Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wel leuk verhaaltje, kzou dr alleen nie aan moeten denk dat t mij zou overkomen! het is trouwens: het zal je maar gebeuren je kan dr nix aan doen, dat je wordt geboren als STUNTELKAMPIOEN!! hihi ![]()
|
ehm, nee, liever niet, heb liever andere dingen om me over druk te maken dan dit, ik zou t zo iig niet lang vol kunnen houden. het simpelste zou zijn in zon situatie dat je pa en/of jij niet trouwt, gewoon samen, zou heel veel moeite met het nadenken schelen
|
Ik heb het even vertaald in een Nederlands verhaaltje, is misschien wel zo handig voor sneller begrijpen en voor doorsturen ofzo
![]() Hoe je je eigen opa wordt ;-) Toen ik 23 jaar oud was trouwde ik met een weduwe. Ze was knap en lief dus het zat me mee. Deze weduwe (mijn vrouw dus, iets ouder dan ik), had een dochter van mijn leeftijd. Mijn vader, die inmiddels was gescheiden van mijn moeder, werd verliefd op de dochter van mijn vrouw en trouwde met haar. Mijn vader was dus nu opeens mijn schoonzoon, mijn stiefdochter was nu dus mijn moeder geworden. Om het verhaal nog ingewikkelder te maken (niet dat het erg was) werd ik vader van een lief jongetje. Mijn zoontje was nu dus de zwager van mijn vader en mijn zoon werd zodoende mijn eigen oom. Naast mijn oom was mijn eigen zoontje nu dus ook de broer van mijn stiefdochter (die ook mijn stiefmoeder was). De vrouw van mijn vader (mijn stiefdochter) kreeg ook een zoontje, die dus mijn stief-kleinzoon was. Mijn vrouw is de moeder van mijn stiefmoeder en dat maakt mijn vrouw ook mijn oma. Als mijn vrouw mijn oma is, dan ben ik dus de kleinzoon van mijn eigen vrouw. En omdat ik dan ook de man ben van mijn oma, ben ik dus mijn eigen opa ![]()
||
![]() |
Citaat:
En het is maar hoe je het bekijkt. Stiefmoeder kun je hetzelfde bekijken als moeder. Maar het wil ook niet zeggen dat een moeder de biologische moeder is. En zo blijven we natuurlijk bezig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
schaamhaar .. ja of nee kranzler | 265 | 11-11-2010 13:42 | |
Films, TV & Radio |
Lost #1 Severus | 500 | 14-05-2005 11:55 | |
Seksualiteit |
Maagd?? [HuBeRbItCh] | 395 | 06-12-2004 20:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog n poging tot n verhaaltje *lol* :D ... lees en geef mening aub... Poziomka | 5 | 17-08-2003 12:15 | |
Seksualiteit |
Namen roepen, of andere dingen, tijdens seks/orgasme.. Verwijderd | 76 | 27-05-2002 23:08 |