Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Waarom ga jij 't niet uitleggen
![]() 'k heb 't 1,2 of 3 jaar geleden eens gespeeld ofzo... 'k vind het wel leuk ![]() wat ik er nog van weet is niet bepaald veel ![]() de eerste serieuse reply dan maar ![]() ![]() 1. je hebt een bord ![]() 2. er staat nummertjes in de vakjes, verschillende vakjes met verschillende grondstoffen. 3. je hebt wegen gekregen ofzo, of die kun je kopen.. 4. Als een nummer wordt gegooid met de dobbelsteen van een vakje waar jij met je weg aan grenst krijg je ... weer een kaartje? 5. en met bepaalde combinaties van kaarten kun je weer speciale dingen, huisjes ofzo krijgen. 6. met die huisjes zal je ook wel weer wat kunnen verdienen 7. doel v.h. spel: euh.. bord volmaken en tellen wie 't meeste heeft? ![]() ![]() ![]() Dit zal wel weer een geweldige hulp geweest zijn ![]() ![]() Neem niet de moeite deze onzin te verbeteren, maar begin opnieuw met uitleggen ![]() ![]() ![]() handleiding lezen lijkt me vooralsnog de beste methode, zo moeilijk kan dat toch niet wezen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
(oorspronkelijke naam: Siedler von Katan) Voor iedere partij wordt het bord opnieuw opgebouwd uit 6-hoekige tegels. Door handelswegen aan te leggen, steden te bouwen en ruil handel moet je de grootste macht opbouwen. Spel voor 3 of 4 personen, zeer knap gemaakt spel, aangezien alle deelnemers tot het laatst toe kans hebben te winnen. Waarschuwing: zeer verslavend.
hm.. bijna goed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hier staan serieuze spelregels: http://catan.myweb.nl/
kun je niet ergens een variant hiervan downloaden? ![]() van 't spel zelf? *dat is niet illegaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat is wel leuk, maar lijkt er in de verste verte niet op ![]()
|
![]() |
Oew, da's echt een vet cool spel. Ook niet moeilijk volgens mij, maar misschien moet je het een paar keer spelen om het helemaal door te krijgen?
Ik speel het nu niet meer zo vaak omdat ik het niet zo leuk meer vind, omdat ik altijd win. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
serieus: Is er hier iemand die van rummicub houd? Maanmeisje | 69 | 15-08-2005 13:46 | |
Games |
Sea3d (kolonisten van Catan freeware) wilco984 | 4 | 28-09-2004 19:31 | |
Games |
Wie doet dr mee 'kolonisten van Catan' ? Blisss | 3 | 22-04-2003 12:20 | |
Games |
Catan (bordspel!) Retinite | 3 | 11-03-2002 09:21 | |
Games |
Kolonisten van Catan Verwijderd | 11 | 13-02-2002 21:58 |