Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heb me zusje naar de videotheek gestuurd en die haalt zo dus een film voor me en dan ga ik relax in bed liggen en film kijken.. En als mijn zusje niet aanwezig is ga ik i-netten of lezen of waanzinnig mijn fam irriteren.
|
eerst ga ik zielig op mijn bed zitten, dan ga ik nadenken over waarom ik me nou precies kut voel, dan ga ik janken, dan ga ik tijdens die jankbui keihard muziek aanzetten (genre ligt aan stemming..dus aggressief of zielig, etc), dan ga ik weer op mn bed zitten en in mn dagboek schrijven.
Niet echt iets nieuws dus als ik dat hierzo lees ![]()
|
![]() |
|
ligt eraan wat de reden is.. meestal reageer ik flink op de veroorzaker af, als er geen duidelijk aanwijsbare oorzaak is ga ik gewoon msn-en of mensjes bellen/sms-en in de hoop dat ik weer wat vrolijker word...
||
![]() |
Citaat:
Word je zo weer vrolijk van. TIP! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik: muziek opzetten, sms sturen naar goede vriend of vriendin, praten met iemand, ff alleen zijn, uiteenlopende dingen eigenlijk...
|
Kut-zin?
Nou, zeker niet masturberen, dat is dan wel het laatste waar ik zin in heb. Meestal denk ik aan degene op wie ik verliefd ben, of zet een vrolijk/liefdesplaatje op. En ik zoek in m'n sociale leven mensen die m'n geklaag nog kunnen dragen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik snap geen enkele kut meer van wat ze wil help? DJLAD | 36 | 10-05-2013 10:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |