Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Jullie denken zekker wat een zielige jongen we moeten maar ff medelijden betogen die dat doen
![]() Maar aan die anderen ![]() Van de ene kant voel ik me ook wel schuldig ![]() voor die mensen die evenveel pech of meer pech hebben veel strekte. Een geblesserde Maradinus
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je stelt je vreselijk aan.... (gepost door iemand anders) |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook pech..
Spelen we hoofdklasse (korfbal) nog voordat we beginnen met de echte competitie lig ik eruiyt. Dankzij een lompe boer die hel erg hard tegen mijn enkel aan schopt, met als gevolg, zwaar gekneusd. Tenminste, dat zegt de dokter want ze wilde geen foto's laten maken omdat ze dacht dat iemand niet iets kan breken ofzo door een schop... Heel erg fijn. Dus misschien zit er wel een scheurtje in mijn bot en verga daarom nu nog steeds van de pijn na twee weken... GRommm stomme dokter en stomme lompe boer.. Rosie
||
Citaat:
![]() Wat is z'n naam en adres? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
afgelopen schooljaar een half jaar ziek geweest. Was ik eindelijk beter heb ik nou weer oorontsteking, lichte keelontsteking, veel hoofdpijn en ontzettend moe. En dan nog antibiotica slikken die niet werkt dus nog moeier. En vorig jaar begon het daarmee...
waarschijnlijk moet ik nou binnenkort ook een operatie. Mijn keelamandelen moeten er uit. Op mijn leeftijd best een zware ingreep waar je veel last van hebt.... tja ik heb dus ook pech... btw wel sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij overschat je jouw aandeel om het dorpsfeest tot een succes te maken.... Waarschijnlijk zou het voor jou wat minder leuk zijn geweest.....
|
nou jah ik kreeg voor t eerst hyperventilatie wat ik nog regelmatig trug kreeg en paar dagen later kreeg ik smiddags oorpijn..
uur later ging ik janken vd pijn ![]() hele oren rood en dik enzow, had ik een dubbele oorontsteking.. Ik die middag nog na de huisarts want kon er niet wezen vd pijn.. huisarts zegt blaat ![]() Ik 1 week stomen omdat ik verkouden was en daar kwam d8 ik de pijn vandaan.. 5 dagen nix kunnen horen ![]() Pijn van me oor werd dragelijk..maar er kwam een voorholt ontsteking opzetten.. Nou daar hebbie een anti biotica ofzow voor nodig voordat t weer over gaat. Zegt de dokter ga maar neusspray gebruiken (maar die gebruik ik al 3 weken nu! ![]() Ik 2 dagen later WEER na een vervangende huisarts en die zegt ik schrijf je nix uit want da moe je eigen huisarts maar doen (nah ondertussen lag ik dus al 10 dagen op bed, als een zombie want ik kon nix, zelfs liggen deed pijn, was echt nog nooit zow ziek geweest ![]() Volgende avond... hebben me ouders een huisarts gebelt met te zeggen dat het zow echt nie anders kon want ik was dood ziek en die huisarts jah das logisch want ze heeft medicijnen nodig voor haar voorholtontsteking enzow.. Ik dus medicijne... maar ze sloegen niet bij me aan en i kwas er blijkbaar oowk nog eens allergisch voor ofzow, ik ko ngeen slokje water meer binnen houden ![]() Nou jah ik kreeg beetje uitdrogingsverschijnselen me ouders weer bellen s'avonds laat en ik kreeg van die zetpillen, omdat ik dus nog geen water kon binnen houden...mja die zetpille kon ik oowk nie houden...me lichaam verstootte echt alles Nou jah ik weer na een andere huisarts ( me eigen was al die tijd op vakantie dus telkens een vervangende) En die zei dus dak nie tegen die pillen kon en ze gaf me een andere anti biotica.. En yeuhh na 3 dagen sloeg die aan. 3 weken ziek geweest...3 dagen huisartsen en me bed gezien... 3 weken achter op school was echt super ![]() Sindsdien ben ik als de dood voor de griep...want die dagen wou ik nog liever dood zow beroerd voelde ik me haha srry je hebt veel aan me verhaal ma verveelde me dus d8 ik ga t allemaal ff typen ![]()
||
Citaat:
bijna een broer verloren, die had echt heel veel geluk bij een ongeluk. (heeft overigens nog wel lang in het ziekenhuis gelegen) en in 4 jaar tijd 5 schoolgenoten verloren. (5 op 300 leerlingen) rotdingen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
verkloot mijn quote Verwijderd | 500 | 07-02-2008 01:15 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #39 coopergirl | 487 | 08-10-2005 23:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geweld rond voetbalwedstrijden Moustache | 79 | 24-04-2005 20:44 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 |