Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2002, 16:09
Verwijderd
over kantine topics, dat ze allemaal zo ongelofelijk nutteloos zijn.

Waar het meestal op neer komt is dat 1 persoon een vraag stelt in de trant van 'hoe laat eten jullie'/'wat ga je vanavond doen'/'wat is je favoriete GTST personage'/'wat is je favoriete standje' en dat de rest van de kantinebezoekers daar in 1 post op antwoorden maar dat niemand eigenlijk iets aan de resultaten heeft. Ik bedoel: Wat intresseert het iemand een ene flikker wat z'n/haar medeforummer eet? Van die topics waarin je in 1 zin kan antwoorden en waar eigenlijk geen discussie wordt gevoerd, maar waar je gewoon maar wat neerkalkt om een onverklaarbare reden.

Kan iemand mij dit uitleggen?

Disclaimer: dit topic is minstens net zo nutteloos als de rest daar ben ik me wel degelijk van bewust dus kom niet aan met de boodschap dat ik maar stil moet zijn.
Advertentie
Oud 06-09-2002, 16:15
Screenager
Screenager is offline
Verveling.. tijd vullen.. en misschien zijn bepaalde mensen wel geinteresseerd in dat soort dingen, vergelijkingsmateriaal ofzo
Oud 06-09-2002, 16:25
Monica
Monica is offline
Mja, op deze manier is dit forum ook begonnen (de klaagmuur), want voor echt klagen diende die al snel niet meer.. Maar toen was de groep nog zoveel kleiner, kon je dingen van anderen wel goed onthouden, omdat topics lang boven bleven en er veel minder reacties op waren.

Nu moet er een stelling aan een topic zitten, dat zorgt dat je als topicstarter niet meer ff iets mag meedelen. Dat is jammer. Maar al is dat niet zo, zou dit naar mijn idee onzin worden. Das ook niet alles (no offence voor onzin, ik zit er vaak genoeg).
Oud 06-09-2002, 16:27
BBEM
BBEM is offline
ik ben ook wel benieuwd naar de dingen van andere mensen. laten we het intresse in mens noemen
Oud 06-09-2002, 16:28
luckyleo
luckyleo is offline
daarom prefereer ik L&R ook boven de Kantine en doe ik daar moeite voor de posts, maar hier boeit het toch niemand een fuck, dus plant iedereen maar wat neer, inclusief ikke.
Oud 06-09-2002, 16:30
Maboq
Maboq is offline
pure verveling
Oud 06-09-2002, 16:42
DaTommy
DaTommy is offline
Citaat:
eXo schreef:
over kantine topics, dat ze allemaal zo ongelofelijk nutteloos zijn.

Waar het meestal op neer komt is dat 1 persoon een vraag stelt in de trant van 'hoe laat eten jullie'/'wat ga je vanavond doen'/'wat is je favoriete GTST personage'/'wat is je favoriete standje' en dat de rest van de kantinebezoekers daar in 1 post op antwoorden maar dat niemand eigenlijk iets aan de resultaten heeft. Ik bedoel: Wat intresseert het iemand een ene flikker wat z'n/haar medeforummer eet? Van die topics waarin je in 1 zin kan antwoorden en waar eigenlijk geen discussie wordt gevoerd, maar waar je gewoon maar wat neerkalkt om een onverklaarbare reden.

Kan iemand mij dit uitleggen?

Disclaimer: dit topic is minstens net zo nutteloos als de rest daar ben ik me wel degelijk van bewust dus kom niet aan met de boodschap dat ik maar stil moet zijn.
Dit is precies, wat ik mezelf ook wel eens afvraag.. zeer nutteloze topics hier ja. Ik kom vaak kijken op scholieren.com in de kantine zie je mij nooit posten (niet dat ik veel post!). Maar als ik post voeg ik graag iets toe aan een 'nuttige' discussie, en hier in de kantine gaat het meestal vrijwel nergens over.
Oud 06-09-2002, 17:02
Boogie
Boogie is offline
Allereerst wil ik je er op wijzen dat je dus niet goed oplet op dit deelforum. Want topics over GTST staan op Films & TV, topics over standjes op Seksualiteit etc...

En als je vindt dat de topics niet interessant genoeg zijn zou ik zeggen; doe er iets aan.
Verder kunnen opmerkingen over het beleid ed op feedback.

Regels voor berichten