Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan geen moment uitkiezen....mijn leven heeft de allermooiste toppen en de allervreselijkste dalen gehad...Er is geen moment uit de mooie moment die boven de andere uitspringen...dat zou kiezen zijn tussen stukjes van mijn eigen hart...
|
![]() |
Mijn mooiste moment was de avond dat ik een relatie met mijn vriend kreeg. Ik viel flauw (of kreeg een flauwte, weet ik veel), en toen bleek dat hij ontzettend lief was, ipv een beetje afstandelijk, zoals ik eerst dacht.
Verder waren onze eerste weken/maanden samen natuurlijk vreselijk mooi. Ons avondje in de thermaalbaden, ons eerste weekendje samen, samen Kerst en de jaarwisseling vieren... De eerste tijd samen is altijd het mooist, denk ik. Maar ook nu ben ik nog heel verliefd op hem, ook al hebben we ontzettend vaak ruzie. Ach, ik heb zoveel mooie momenten gehad, dat komt meestal erg onverwacht. Als het bijvoorbeeld eind winter is, en dan zie je de koeien in de wei staan...Of het is rond de feestdagen, en je ziet overal lichtjes en oliebollen-tenten...Of je bent op stap en dan draaien zo dat ene mooie nummer... Of je hebt net een nieuwe outfit gekocht...Of je zit in de bioscoop... Ik vind heel veel dingen mooi, en ben snel ontroerd. Zo, nu heb ik toch wel meer dan 6 punten gescoord denk ik??? ![]() |
![]() |
|
er is tot nu toe niet echt één moment geweest waarvan ik dacht dat dit echt t mooiste moment was tot nu toe. Het is meer een samenvoeging van momenten
|
in januari dit jaar. Mij vriend, ik, een vriendin en vriend van mij zaten in een café'tje in leuven, zo'n hardcore dinges
![]() ![]() ![]() ![]() mijn motivatie euuhmmm wa's een motivatie ? ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 10:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een leven na de dood duivelaartje | 9 | 22-01-2006 12:52 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heeft god ons gemaakt of wij hem? Blues | 100 | 01-01-2005 04:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |