Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 12:38
Anne
Anne is offline
Wat heb je vandaag meegemaakt waarvan je op dát moment dacht: 'hee, dat is grappig' of 'wat leuk!' ?

Ik: ik voer vandaag adressen in (boring) en kwam opeens het adres van Erica Terpstra tegen
Oud 12-08-2002, 12:39
snoopy
snoopy is offline
ik wilde m'n moeder bellen, en toen had zij al de telefoon opgenomen, voordat hij begon met rinkelen. Zij wilde mijn nl. ook al bellen.
Oud 12-08-2002, 12:41
Luca
Luca is offline
Ik kreeg een lief smsje van mijn vriendje
Oud 12-08-2002, 12:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Wat heb je vandaag meegemaakt waarvan je op dát moment dacht: 'hee, dat is grappig' of 'wat leuk!' ?

Ik: ik voer vandaag adressen in (boring) en kwam opeens het adres van Erica Terpstra tegen
Hoe kom je daaraan?
Oud 12-08-2002, 12:56
Kirk22
Kirk22 is offline
ik hoorde een mop die ik niet helemaal ga intypen
Oud 12-08-2002, 12:59
Anne
Anne is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Hoe kom je daaraan?
Nou, ze zijn niet van mij, maar van een uitgeverij. Ik ben op dit moment het adres van Peter R. de Vries aan het invoeren (joe-pie) en heb ook al Baantjer en andere schrijvers gehad. Maar ik weet niets van Erica Terpstra en boeken af
Oud 12-08-2002, 13:30
Verwijderd
Technically speaking was dat ook vandaag: Een stel stonede Engelsen die op de halfpipe probeerden te klimmen.
En dan hingen ze daar zo zielig aan de rand 'Ah c'mon, gimme a hand here'. Was wel lollig
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 14:06
Mara
Mara is offline
Niks, het is een rotdag want het hagelde vanmorgen en ik moet zo naar de ortho.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 14:10
Fleurop
Fleurop is offline
niks eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 14:50
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
water willowglo schreef:
niks eigenlijk
Oud 12-08-2002, 15:35
Paulaah
Paulaah is offline
ehh.. nog nix.. misschien komt het nog
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 15:44
Kamilla
Kamilla is offline
Ik heb vandaag gwoon een melige bui..dus liep vanmorgen al heel de tijd vaag te doen samen met me zussie en denet lag ik op me bed met me hoofd over de rand en toen zakte ik zo naar beneden..was een errug komisch gezicht zei me zussie! Tjees...als ik dit zo na lees was ik tog wel in een errug vage bui
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 15:48
Verwijderd
2 "mongooltjes" waren echt heel lief met elkaar aan het praten in de bus..Ze gaven elkaar ook kusjes op de wang..Vond in wel aandoendelijk haha..

En een andere leuke gebeurtenis vandaag was een warm truitje van Ralph Lauren aan het rek zien hangen..Zucht, verliefd.. ..
Jammer genoeg hangt hij nog niet in de winkel..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 16:21
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
whahahahaha
een van mn verjaardags kado's
geniaal!
Oud 12-08-2002, 16:21
Miracle
Miracle is offline
Ik heb vandaag voor het eerst in de vakantie weer paardgereden. Was super gezellig, we hebben bijna 2 uur buitengereden met z'n negenen. Zelfs het weer deed leuk mee!! oftewel tot nu toe top dag!!!

Kuzzz
Oud 12-08-2002, 17:28
NameTaken
NameTaken is offline
we zate in de trein btje engels te doen en toen zate er 4 mensjes (van ongeveer onze leeftijd) hele tijd raar te kijke. en die kwame we later in oostende (luna) weer tegen, en toen hadde we ff lol omdat ze weer zo deedde.
Oud 12-08-2002, 17:30
AtHell
AtHell is offline
k hups met ouderlijk figuur n winkel in (k had shirts nodig) pakt ma opeens een super vet shirt van tool uit de rek 'en dees dan' en k kreeg m nog van dr omdat ze m mooi vond.. geslaagde dag vandaag.
Oud 12-08-2002, 18:34
Verwijderd
Vanochtend kwamen ze bij ons met twee busjes van de Rijkswaterstaat (je weet wel.. van die mannetjes met een oranje hesje aan die de hele dag geen reet uitvoeren!!) om een geel bordje te plaatsen met ons huisnummer erop. Ze waren met een team van vier mensen gekomen om dat bordje te plaatsen. Dus hun lopen naar de plek waar dat bordje moet komen, gewapend met hun spullen (lees: een vuilniszak, tape en het felbegeerde bordje). Eentje hield de vuilniszak vast, eentje plakte het bordje erop, de andere was aan het tapen en de vierde stond er bij en keek er naar. Diegene met de vuilniszak deed daarna de vuilniszak om het bordje heen. (Het bordje wordt morgen exclusief geopend door de burgemeester, want wij zijn de eerste die zo'n bordje krijgen dus er moest een vuilniszak omheen want alles moet topsecret blijven) Vanmiddag kwamen er vier busjes van Rijkswaterstaat, want ze moesten wat voorbereidingen voor de opening van morgen treffen. Dit keer waren ze gewapend met de volgende spullen: een toiletwagen (Er komen morgen 50 genodigden om dat prachtige bordje te bekijken, dus een wc is dan natuurlijk wel nodig) tafels en stoelen (voor de hapjes en drankjes), paaltjes en borden (om de weg voor een deel af te zetten), een stellage voor de burgemeester waar hij z'n speech kan houden over dat prachtige bordje en een hogedrukreiniger. Nu zul je denken.. waar hebben ze die hogedrukreiniger nou voor nodig? Nou.. dat zal ik eens ff uitleggen. We wonen dus op een boerderij en het erf moet morgen keurig schoon zijn voor de gasten die komen voor het bordje. Dus met acht man gingen hun het erf schoonmaken, dit ging voor geen meter, want hun spullen waren niet goed ofzo.. dus wat deden ze toen.. ze belden de brandweer op en die kwam een uurtje later opdraven met hun spuitgerei om ons erfje eens eventjes mooi schoon te spuiten. Nou.. ik lach helemaal in een deuk om die mensen.. wat zo'n stom bordje wel niet aan voorbereidingen nodig heeft Maar goed.. nu gaat het morgen allemaal gebeuren en dan komen er natuurlijk weer mannetjes van Rijkswaterstaat.. morgen komen ze met z'n tienen! Jaja.. en waar hebben ze dat voor nodig??

Eentje gaat er voor zorgen dat iedereen z'n auto zo economisch mogelijk parkeert..
Vijf gaan de weg bewaken om te zorgen dat er geen auto's bij de opening langskomen
Twee blijven in hun wagentje zitten onder het mom 'extra manschappen'
Eentje staat de pers te woord en eentje serveert de hapjes en de drankjes.. nou dit is toch te gek voor woorden? Hoeveel geld gaat zo'n stom bordje nou wel niet kosten??
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 18:51
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
m'n nieuwe kamer schilderen was wel errug top vandaag
Oud 12-08-2002, 18:53
Verwijderd
Bij mijn weten is er vandaag in mijn directe omgeving helemaal niks leuks gebeurd, of je moet de ontdekking van het Custom Filter in Hotmail als iets leuks beschouwen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 18:58
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:
Vanochtend kwamen ze bij ons met twee busjes van de Rijkswaterstaat (je weet wel.. van die mannetjes met een oranje hesje aan die de hele dag geen reet uitvoeren!!) om een geel bordje te plaatsen met ons huisnummer erop. Ze waren met een team van vier mensen gekomen om dat bordje te plaatsen. Dus hun lopen naar de plek waar dat bordje moet komen, gewapend met hun spullen (lees: een vuilniszak, tape en het felbegeerde bordje). Eentje hield de vuilniszak vast, eentje plakte het bordje erop, de andere was aan het tapen en de vierde stond er bij en keek er naar. Diegene met de vuilniszak deed daarna de vuilniszak om het bordje heen. (Het bordje wordt morgen exclusief geopend door de burgemeester, want wij zijn de eerste die zo'n bordje krijgen dus er moest een vuilniszak omheen want alles moet topsecret blijven) Vanmiddag kwamen er vier busjes van Rijkswaterstaat, want ze moesten wat voorbereidingen voor de opening van morgen treffen. Dit keer waren ze gewapend met de volgende spullen: een toiletwagen (Er komen morgen 50 genodigden om dat prachtige bordje te bekijken, dus een wc is dan natuurlijk wel nodig) tafels en stoelen (voor de hapjes en drankjes), paaltjes en borden (om de weg voor een deel af te zetten), een stellage voor de burgemeester waar hij z'n speech kan houden over dat prachtige bordje en een hogedrukreiniger. Nu zul je denken.. waar hebben ze die hogedrukreiniger nou voor nodig? Nou.. dat zal ik eens ff uitleggen. We wonen dus op een boerderij en het erf moet morgen keurig schoon zijn voor de gasten die komen voor het bordje. Dus met acht man gingen hun het erf schoonmaken, dit ging voor geen meter, want hun spullen waren niet goed ofzo.. dus wat deden ze toen.. ze belden de brandweer op en die kwam een uurtje later opdraven met hun spuitgerei om ons erfje eens eventjes mooi schoon te spuiten. Nou.. ik lach helemaal in een deuk om die mensen.. wat zo'n stom bordje wel niet aan voorbereidingen nodig heeft Maar goed.. nu gaat het morgen allemaal gebeuren en dan komen er natuurlijk weer mannetjes van Rijkswaterstaat.. morgen komen ze met z'n tienen! Jaja.. en waar hebben ze dat voor nodig??

Eentje gaat er voor zorgen dat iedereen z'n auto zo economisch mogelijk parkeert..
Vijf gaan de weg bewaken om te zorgen dat er geen auto's bij de opening langskomen
Twee blijven in hun wagentje zitten onder het mom 'extra manschappen'
Eentje staat de pers te woord en eentje serveert de hapjes en de drankjes.. nou dit is toch te gek voor woorden? Hoeveel geld gaat zo'n stom bordje nou wel niet kosten??
dit bewijst wel eens het niveau van de polder waarin wij leven...... *zucht*

maar is het de bedoeling dat alle boerderijen in de nop zo'n bordje krijgen??

want dan zijn wij ook de lul......
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:46
Verwijderd
Citaat:
simple creed schreef:

dit bewijst wel eens het niveau van de polder waarin wij leven...... *zucht*

maar is het de bedoeling dat alle boerderijen in de nop zo'n bordje krijgen??

want dan zijn wij ook de lul......
Jaa... jullie krijgen ook zo'n bordje maar bij jullie wordt er niet zo'n hele happening van gemaakt en bij ons dus wel.. de partytent is net gearriveerd dus dat wordt vet feesten morgen met de Rijkswaterstaat
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:13
Unexplained
Unexplained is offline
Er reed vandaag een politieauto op de snelweg, heel netjes 120. Hetgeen een hele opstopping veroorzaaktte achter de politieauto, omdat niemand te hard wilde rijden. Voorzichtig durfden sommigen de politieauto in te halen met 125, een riskante operatie
Oud 12-08-2002, 20:19
Verwijderd
nee, niets.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:20
DarkRaven
DarkRaven is offline
geen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2002, 20:28
Hofnar
Hofnar is offline
Ik had vandaag een rectaal onderzoek.
Oud 12-08-2002, 21:25
Monica
Monica is offline
Mijn zus is door mij nu ook weg van The Smashing Pumpkins, zodat dat nu in huis wel vaak gedraaid wordt

