Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
boeie daar heb ik echt zo`n hekel aan he!!
k had een meisje in de klas en dan als je dan een heel verhaal tegen haar verteld had of zo dan kwam er op het einde uit boeie oooo had ik zo`n hekel aan he! en toen vertelde zei een keer iets wat ze leuk vond ik zo van jah boeie... vanaf toen heb ik haar nooit meer boeie horen zeggen... ![]() |
![]() |
|
'Verantwoordelijkheid' in de zin van 'het is mijn verantwoordelijkheid' als m'n vader weer eens vindt dat ik iets niet kan doen omdat hij zich er verantwoordelijk voor voelt.
Ik ben zelf ook een type met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, dus ik vind het echt heel irritant. Maar ja, dat zullen mijn kinders (als die er ooit komen) ook wel gaan vinden.. ![]() Verder vind ik die letterlijke vertalingen uit het Engels ook zo vreselijk irritant (roeleren, zuigen, neuk op etc.), dat kan heel dom klinken
|
rrulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz *kots*
|
![]() |
|
'Das echt wel kaas!'
aaaaaah!!! enne.... alle uitspraken van leraren die erop neerkomen dat t allemaal je eigen schuld en 'verantwoordelijkheid' is enzow. ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Woorden die uit onze taal geband moeten worden Verwijderd | 77 | 04-12-2009 17:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Al Gore wint nobelprijs voor de vrede Verwijderd | 146 | 18-10-2007 21:43 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 18:07 | |
ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 14:39 |