Advertentie | |
|
![]() |
|
hey, als ge wint, vergeet ons, gewone Belgskes dan niet eh!
![]() mijne maat heeft Mister Kempen gewonnen, en dieje had al ne vrij dikke nek, ok, maar nu? amai zalle, dieje geeft geeneens zijne nieuwe nummer aan mij, en ik ken dieje al 7 jaar! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() bwa, blijft uzelf, ik denk da ge't wel goed gaat doen ![]()
||
Citaat:
Mijn hobbys zijn de dieren voederen op de kinderboederij, vooral de ezel, die lacht zo lief. Ik vind het wel vies als hij moet poepen, dan moet ik erg giechelen(giechel). Ik heb een heel lief vriendje, Ronald. Hij noemt me altijd prinsesje en zegt dat ik heel goed zal zijn voor kindertjes in de 3e wereld. En dat zegt ie echt niet omdat ik nu deze miss-verkiezing heb. |
![]() |
||
Citaat:
er is een verschil tussen je bijvoorbeeld in bikini op t strand begeven en meedoen aan een miss-verkiezing.. mijn vriendin gaat niet naar t strand om bekeken te worden, ze haat t; als je daar op t podium staat doe je expres mee aan vleeskeuringen, hetgeen de vrouw weer in een minder florisant daglicht stelt. |
![]() |
||
Citaat:
lang leve de missverkiezingen! daarom onder andere
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Heeft iemand de Belgische missverkiezing vorig jaar gezien? ![]() "De meisjes hebben vrijwillig een persoon uitgekozen die ze gaan uitbeelden op het podium" Staat daar zo'n doos in een Cleopatra-kostuum lijntjes op te dreunen over haar heldin Jeanne d'Arc. En daarna vroeg een gast ze allemaal "moeilijke vragen" over politiek *lacht zich dood* ... En die meisjes gaven zulke blonde antwoorden. Echt komisch. De enige goeie miss is dina Tersago. Als je haar in de ogen kijkt zie je niet gelijk de leegte aan de binnenkant van de schedel... Ik zou maar alleen voor de poen meedoen. REIE
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Miss Suriname in Zuid Afrika NewFrenkie | 3 | 20-11-2009 18:56 | |
Lifestyle |
Verkiezings topic CharismaticBass | 159 | 06-09-2004 22:24 | |
Lifestyle |
miss plastische chirugie Verwijderd | 57 | 31-08-2004 16:41 | |
Seksualiteit |
Voor de vrouwen onder ons! Avalon_Mae | 55 | 01-01-2004 21:33 | |
Beleidszaken |
© [Nieuwe tijdelijke fora(deel)] Miss/Mister (of) Babes/Hunks verkiezingen.. © blueeyes_jochie | 46 | 25-11-2003 18:46 | |
Lifestyle |
Stelling: meisjes worden meer op hun uiterlijk beoordeeld dan jongens Verwijderd | 51 | 13-07-2002 17:21 |