Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat tmf ID ook.. Je leest echt ontzettend veel op tv dat het er druk is en dat ze er dus niet doorkomen, al die smsjes dus helemaal voor niets.. En als je er eenmaal bent, dan is het van "ik krijg geen aandacht" of alleen maar de vraag of je uit die-en-die plaats komt.
Nooit dat ik aan dat soort sms-dingen mee zal doen..
||
Citaat:
|
![]() |
TMF (of MTV?
![]() ![]() Veronica was ze overigens al een paar jaar voor met hun Call TV. Zelfde soort mensen, alleen leeftijd wat anders. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt heel kansloos als je gaat smsen naar TMF... het kost ten eerste heel veel geld en je bericht is maar 10 seconden in beeld... ik vind het af en toe wel grappig om die kansloze berichtjes te lezen, maar ik kan er echt geen uren naar kijken hoor!! Ik vraag me ook af wie die berichtjes sturen aangezien er zo'n 15000 smsjes per dag binnenkomen bij TMF.. achja voor hun is het business, voor mij is het geldklopperij!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
k was laatst een x een half uur druk met ald ie dingen aan t lezen.
en er stond een keertje iets van ik doe de groeten aan iedereen uit Ulft Ik woon in ulft en het is niet erg groot... dus volgensmij zijn er indd mensen die zo dom zijn om daar een sms naar toe te sturen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik zou het in elk geval nooit doen want ik heb geen zin om geld te verknoeien aan zoiets doms.. en aan wie moet ik iets sturen.. al me vrienden werken wanneer die tmf sms komt dus dan kan ik net zo goed een smsjuh naar me eigen sturen
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik snap wel waarom iedereen het doet: wie wil nou niet even 5 sec. "bekendheid" (als je 14 bent) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() oooo nu kun je er ook nog foto`s bij zetten... ben het de laaste tijd wel eens een beetje aan het lezen... je ziet echt vaker de zelfde voorbij komen denk je echt van heb je geen vrienden of zo... of ligt dat aan mij?? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zei ik dat ze het niet mochten? Ik vind het alleen van een bedenkelijk niveau, ik had de gemiddelde tmf-smsser hoger ingeschat.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ten tweede: TMF is niet bepaald 'n zender die 'n hoog-intelligent publiek aantrekt. Had je kunnen weten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die 2e zin was ook meer van "kunnen mensen echt zo dom zijn". Maar dat was misschien niet heeel erg duidelijk. ik lig er niet wakker van
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() best wel grappig om te lezen, hoe som sommige mensen waren, een ID aanmaken kostte ook nog eens 1,10 pfff ![]()
||
Citaat:
Indd kutsmsmjes I LUVE YAH 4-SURE 4-LIFE, ron i nevah want to let U go. Tongzoen Esther13....uit krimpen aan de tatstats
|
![]() |
het is geldklopperij maar ja als mensen hun zuurverdiende geld er aan uit willen geven van mij mogen ze. alleen is het jammer dat je niet als vroeger lekker video's kunt opnemen omdat het halve beeld door al die shit in beslag word genomen.
en dat TMF id klopt volgens mij ook geen reet van ze zeggen wel dat ze meer dan 40.000 leden hebben maar volgens mij zitten ze vast op 10.000
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
muwhahaha ik vind het lachen om er naar te kijken
en inderdaad kansloos is het juiste woord ik kan me niet voorstellen hoe je je NOG belachelijker kan maken op nationale televisie naast de Jerry Springer show dan he ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: brommertjes en hoofddoekjes Ieke | 0 | 15-02-2005 16:56 | |
Lifestyle |
TMF-cultuur Pan Am | 153 | 28-07-2003 11:31 | |
Lifestyle |
waar gaat dit heen ? {uiterlijk enzo..} devilcat | 84 | 28-07-2003 09:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nationale sms-dag Sjied No Clue | 54 | 17-04-2003 03:35 | |
Software & Hardware |
[Telecom] Dutchtone abonnementen RuffThugg | 1 | 09-10-2002 12:14 | |
Lifestyle |
nieuwe lifestyle: SMS'en naar TMF en de BOX Ik ben de Walrus! | 24 | 08-07-2002 20:09 |