdag in amsterdam was terwijl het heel niet was en stug vol blijven houden...
|
Verwijderd
|
Ik word gek van mensen die bepaalde dingen gewoon niet kúnnen inzien of niet wíllen snappen, zoals het soms lijkt, gewoon door hun eigen domme kortzichtigheid en weigerachtigheid ook eens een ándere kant van de zaak te bezien. Bah.
Kortzichtigheid in het algemeen noemt men dat, ook wel bekrompenheid, simpelheid, tunnelvision, niet-buiten-je-eigen-vierkantje-willen-treden, noem maar op. DAAR word ik gek van. |
![]() |
|
![]() |
Mensen die alleen maar kritiek hebben op anderen. Daar word ik echt gek van! Anders kijk je eerst ff naar jezelf ofzo...
![]() ![]() Mensen die altijd en overal maar de beste en de mooiste willen zijn. Mensen die maar door blijven zeiken over iets terwijl ik al 100 keer heb gezegd dat ik er liever ff niet over praat. Mensen die te veel zuipen en dan lekker agressief enzo worden! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Steekproef, Zou je je echt niet gek worden als je geen seks meer kon bedrijven? TheCreator | 13 | 25-06-2007 10:57 | |
Seksualiteit |
Kan een mens gek wordenals hij/zij geen seks heeft in zijn/haar leven? TheCreator | 33 | 09-06-2007 09:21 | |
Psychologie |
langzaam gek worden Verwijderd | 4 | 07-02-2004 18:21 | |
Psychologie |
Wie is er gek? tacidvs | 12 | 07-07-2003 16:37 | |
Liefde & Relatie |
gek worden xearo | 14 | 06-05-2003 20:13 | |
Muziek |
Een nummer bij angst, onzekerheid, gekte, paniek.. de emoties van een slaaf Gwen. | 28 | 21-10-2002 20:05 |