Advertentie | |
|
![]() |
|
Damn wat een moeilijke vraag....
ik moet kiezen tussen WolterB en Amidala. Nou zou ik voor die laatste kunnen gaan, omdat de eerste mij niet mee wil hebben ![]() ik kan echt niet kiezen..... ![]() nouja, om dan toch maar een antwoord te geven: Amidala. Maar ik heb geen reden waarom...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() reden: omdat ie lief is, je kan met hem lachen, leuk mee praten, van hem winnen met spelletjes haha en volgens mij kan hij heel goed hutten bouwen ![]() èn hij heeft onweerstaanbare groene ogen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Oké, dan neem ik Denise mee. Omdat ze altijd naar mijn onzin en mijn gekke verhalen zit te luisteren. En ook omdat ze heel erg grappig is! Maar bovenal ze heel erg lief is ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat ijn er verschillende: AMIDALA!!! De aanstichter van deze topic, zou ik wel eens mee kunnen nemen. Lily, die zal ongetwijfeld al wel een hele tijd niet meer zijn geweest. Repsaj (M) zou ik ook nog wel een tijd je mee kunnen leiden aangezien dat het een oud klasgenoot is... Maar het beste eigenlijk wel met NIVAVA!!! Die komt ook al eeuwen niet meer, mij wij kennen elkaar nu ook persoonlijk via een discotheek in de buurt... Die heeft trouwens weer verkering met Fughwaz
Greetz, Goezz AKA Goes15
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[Jong Oranje] Op weg naar de Euroborg Fides | 73 | 25-06-2007 16:12 | |
Vrije tijd |
Wie moeten ermee naar Portugal? Ace Ventura | 51 | 12-12-2003 21:30 | |
Vrije tijd |
Stel, jij bent bondscoach.. Arun | 80 | 11-09-2003 09:05 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |