Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb vandaag gwoon een melige bui..dus liep vanmorgen al heel de tijd vaag te doen samen met me zussie en denet lag ik op me bed met me hoofd over de rand
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
2 "mongooltjes" waren echt heel lief met elkaar aan het praten in de bus..Ze gaven elkaar ook kusjes op de wang..Vond in wel aandoendelijk haha..
En een andere leuke gebeurtenis vandaag was een warm truitje van Ralph Lauren aan het rek zien hangen..Zucht, verliefd.. ![]() Jammer genoeg hangt hij nog niet in de winkel.. |
![]() |
|
we zate in de trein btje engels te doen en toen zate er 4 mensjes (van ongeveer onze leeftijd) hele tijd raar te kijke. en die kwame we later in oostende (luna) weer tegen, en toen hadde we ff lol omdat ze weer zo deedde.
![]()
|
Verwijderd
|
Vanochtend kwamen ze bij ons met twee busjes van de Rijkswaterstaat (je weet wel.. van die mannetjes met een oranje hesje aan die de hele dag geen reet uitvoeren!!) om een geel bordje te plaatsen met ons huisnummer erop. Ze waren met een team van vier mensen gekomen om dat bordje te plaatsen. Dus hun lopen naar de plek waar dat bordje moet komen, gewapend met hun spullen (lees: een vuilniszak, tape en het felbegeerde bordje). Eentje hield de vuilniszak vast, eentje plakte het bordje erop, de andere was aan het tapen en de vierde stond er bij en keek er naar. Diegene met de vuilniszak deed daarna de vuilniszak om het bordje heen. (Het bordje wordt morgen exclusief geopend door de burgemeester, want wij zijn de eerste die zo'n bordje krijgen dus er moest een vuilniszak omheen want alles moet topsecret blijven) Vanmiddag kwamen er vier busjes van Rijkswaterstaat, want ze moesten wat voorbereidingen voor de opening van morgen treffen. Dit keer waren ze gewapend met de volgende spullen: een toiletwagen (Er komen morgen 50 genodigden om dat prachtige bordje te bekijken, dus een wc is dan natuurlijk wel nodig) tafels en stoelen (voor de hapjes en drankjes), paaltjes en borden (om de weg voor een deel af te zetten), een stellage voor de burgemeester waar hij z'n speech kan houden over dat prachtige bordje en een hogedrukreiniger. Nu zul je denken.. waar hebben ze die hogedrukreiniger nou voor nodig? Nou.. dat zal ik eens ff uitleggen. We wonen dus op een boerderij en het erf moet morgen keurig schoon zijn voor de gasten die komen voor het bordje. Dus met acht man gingen hun het erf schoonmaken, dit ging voor geen meter, want hun spullen waren niet goed ofzo.. dus wat deden ze toen.. ze belden de brandweer op en die kwam een uurtje later opdraven met hun spuitgerei om ons erfje eens eventjes mooi schoon te spuiten. Nou.. ik lach helemaal in een deuk om die mensen.. wat zo'n stom bordje wel niet aan voorbereidingen nodig heeft
![]() Eentje gaat er voor zorgen dat iedereen z'n auto zo economisch mogelijk parkeert.. Vijf gaan de weg bewaken om te zorgen dat er geen auto's bij de opening langskomen Twee blijven in hun wagentje zitten onder het mom 'extra manschappen' Eentje staat de pers te woord en eentje serveert de hapjes en de drankjes.. nou dit is toch te gek voor woorden? Hoeveel geld gaat zo'n stom bordje nou wel niet kosten?? |
![]() |
||
Citaat:
maar is het de bedoeling dat alle boerderijen in de nop zo'n bordje krijgen?? want dan zijn wij ook de lul...... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Er reed vandaag een politieauto op de snelweg, heel netjes 120. Hetgeen een hele opstopping veroorzaaktte achter de politieauto, omdat niemand te hard wilde rijden. Voorzichtig durfden sommigen de politieauto in te halen met 125, een riskante operatie
![]()
|
werd gebeld door iemand waarvan ik ver8e dat ie pas morgen terugkwam van vakantie en heb zomaar één uur zitten bellen
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() nou ff ontopic..... ik ga vanmiddag met vriendinnen naar het strand en vanavond op verjaardag bij een vriendin..... zal wel weer gezellig worden! ![]() |
![]() |
|
![]() |
En leuke gebeurtenis van maandag was dat er op m'n werk een indiaan langskwam (jaaa!! echt waar) inclusief slippertjes, lange vlechten, strenge blik, stoer lichaam en zo'n vage broek. En hoe tie praatte... oh echt geweldig!! Was in staat te zeggen: Bleekgezicht groet U! Uch! haha (word er melig van nu ik er aan denk)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afstandsrelaties KawaiiPluzzle | 2 | 01-02-2015 18:29 | |
Verhalen & Gedichten |
mening gevraagd! nieny | 4 | 26-02-2013 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Beleidszaken |