Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik was even blij toen ik hoorde dat 1 van mijn vriendinnen niet meer op vakantie ging dit jaar en ik dus niet de enige achterblijver zou zijn. Dat was lekker egoïstisch, waarschijnlijk ben ik ook gestraft want ze ging ineens toch wel
![]()
|
dat iemand die mij pestte op een gegeven moment zelf ook verschrikkelijk gepest werd... nu trekt ie z'n mond tegen mij niet meer open
![]()
|
Ik lag op het strand en er vloog een zeemeeuw rond, en toen poepte hij op het hoofd van een klein jongetje, die onwijs begon te krijzen.
Whaha, lag echt zo lang in een deuk ![]() was wel gemeen van me...
|
Vanmiddag kwam er een moeder met 3 zontjes in de winkel...alle drie ongelooflijk krijsend...en asociaal...En toen ik ze een broodje gaf werd moeder boos omdat ze geen dankjewel zeiden, en toen ze uiteindelijk toch zeiden deden ze dat heel spottend enzo, en toen werd die moeder rood van boosheid/schaamte en toen was ik echt heel heel heel heel heel erg blij dat ik geen kinderen heb en goed ben opgevoed
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tentoonstelling El Hema: meningen gezocht voor achtergrondartikel! rinke | 11 | 17-09-2007 11:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Maar het is wel zo! Vlooienband | 5 | 01-10-2002 07:53 |