Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar goed, wie verplicht iemand om naar die goedkope zenders te kijken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo kom je tenminste ook in aanraking met andere muziekstijlen. Lekker serieus ineens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Aha, seen one there besides the boat, comon go round 'm and then ill jump 'm and grab his mouth befor he try's to snap at me" "whoa this croc just bit me in the snazers, wraah im going round 'n catch the little critter, wrrr fiestie little beast, wraah got'm and now w'll messure 'm 'nd trow 'm back... here ja gow little friend" Steeeeeeeve ![]() k bedoel als je dan toch zwaar aan de brezer zit zet dat iets echt spannents op zowals een blonde-gast-in-standaart-dezelfde-outfit-die-achter-rare-diertjes-aanzit-die-je-nog-nooit-gezien-hebt-en-die-m-telkens-willen-bijten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
mee eens.
stomme smsjes, klote muziek en ik erger me al helemaal scheel aan die stomme programma's die veronica nu uitzendt op tmf! maar ja, gelukkig hebben we mtv nog ![]() die vink meestal wel beter the box ken ik niet, hebben we nog nooit kunnen ontvangen :\
|
|