En ik heb iets ontdekt waar ik eigenlijk helemaal niets vanaf mocht weten, even kijken nog wat ik ermee ga doen
Oud 12-08-2002, 21:52
Shock
Shock is offline
Citaat:
Milk schreef:
nee, niets.
Oud 12-08-2002, 23:31
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik hoorde een aantal verhalen van maartje (cem slut) uit haar verleden
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 23:56
maar
maar is offline
een onverwacht telefoontje van een leuk persoon
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 07:32
Amidala
Amidala is offline
De dag is nog maar jong, maar er is nu al wat leuks.
Zat een liedje te luisteren met de tekst van alle kanten slaan de deuren dicht. En na die zin sloegen buiten toen écht een deur dicht.
Was echt heel toevallig
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 07:35
Onlyme
Onlyme is offline
Ik ben nét wakker
Oud 13-08-2002, 10:54
Main
Main is offline
ik ga vanavond naar de bios!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 10:56
vixen
vixen is offline
hmzz...ik ga vanmiddag naar de stad met een goeie vriendin, en dat is leuk, en k mag een broek uitzoeken van mijn mamma, en dat is nog leuker.
Oud 13-08-2002, 11:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb wel 20 puzzelstukjes gevonden in de puzzel waar mijn ouders met bezig zijn
...
heel leuk, heb er verder nix aan
Oud 13-08-2002, 17:35
Miracle
Miracle is offline
Lekker geshopt in een anders stad met een super goeie vriendin. Dat was waarschijnlijk de laatste keer Dus er nog extra van genoten

Kuzzz
Oud 13-08-2002, 18:55
heldin
heldin is offline
vandaag was een niks doen dag, maar ik kreeg wel hele leuke en grappige foto's van een goeie vriend van me
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:28
WolterB
WolterB is offline
werd gebeld door iemand waarvan ik ver8e dat ie pas morgen terugkwam van vakantie en heb zomaar één uur zitten bellen
Oud 13-08-2002, 22:00
UnUsual
UnUsual is offline
ik was aan het werk en toen kwamen net een aantal vrienden langsrijden die ik al weken niet meer had gezien
was wel stoer
Oud 14-08-2002, 00:16
maar
maar is offline
ik kwam vrienden die ik al twee maanden niet gezien heb tegen op het strand
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 00:18
Verwijderd
Citaat:
maar schreef:
ik kwam vrienden die ik al twee maanden niet gezien heb tegen op het strand
en nog gesurft?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 00:49
maar
maar is offline
Citaat:
gentleman schreef:

en nog gesurft?
mm, althans een poging tot ..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 01:14
Verwijderd
Ik heb me bezat vanavond, dat was wel lachen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 01:34
Eva*
Eva* is offline
Ik zag een vallende ster.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 01:36
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ik heb me bezat vanavond, dat was wel lachen
zeker.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 01:48
Verwijderd
Citaat:
E.v.a schreef:
Ik zag een vallende ster.
die waren er gister ook al
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 09:44
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:

Jaa... jullie krijgen ook zo'n bordje maar bij jullie wordt er niet zo'n hele happening van gemaakt en bij ons dus wel.. de partytent is net gearriveerd dus dat wordt vet feesten morgen met de Rijkswaterstaat
nou feest

nou ff ontopic.....

ik ga vanmiddag met vriendinnen naar het strand en vanavond op verjaardag bij een vriendin.....

zal wel weer gezellig worden!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 11:17
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik werd vannacht (4:12) wakker en bleek een smsje te hebben ontvangen van m'n ex (sinds 2 dagen) Was heel lief en positief dus ben er wel happy mee!!
Oud 14-08-2002, 11:18
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
En leuke gebeurtenis van maandag was dat er op m'n werk een indiaan langskwam (jaaa!! echt waar) inclusief slippertjes, lange vlechten, strenge blik, stoer lichaam en zo'n vage broek. En hoe tie praatte... oh echt geweldig!! Was in staat te zeggen: Bleekgezicht groet U! Uch! haha (word er melig van nu ik er aan denk)
Oud 14-08-2002, 11:46
Unexplained
Unexplained is offline
Ik werd om half 11 wakker.
Reageren

Regels voor berichten